Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi olla mies, entä sinä?

Vierailija
19.11.2013 |

Onneksi en ole mies, se olis kauheeta. Pitäis koko ajan olla työpaikalla pätemässä, että pääsis pomon virkaan. Pitäis olla koko ajan lenkillä, ettei impotenssi uhkais. Pitäis miesten saunaillassa suoltaa taukoamatta pillujuttuja ja pitäis vertailla muiden miesten kans onko niillä isompi. Olis kauheen uuvuttavaa olla mies!

Entä sinä, näetkö mitään positiivista siinä, jos olisit mies?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan homo, jos joutuisin olemaan mies...sen verta kissamainen oon...

Vierailija
2/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen nuorten miesten parissa ja melkein kaikki on herttaisia. Luulen, että vähemmistöä nuo "kovan jätkän" esittäjät siinä porukassa. Sellaista teennäistä äijämeininkiä en kyllä kestäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 21:46"]

Onneksi en ole mies, se olis kauheeta. Pitäis koko ajan olla työpaikalla pätemässä, että pääsis pomon virkaan. Pitäis olla koko ajan lenkillä, ettei impotenssi uhkais. Pitäis miesten saunaillassa suoltaa taukoamatta pillujuttuja ja pitäis vertailla muiden miesten kans onko niillä isompi. Olis kauheen uuvuttavaa olla mies!

[/quote]

Tää on ehkä vähän stereotyyppinen näkemys siitä, millaista on olla mies. Itse olen ihan hulluna kauniisiin, herkkiin, taiteellisiin ja tunteellisin miehiin - sellaisiakin on, onneksi.

Vierailija
4/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 21:53"]

Työskentelen nuorten miesten parissa ja melkein kaikki on herttaisia. Luulen, että vähemmistöä nuo "kovan jätkän" esittäjät siinä porukassa. Sellaista teennäistä äijämeininkiä en kyllä kestäisi.

[/quote]

Oletko nainen? Kyllähän ne sulle ja sun aikanasi on herttaisia.

Vierailija
5/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin niin mielelläni mies! Joku ees keskinkertaisen komea. Homo tai bi-seksuaali.

Vierailija
6/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kauheen uuvuttavaa olla mies!

[/quote]

Tästähän miesasiamiehet ovat kokoajan ruikuttaneet! Kuinka ahdas rooliodotus miehille on asetettu - naisten taholta.

Vierailija
7/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin olla mies, ei tämä naisenakaan olo aina niin hauskaa ole. Miesten elämä näyttää välillä paljon suoraviivaisemmalta ja yksinkertaisemmalta.

Vierailija
8/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ihan järjettömän hyvä mies! Olen ahkera töissä ja kotona. En juo juurikaan (lähinnä juhlissa muutaman kerran vuodessa), harrastan lasten kanssa kaikenlaista. Jos mä vaihtaisin oman mieheni johonkin, niin mulle ei kelpaisi riman alta suorittajat, vaan pitäisi olla vähintään yhtä täydellinen kuin minä näissä mun arvostamissa asioissa.

Vierailija
9/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla. Itse asiassa sisäisesti en koe olevani kumpaakaan sukupuolta, vaan pohjimmiltani sukupuoleton olento. Ruumiin sukupuolen vaihtaminen olisi vaan vähän kuin vaatteiden vaihto, kivaa vaihtelua, jos sellainen olisi mahdollista. 

Unissani olen aika tasapuolisesti mies tai nainen, myös seksuaalisissa unissa.

Vierailija
10/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen nainen. Miksi he jaksaisivat esittää suurimman osan ajan elämästään? Pari avoimesti niljakettakin porukasta löytyy.

Vierailija
11/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauheita kliseitä sulla, sori vaan ap.

Ei kaikki voi olla pomoja, joten miksi päteä? Tekee vain työnsä hyvin.

Miksi lenkkeillä kokoajan, kaikilla tuntemillani lenkkeilijöillä on säännöllisesti jalat rikki.

Miksi saunailloissa muka suollettaisiin pillujuttuja????

