***SYYSKUISET 2014***
Aloitanpas tähän syyskuisten ketjua, josko löytyisi muitakin?
Meillä on toinen lapsi haaveissa, yk 2 :)
yennaf kp 1/31
Kommentit (422)
Heii!!! Lapinnoita riveissä!! Neljättä kuumeillaan. Historia tämä; vuodesta -98 alkaen, 5 keskenmenoa, tuloksettomia hoitoja ja 6:n vuoden yrittämisen jälkhin luomuna 2 lasta peräkkäin (pian 9 ja 10v.) ja nyt 1v iltatähti jolle kaveria toivothan.
Lapinnoita kp5/28 yk3
Lapinnoita, Oi kun ihana, että sinnikäs yritys palkittiin, vaikkakin vähän jälkijunassa. :) Jollain tapaa rauhottavaa kuulla, että on mahdollista tulla toinen heti ekan jälkeen. Meillä ensimmäiselle annettiin mahdollisuus tulla 2010 alusta lähtien ja 2012 alusta alettiin yrittää ihan oikeasti. Vuosi siihen tikutteluun meni ennenku saimme ihanimman joululahjan, plussauutisen, joka nyt tällä hetkellä vetelee sikeitä terassilla vaunussa <3
***Syyskuiset jännäilijät 2014***
yennaf kp 2/31 yk 2
Ipa kp?/30-35, yk1
Lapinnoita kp6/28 yk3
+++Plussanneet+++
---Tippuneet---
Tervetuloa Ipa ja kiva Lapinnoita kun löysit tiesi tänne :)
Otinhan minä myös tuon vähähiilihydraattisen ruokavalion käyttöön, vaikka sen aloitus tuntuu aina olevan yhtä hankalaa, joulukin vielä tulossa..
yennaf kp 2/31 yk 2
Yennaf Alkoi kiinnostaa, että vaikuttaako tuo vhh-ruokavalio hedelmällisyyteen suuntaan tai toiseen? Miehillä varmaankaan ei niinkään? Meillä mies on vhh:lla, ite ihan perusruokavaliolla.
ON: Kahden viikon jomottelun jälkeen ne sit viimein eilen päättivät alkaa. Nyt siis kp2. Hämmästyttää kun eilisestä alkaen ne kivut katosi, ei sit pienintäkään häivähdystä niistä jälellä. Sopii mulle! ^.^ Ovis, jos on tullakseen pitäis kaiketi olla joskus joulun tienoolla. Mitenhän siinäki vaan käy kun on vieraita ja hulinaa ja sitäsuntätä..
heips :) täällä yksi odottaja la 14.9.vatsa jo mukavasti pyöristynyt ja olokin hieman alku pahoinvoinnista ja väsymyksestä parantunut :) tai no ainakin jokatoinen pv on jo parempi:).minulla siis neljäs raskaus.aiemmat lapset poika 11v ja kaksi tyttöä 10v ja 6v.kovasti jo lapsetkin odottavat pikkuista :)jyväskylässä asutaan.
Hei!
Taustailin elokuisissa ja rohkaistun nyt liittymään seuraanne jännäilemään.
Olen 30-vuotias ja aviomieheni 36, ja yritämme esikoista perheeseen. Ihanaa olisi kieltämättä plussata "joululahjaksi".
Pieneen dopingiin lähdin tässä kierrossa, eli käytössä on raskausvitamiinien lisäksi greippimehu, Gelee Royale ja ajattelin ensimmäistä kertaa tikuttaa oviksenkin. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty? :)
Mrs Grove kp10/29-32 yk3
Ipa86, ainakin naisilla joilla on pco-tyyppiset munasarjat, on tutkittu että vhh-ruokavalio edesauttaa raskautumista. Ylimääräiset hiilarit (sokerit, valkoiset jauhot, jne.) saa kropan lisäämään insuliinieritystä. Ja pco-naisilla insuliinieritys lisää testosteronituotantoa ja se taas haittaa munasarjojen toimintaa. Melkoinen tapahtumaketju siis.
Ja mulla suurin kompastuskivi on sokeri. :/ Mutta ennenkin pystynyt olemaan ilman niin pakko se on nytkin onnistua :)
Mrs Grove, meillähän on ihan samat doping-aineet sitten, ja mullakin on ekaa kertaa ovistikut matkalla postilaatikkoon ;)
yennaf kp 2/31 yk 2
Yennaf ja mrs Grove: Täälläkin lasillinen päivään greippimehua sekä tikutella alan kunhan menkoista (tai mitä ikinä tää onkaan) ohi pääsen. En tiedä oliko sattumaa vai oikeesti hyötyä tuosta greippimehusta, mutta meidän pikkuneiti lähti alulle juurikin siitä kierrosta, missä aloin sitä juoda.
