9kk päiväkotiin
Kommentit (63)
Ja totuus kirpaisee joskus - olet huono äiti
Midzi_:
eli onko ketään joka ON laittanu näin pienen päiväkotiin? ja miten meni. En siis tarkoittanu kysyä että mitä mieltä muut on on jos laitan päiväkotiin. minä huono äiti, kun en lastani rakasta!
onneksi täällä on niin helppo muita parjata kun ei tiedä asioiden oikeata puolta! Eli lapsi ei oli hoidossa aamusta iltaan, vaan 15päivää/kk ja 6h päivässä.
Ja itse ainakin tiedän luotettavan ja ihanan päiväkodin missä hoitajat välittävät!
No kerro missä päiväkodissa työskentelet ja mikä ammatillinen näkemys sulla on asioista?
niin aion ihan heitteille lapseni jättää kun hoitoon vien. Voi minua. Ihan omaa tuntoa soimaa. heheh :)
Oikeesti, tiedän kyllä mitä lapseni kanssa teen. :)
Kun olen kuullut niistäkin niitä hyviä ja huonoja juttuja! Eli miten löytäisin sellaisen hyvän hoitajan... ja mitäs jos hoitaja on kipee?
Taas yksi onneton lapsi josta vanhemmat eivät välitä
hyvistä puolista, mutta ovat kuitenkin kodikkaampia kuin päiväkodit. Pph:lle en uskaltaisi lastani laittaa, jos en tietäisi varmasti, että hoitaja on hyvä!
Joukossa on helmiä mutta myös niitä huonoja. Varahoitaja on sillon kun pph sairastuu.
että mistä tiedän että on luotettava yms.?
Kun kaverin lapsi oli vähän aikaa yhdellä hoitajalla ja kokemusket ei olle kovin hyvät. Ja siirsi sitten lapsen päiväkotiin ja lapsi oli itsekkin paljon enemmän innoissaan ja onnessaan sinne jäädessään.
tietenkään en voi etu käteen tietää miten juuri meidän lapsi pärjää...mutta
usein päivällä ja olleet iltamyöhään. Syliä paljon ja tekemistä, mitä nyt tuon ikäset puuhaavat : ) Täällä vauhkoo ne, joilla ei oo asioista kun se yks kapea näkemys. Olen hoitanut myös samanikäsiä jotka tuodaan aamulla jo klo 6 hoitoon. Hui, kuinka huonoja äitejä : ) )
Ei ihan kuka tahansa ainakaan täällä meillä päin voi alkaa pph:ksi.. Täytyy olla koulutusta yms.. Ja tuskinpa kukaan alalle kouluttautuu, jos ei löydy intressejä..
Ryhmiksessä varahoito on järjestetty siten, että pidemmille poissaoloille tulee aina sama, tuttu sijainen ja jos on kyse yhden - kahden päivän yllättävästä varahoitotarpeesta, lapset menevät päiväkodin puolelle, pihalta tuttujen lasten ja hoitajien luo.
-Se ryhmiksen kannattaja :)
Jokaisella vauvalla on oikeus omaan vanhempaansa, ei tuon ikäiset kuulu päivähoitoon!
t. 29 joka on ex-LTO
ja käydä kattoon kuinka ne lapset siellä lattialla itkee?
Eiku tosi puheessa, voiko etukäteen käydä kattomassa päiväkoteja että mihin sitä haluais lapsen laittaa?
Halusin vain kuulla kokemuksia eri hoitomuodoista! Ja sekin on yksi vaihtoehto.
jatkaa sitä kotona oloaan .. Ei ihme että ex T; nykyinen lto
Mä luulen että vaikka lapsi olisikin hoidossa sillä olisi silti oikeus vanhempiin.
t. 29, joka hoiti omat lapsensa ensin kotona ja opiskeli, lähti sitten töihin joista sentään maksetaan kunnolla
Vierailija:
jatkaa sitä kotona oloaan .. Ei ihme että ex T; nykyinen lto
Vierailija:
Jokaisella vauvalla on oikeus omaan vanhempaansa, ei tuon ikäiset kuulu päivähoitoon!t. 29 joka on ex-LTO
Midzi_:
ja käydä kattoon kuinka ne lapset siellä lattialla itkee?Eiku tosi puheessa, voiko etukäteen käydä kattomassa päiväkoteja että mihin sitä haluais lapsen laittaa?
mutta on sitten aivan eri asia mihin päiväkotiin lapsesi saat. Espoossa on tällä hetkellä tilanne sellainen, että osapvhoitopaikkaa on todella vaikea saada.
Joissakin päiväkodeissa on lisäksi harjottelijoita ja työllistettyjä, jotka sylittävät ja leikittävät apuna. Mistä tulee väite ettei sen ikäsiä hoideta päiväkodissa? Tosi kummallista.