Vaikka miehillä seksuaalinen kiihotus näkyy ehkä 20 cm enemmän kuin naisilla niin tuskinpa miehet vertailevat kalujen kokoja enempää kuin naiset laihuuttaan ja rintojen kokojaan muihin naisiin. 

Miehenä on hyvä olla, tuo näkemyksesi miehenä olosta kuulosti neuroottisen naisen näkemykseltä.

T: mies

Vierailija
12/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä varmaan pitemmän päälle haluaisi olla mies, mutta olisi kiva kokeilla vaikka viikon verran :)

Vierailija
13/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mä olla mies, en ehkä perinteinen sellanen (siis se peruskäsitys suomalaisesta miehestä?) - paitsi et mun isä veljineen on jo seitenkymppisiä, eikä kukaan niistä oo perisuomalainen jurrikka: yks on taiteellinen herkkis, toinen homo, kolmas äärimmäisen suvaitsevainen ja avarakatseinen raksajätkä. Eli ei ne vanhat äijätkään mistään muotista oo valettuja. Samaten ku katon mun poikia: aivan ihania tapauksia!

Vierailija
14/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 21:59"]

[/quote]

Olen nainen. Miksi he jaksaisivat esittää suurimman osan ajan elämästään? Pari avoimesti niljakettakin porukasta löytyy.

[/quote]

No miksiköhän. Mikähän se nuorta miestä liikuttaa ja motivoi?

Vierailija
15/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen kateellinen miehille, että heillä ei ole menkkoja, ei tarvi synnyttää, käydä gynellä ja uralla on helpompi edetä.

Vierailija
16/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 22:08"]

Siitä olen kateellinen miehille, että heillä ei ole menkkoja, ei tarvi synnyttää, käydä gynellä ja uralla on helpompi edetä.

[/quote]

Mutta ajattele: miehenä et välttämättä saisi seksiä koko elämäsi aikana, vaikka tekisit mitä.

Vierailija
17/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 22:08"]

[/quote]

Mutta ajattele: miehenä et välttämättä saisi seksiä koko elämäsi aikana, vaikka tekisit mitä.

[/quote]

Eivät kaikki naisetkaan saa. Ihan tosi. Miehet haluavat niitä hyvännäköisiä naisia. Useammin olen nähnyt ei-niin hyvännäköisen miehen kauniin naisen kanssa kuin toisin päin.

Mutta onhan ihmisellä kaksi kättä.

Vierailija
18/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeksi eilen, kun olin hakemassa poikkeuslupaa rakentamiseemme littyen. Hakemuspapereista puttui laihuutotodistus jonka virkailija sanoi voivan hakea heiltä. Hän teki hakemuksen miehen nimiin ja kysyi minulta miehen sotua jonka pinnistäen muistin. Ööö, papereista kävi kyllä ilmi, että omistan puolet kiinteistöstä! Olin siis yksin liikenteessä jättämässä papereita molempien puolesta ja silti minä en näköjään ollut sovelias hakemaan laihuutotodistusta. Joskus todella haluaisin olla mies! Rakennusprojekteissa on raksamiesten ihan todella vaikea uskoa, että nainen vetää perheen yhteisellä päätöksellä projekteja. Kysy mieheltäsi jne. Menee herne nenään. Olen oik.maisteri, keski-ikäinen ja perheessämme se jolla on enemmän aikaa panostaa asioihin,

( mies kun on yrittäjänä  niin kiireinen).  Haluan munat, 15 cm lisää pituutta tai edes partaisen naaman jotta edes kävisin miehestä!

Vierailija
19/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Oletpa löytänyt outoja ongelmia. Toki yli 35-vuotiaana kuntoon kannattaa panostaa, kun se voi jo vaikuttaa potenssiin selvästi.

Oikeitakin ongelmia olisit voinut keksiä, mutta et varmaan haluaisi, koska naiset suuttuvat kun kuulevat miesten OIKEISTA ongelmista. Heti on luuserilassukka kun luettelee niitä.

-Mies 28v-

Vierailija
20/34 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 22:08"]

[/quote]

[/quote]

Miksi muka kaikki naisetkaan saisivat? Mille perustat tämän väitteesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän