Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSKUISET 2014***

02.12.2013 |

Aloitanpas tähän syyskuisten ketjua, josko löytyisi muitakin?

Meillä on toinen lapsi haaveissa, yk 2 :)

yennaf kp 1/31

Kommentit (422)

121/422 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kerkes vuorokausi vaihtumaan samalla kun päivittelin niin siirryin jo tänne lauantain puolelle! Olipas kiva kirjotella ekat plussat jo pinoon :) Onnea paljon myös Mrs Grove!

Evelyn, kiva että kuitenkin jäät tänne seuraksemme :) 

ipa, onpas se ovis nyt tiukassa, toivottavasti tulis nyt nopsaan et pääsisit piinailemaan! ja ennen joulua vielä! ;)

on: Tänään on tuntunu pientä pistävää viiltoa tai lähinnä pistäviä nipistyksiä alavatsalla. Jos siis oikein pysähtyy kuuntelemaan :D Toiveet nous kyl heti kun on just se viikko oviksesta, voi kun malttais joulun yli testaamisen kanssa mutta en kyllä varmasti malta. Meillä on sitten killed testitreffit aattona kun mulla silloin sama dpo ;) 

yennaf kp 20/31 yk2

122/422 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisia joulun testauksia muille!

Itse siirryin uuteen kiertoon.

Evelyn80 kp 1/24-28 yk9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/422 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="simpukka74" time="20.12.2013 klo 16:58"]

Iltaa kaikille!

Onkin ollut hiljaiseloa palstan seurailun kanssa, nimittäin mulla tuli yhtäkkiä pupu pöksyyn ja paniikki, etten sittenkään halua sitä vauvaa. Mulla oli toisen jälkeen sjm joka kesti varmaan vuoden parantua ja mietin, oonko ihan hullu, kun haluan vielä kolmannen lapsen, jos se vaikka uusiutuisi. Mieli on mennyt ihan vuoristorataa, kunnes sitten eilen päätin, että en anna periksi. Kävi vaan niin, että mies joutui sairaalaan, pääsee sieltä vissiin maanantaina, joten jos on kunnossa, niin vielä kerkiäis tähän kiertoon yrittämään. En aio kuitenkaan ostaa mitään ovistestejä. Oon ollut niin loppu tän asian stressaamisen kanssa, etten aio ottaa mitään paineita raskautumisesta. Joskus se sitten tapahtuu, ei väliä milloin.

Kääk, tulipa vuodatus! Mutta onnea plussanneille hirmuisesti! Ehkäpä tästä tulee vielä onnellinen joulu. Snif.

Simpukka kp12/28-32 yk6

[/quote]

Moi Simpukka,

Hieman samoja aatteita täälläkin siitä kolmannesta, jota meillä on harkittu nyt yli vuosi, kestääkö rahatilanne, jaksaminen jne. kun on ne yövalvomiset ja uhmaiät ovat vielä aika tuoreessa muistissa. Sjm minulla ei ollut mutta olin niin väsynyt kuopuksen ollessa vuoden ikäinen että törmäilin seiniin enkä muista vuodesta yhtään mitään. Kaikki mahdolliset koliikit ja korvakierteet oli, heräsi tunnin välein ja vanhemmalla oli samaan aikaan todella paha uhmaikä. Mutta kuitenkin päätimme että annetaan sen kolmannen tulla jos on tullakseen. Väliaikaisiahan nämä pikkulapsivuodet ovat ja huomaan kuinka nopeasti ne menevät ainakin näin jälkeenpäin katsottuna. :)  

Minäkään en ole halunnut ottaa paniikkia ja stressiä tästä raskautumisesta, mieskin menee siitä "yrittämisestä" välillä lukkoon. Eli ei ovistestejä eikä liiallista yritystä, tulee jos luoja suo. :) Ikääkin mulla 37v. että ei se välttämättä enää helposti tule jos ollenkaan, vaikka olen raskautunut muut kerrat muutaman kierron sisällä 33 ja 35-vuotiaana. On välillä mukavaa antaa elämän viedä, kun kuitenkin tiedän että olisin myös onnellinen näiden kahden lapsen äitinä.  