Tuohan on hieno homma, jos vhh oikeesti vois auttaa. :) Pidän peukkuja! Oltiin kans jokunen vuosi sitten tuolla vhh:lla mieheni kanssa, mutta mulla siihen ei oikeestaan ollu tarvetta. Olo oli kyllä sen dietin myötä jotenki pirteämpi. Nyt mun ei enää kannata siihen ryhtyä kun tässä välissä tuli käytyä rankasti alipainon puolellakin. Mutta mieheni sillä on. Tuloksia tulee ja hän itse tykkää, joten olen kannatusjoukoissa :D
Ipa kp 3/30-35 yk 1
Päivitys 4.12.2014
***Syyskuiset jännäilijät 2014***
yennaf kp 3/31 yk 2
Ipa kp3/30-35, yk1
Lapinnoita kp7/28 yk3
Mrs Grove kp11/29-32 yk3
+++Plussanneet+++
---Tippuneet---
Tulen tänne mukaan, kävi miten kävi. Kierrosta ei oikein mitään käsitystä vielä, eikä mistään muustakaan; hormonikierukka otettiin siis pois 18.10. Mun tieämys omasta kehosta on olematon ja kehon tietämys menkoista näköjään olematon. Onhan mulla edelliset raskaudet kyllä jne. mutta ei mulla h.kierukka ole ollut näin kauan ja kuukautiset on kyllä tullut normaalisti poiston jälkeen. Mutta jospa se tästä tasaantuu. Kai minullakin mieli tekee sen, että mikään ei suju; toivoo liikaa. Niin mikä se kysymys oli? :)
liityn tänne nyt mukaan, meillä haaveissa siis kolmas vauva :) Olisi aivan mahtavaa plussata jouluna!
Tänään tunsin ihan selkeän oviksen ja nyt jo jännittää ihan valtavasti vaikka eka yrityskierto vasta onkin!
Snö kp 12/31 yk 1
Tipahdin tänne mukaan. Neljättä lasta toivotaan meillekin, edelliset on 11, 8 ja vähän vaille 2v. Olisi mukava plussata uuden vuoden kunniaksi :) sitä siis odotellessa. Greippimehu on mukana kuvioissa, ovista tikuttelin viime kuussa, meni hermot niihin liuskoihin, kun joka kerralla näyttivät viivaa... ehkä jätän tikut vaan pois. Täytyykin tarkistaa ruokavalio ja koittaa liikkua enemmän.
Christabel kp 1/27-30 yk3
Mulle saapui tänään ovistestit ja testasinkin heti että mitä näyttää. Olen siis lukenut että pco saattaa häiritä ovistestejä niin että näyttää pitkin kiertoa positiivista. Mutta negaa näytti, katsotaan piirtyykö mitään viivaa missään vaiheessa ennen seuraavan kierron alkua :)
Mun vhh edistyy ihmeen hyvin, eilen jomotti päätä kuten aina kolmentena-neljäntenä päivänä kun sokerit ja valkoiset jauhot jättänyt pois, mutta nyt taas olo hyvä. Pienesti kyl kirpasee noi ihanat joulunamit kaupoissa.....
yennaf kp 4/31 yk 2
No niin, tipahdin sitten tänne. Olin varma että olin raskaana oireiden perusteella mutta enpä sitten ollutkaan.
Eli heippa, kolmas lapsi haaveissa, ikää 37v., kp 7/23 yk 2.
Yennaf: Tosi hienoa, että vhh-startti on onnistunut! Jotenkin kaikki hiilarihöttö houkuttaa ja koukuttaa tällaisena pimeänä vuodenaikana ja pieni kurinpalautus omaankin ruokavalioon tekisi tosi hyvää.
Tänään tein minäkin ensimmäisen ovistestini ja negaa näytti. En ole tuntemuksistani niin perillä, että ovista olisin koskaan itse tunnistanut mistään nippailuista tai vastaavista, joten hieman jännäilen mahdanko edes ovuloida :D luultavasti pelko on turha, mutta näin ensimmäistä yrittäessä sitä tulee mietittyä kaikkia skenaarioita.
Seurailen kiertoa ja tuntemuksiani myös appsilla, joten tulee kirjattua jos jonkinlaista ruumiintoimintoa ylös :) Aplikaatio ennustaa ovista sunnuntaille, joten kiva päästä toteamaan tuo myös tikuttamalla. Onko teillä mitään appsia käytössä? Mulla on Woman Log pro iPhonelle ja ollut siis ennen raskautumisen yrittämistä ihan kierron seuraamista varten.
Kaikkine mehuineni, vitskuineni ja appseineni taidan vaikuttaa melkoiselta välineurheilijalta! :D
Mrs Grove kp12/29-32 yk3
Tipahdin elokuisista, joskin vuoto ei ole vielä alkanut.. tunnen vaan et näillä hetkillä alkaa. kp siis 1/28
Ihan hyvä fiilis vaikka hetken jo harmitti.
Toivon onnekasta yritystä meille kaikille!
Minä myös tuolta elokuisista siirryn tälle puolelle, näyttäis vahvasti siltä että kp 32 kääntyy nyt kp 1:een.
Eli itse olen 30v ja kolmas pallero toiveissa.
-Tintti kp1/27-32, yk 3-
Heippa, minäkin tipahdin tänne elokuisista taas jännäilemään. Kellontarkat menkat antoivat odottaa 32/28 saakka, mut nyt sit aloitetaan taas ykkösestä. Meille toivotaan kolmatta lasta. Raskaus olis viides, alla km elokuussa, eli olisko nyt yritys nro 4. Kaikille onnekkaita tuulia!
Täältä yksi ilmottautuu. Odottelinkin jo uutta ketjua, koska elokuisiin ei näyttäis olevan mahkuja enää ehtiä.
Toka vauva haaveissa. Menkkoja ei ole vielä tullu,mut näyttäis siltä, että ihan just alkaa. Synnytyksen jälkeen kierron käynnistymistä odotellen.
-Ipa kp?/30-35, yk1