Onnea plussanneille! Ihanan joululahjan saitte. :)

t. Ellenwu 22/23, "yk" 2, huomenna testaillaan, mutta kovin hiljaiselta tämä keho vaikuttaa

124/422 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia! Tännepä sitä sitten päädyttiin elokuisista. Täti eilen vihdoinkin saapui km:n jälkeen. Kiertopäiviä ehti kertyä 38. Hyvä ku lopulta tuli. Voipi taas oikeesti yritellä, ja joutu oottaan ne "pakolliset" yhet menkat.

Greippimehua on ostettava jos jostain onnistun löytään, viime kierrossa ei kaupoista löytyny..?! 

La ois 19.9.2014 jos nyt onnistuis.

Mie siis 34v. Kuudes haaveissa. Yritys aloitettiin toukokuussa. Sillon tärppäs heti, mut km vko 7+3 heinäkuussa. Uus tärppi syyskuussa mut kkm vko 9+1 marraskuussa. Nyt siis tavallaan yk 6.

Emotar kp2/28-32

125/422 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikäkö siis 26.9. ois la jos tärppi kävis. :)

126/422 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpass meitä täällä jo monta! Ja jo ekat plussat,  ihanaa, ONNEA PALJON!! <3

Oon ihan kivasti pysyny palstalta pois ja ollut stressaamatta. Tänään havahduin siihen että koko ajan tekee mieli ja kirkasta limaa vaan valuu housuihin (yleensä kun oon kuiva korppu vaikka mieli tekis ). Onhan se jo kp 12 eli ehkä ovis? Miehen kanssa ollaankin nyt peittoa heiluteltu, toivottavasti tärppää. :) 

Tärppionnea kaikille meille tasapuolisesti! 

127/422 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa jällleen!

Kiva kuulla Ellenwu, että muillakin samanlaisia mietteitä. Mä olen aina haaveillut isosta perheestä, mutta  se syksy kun kuopus syntyi, oli niin rankka, etten enää ikinä halua semmoista. Masennus parani vähitellen, ja lapset on mun rakkaimmat tätä nykyä. Kaipa sitä vain pitää uskoa ja luottaa siihen, että kaikki järjestyy. Kun kuitenkin toivon niin kovasti sitä vauvaa.

Voi olla, että tässä kierrossa ei ehdi enää tärpätä, ellei jokin ihme satu, mutta sitten siirryn suosiolla lokakuisiin.

Tsemppiä ja onnea kaikille!

Simpukka kp14/28-34 yk6

128/422 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille, oon tässä pidelly vähän taukoa, mutta nyt on ollut niin omituista menoa, että pakko tulla kyselemään vähän mielipiteitä ja neuvoja, sillä jos jotain on tapahtunut, on LA syyskuun alussa :)

Lyhyesti omaa tarinaa, melkein pari vuotta yritetty ja lapsettomuustutkimuksissa käyty eikä löytynyt mitään vikaa juurikaan, miehellä on pikkasen normaalia vähemmän normaaleja hyvin liikkuvia siittiöitä, mutta sen asian ei pitäisi juurikaan vaikuttaa. Tämän syksyn puolella ollut kaksi kemiallista tai hyvin varhaista keskenmenoa, eli jotain on kuitenkin tapahtunut sisuksissa.

Nyt siihen mieltä askarruttavaan asiaan: Mulla on hieman epäsäännöllinen kierto, jota on välillä jopa vähän korjailtu ja se on saatu suurinpiirtein toimivaks, enää ei heitä kp:T ku 27-34. Mutta, kp 29 oli vahvoja menkkatuntemuksia ja ajattelinkin että alkavat yön aikana, sillä illalla näkyi veren värjäämää valkovuotoa, eipä alkanut ja nyt on kaikki menkkatuntemukset kadonneet täysin. Tällä epäsäännöllisellä kierrollahan on mahdollista että ovis olisikin ollut myöhässä, eli vasta kp 25. Ja nyt sitten mietin, että olisiko se kp29 tapahtunut ollutkin sitten kiinnittymistä vai mitätähhäh :D? 

Onnea jo kaikille plussanneille ja suuret tsemppaukset piinailijoille!

Outo-olio

129/422 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Tieni toi tänne tuolta elokuisista eli kp 1/30-46 yk 12. Huoh kyllä harmittaa taas ihan vietävästi, mutta ei auta muu kuin pää pystyssä kohti uutta kiertoa :) eli ensimmäisestä haaveilemme mieheni kanssa ja nyt siis vuosi yritystä takana. Jospa ensi vuosi olisi onnekkaampi tällä saralla :)

Rima kp 1/30-46 yk 12 

130/422 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeen hahmota miten tuo laskettuaika nyt lasketaan, joten en tiedä kuulunko edes tänne... Jonkun laskurin mukaan laskettuaika olis syyskuun lopulla jos kierto jää lyhyeksi (30) mutta muuten hyppää jo lokakuulle, mut jos saisin nyt kuitenkin jännäillä täällä?! Pitkät kierrot on kyllä niiiiin hanurista tässä tilanteessa :( 

Hyvää joulun aikaa kaikille ja plussatuulia <3 niin ja onnea jo plussanneet <3

131/422 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Onnittelut plussanneille ja tsemppiä jännääville :)!

ON: Täällä on ihmetelty viikon loppupuolella sitä, että vesi maistuu raudalle niin töissä kuin kotonakin. Tänään on lisäksi meinannut oksu lentää näin iltasella. Eli joko on vatsatautia luvassa joululle tai sitten toivomamme joululahja. Muita merkittäviä oireita ei ole ollut paisi alavatsan vihlaisuja vain tänään. Saas nyt siis nähdä kuinka käy...

Lykkyä kaikille :)

Lalaloo kp27/31 yk6

132/422 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas,

No testi oli sitten negatiivinen, mutta lyhyen kiertoni takia en tipu lokakuisiin, vaan pysyn täällä. LA olisi ollut 1.9. jos olisin nyt plussannut, jos plussaan seuraavan kierron aikana se olisi 29.9. :)

Plussatuulia taas kaikille. :)

t. Ellenwu, kp 23/23, yk 3 alkaa huomenna :)

133/422 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tarvi enää miettiä, että testasinko liian aikaisin :/  Tänään kp1/28-29 Yk.3 alkaa. No positiivista se, että nyt alkaa oleen selvillä normaali kierto ja ovulaation paikantaminen on helpompaa :)  

Plussaonnea muille ja Oikeen Rauhaisaa Joulua kaikille! 

134/422 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täti vaan näyttäyty mutta häipy. Saa nähä tulleeko takas. Nimittäin pe-iltana ja la-aamuna tuli hitusen punervaa vuotoa. Hädin tuskin rättiin asti. Tänään tuli tippa ruskeaa. Ei siis oikeita menkkoja. Tissit on kipeet, yöllä piti rampata vessassa ja oli kauhee jano. En tiiä mitä tää on, mut jos täti pysyy pois nii tiistaina teen digitestin. Ja jos ois semmonen ihme käyny, et oisinki nyt raskaana, niin la ois syyskuun alussa. Ehkä jo 1.9. Mutta ei passaa mennä asioiden edelle. Km:n jälkeen ku menkat ja kierrot saattaa muutenki olla ihan mitä sattuu.

135/422 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuu yksi lisää. Elokuisissa kaksi kuukautta viettänyt listan aktiivinen ylläpitäjä joka tulee tänne sitten vähän niinkuin lomalle ;-)

33-vuotias olen ja mies saman ikäinen. Esikoista olemme yrittäneet puoli vuotta ja se alkaa tuntua jo todella pitkältä ajalta.. Koskaan ei ole haamun haamuakaan testiin tullut, ovistestit sen sijaan näyttävät säännöllisesti kaksi-kolme päivää hymynaamaa.

Plussaonnea ja joulunodotusta kaikille

Saffelson kp 2/27-28, yk 7

136/422 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni pudonneille!:/ Uuteen vuoteen uudet tuulet! :)

Toivottavasti Emottarella ois tärpänny ja täti ei päätä jäädä jouluksi!

Kah, moi Saffelsson, putosit sinäki sitte tänne:( Puoli vuotta on silleen lyhyt aika, mutta kyllä tuo  4kk itelläkin tuntuu piinaavan pitkältä, kun ensimmäinen tärppäsi ekasta kierrosta:/ Moni kaveri kuitenin plussannut lähempänä vuojen yritystä.

ON: Täällä odotellaan että täti poistuu, ei kaivata ylimääräisä vieraita jouluksi:) Joulutohinoita muutenkin ihan tarpeeksi:D Hyviä puolia siinä että ei tärpänny on se, että ei tarvi miettiä mitä suuhunsa pistää! Mie ainaski vetelen ihan surutta kaikki mädit ja suolasiiat naamariin ja taputtelen masua sitten kylläisyydestä:P Vaikka soma se ois taputella vauvamasuakin, mutta ehtiihän tuota. 

Ihanaa joulunodotusta kaikille!

Khalemeon kp5/28 (-33) yk5

137/422 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun onnittelut ensimmäisistä plussista tähän pinoon ja tsempit pudonneille!

ON: Tänään se cb:n digitaalinen ovistesti vihdoin, kahden kierron tikuttamisen jälkeen vihdoin hymyili! Ja hymyä pyrittiin heti hyödyntämään, pari edellistä päivääkin on oltu jo aktiivisia, joten jos tästä kierrosta ei tärppää, niin pudotaan kyllä korkeelta ja kovaa...

Nää ovisoireet kyllä oli helppo tunnistaa, valkovuoto on ollut todella runsasta ja rintojen arkuus on verrattavissa ihan imetyksen aloituksen aikaiseen rintojen arkuuteen. Koska näitä oireita ei viime kierrossa ollut, en varmaan edellisessä ovuloinut ollenkaan, mikä myöskin selittää sen, miksi gynellä kp6 oli näkyvissä oikealla isohko kysta.

Tää ryhtyy nyt joulunviettoon hyvillä mielin ja jännittelee sitten loppiaisena saatiinko se joululahja pakettiin! :)

- Tintti kp 18/27-31, yk3 -

138/422 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täytyypi nyt tulla vähän raportoimhan ko o kerrottavvaaki. Ihan siis omanapasesti tässä hopusti 1v sylissä joka painelee                  omiansa tähän... :DD

Jossaki vaiheessa (en muista kp) heräsin siihen että viilsi alavattassa. Yhen kerran on myös tuntunu niinko olis  revähtäny jotaki  navan alla -repäisykipuja, mistä jokku puhhuu?

Toissa aamuna oli kunnon yök-olo, ihan piti jo pönttöä halata mutta en saanu oksennettua (viimishen asti pitelen aina) .. sen jälkeen ollu semmosta aaltoilevvaa pahoinvointia. Ja nännien arkuutta. Mutta ei mithän menkka-oireita...

Hitsi ko on jotenki tunne että tonttu on matkassa, en uskalla k yll ä äänhen sanoa...

Muutama päivä vielä. 

Noita kp 25/28 yk3

139/422 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 22.12.2013

***Syyskuiset jännäilijät 2014***

yennaf kp 21/31 yk2

Ipa kp 21/30-35, yk1

Lapinnoita kp 25/28 yk3

Helmiunelma kp 1/28-29 yk3

Christabel kp 18/27-30 yk3

Ellenwu kp 23/23 yk2

Carblanca kp 13/28 yk2

Tintti kp 18/27-32, yk3

Reksijakeittäjä kp 18/28 yk4

Emilllia kp 20/28 yk?

Evelyn80 kp 26/25-28 yk8

Simpukka kp 15/28-34 yk6

Elokuu15 kp 13/27-28 yk2

Tike kp ?/?? yk ?

Nipa87 kp 24/29 yk6

Jossu1 kp 11/31-32 yk2

Kirsikkakarkki kp 21/28-30 yk16

Lindis kp 5/27

Tanja92 kp 11/27-29 yk3

Pikkue kp 9/21-27 ?? yk3

Lalaloo kp 28/30-32 yk6

80emilia kp 6/26-30 yk5

Killed Kp 23/28 yk1

Miiisu 88/? yk 3

Khalemeon kp 5/28 (-33)

Anniw kpX/yk3

Tunturi kp 22/26-28 yk5

silmu kp 34/29 yk 4

Emotar kp3/28-32

Rima kp 2/30-46 yk 12  

Saffelson kp 2/27-28, yk 7

+++Plussanneet+++

snö (yk1)

Mrs Grove (yk3)

---Tippuneet---

140/422 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON vielä:  Meillä kun on nuo lapset alkaneet tulemaan ihan ilman yrittämättä ja stressaamatta, niin kuin mää nyt näin ressaan ja mietin?? Onko se tää ikä vai mikä?  Perjantaina kun tein sen testin, meni päivä märistessä. JA nyt alkaa vasta 3.yrityskerta.

Kuin te jaksatte ja voitte, jotka olette yrittäneet useamman kuukauden?