***SYYSKUISET 2014***
Aloitanpas tähän syyskuisten ketjua, josko löytyisi muitakin?
Meillä on toinen lapsi haaveissa, yk 2 :)
yennaf kp 1/31
Kommentit (422)
Mulla on kp 25/28-29 (muistaakseni) ja yk2 (jos ne nyt miun menkat oli sillon 23.11. alkaen) Kiva kun viimeisistä menkoista on aikaa kohta 10v, ettei omaa kiertoaan muista :D Liekö ihan harhaluuloa taas, kun on huonoa oloa ja rintoja vihloo välillä. Jos jaksais lauantaihin asti odottaa testausta, tai viikonlopun yli olis vielä parempi.
Hyvin haalean viivan erotan :)
[quote author="jipponen" time="17.12.2013 klo 19:52"]
Taidan ilmoittautua tänne ja kysellä teiltä neuvoa, nimittäin jos tämä on plussa niiin syyskuussa olisi vauva tuloillaan. http://pienokainenko.blogspot.fi/2013/12/blog-post.html Tuo siis tehty eilen illalla ja tulkinta-apua nyt siis kaipailisin.
[/quote]
Päivitys 17.12.2013
***Syyskuiset jännäilijät 2014***
yennaf kp 16/31 yk2
Ipa kp 16/30-35, yk1
Lapinnoita kp 20/28 yk3
Mrs Grove kp 25/29-32 yk3
Helmiunelma kp 25/28-29 yk2
Snö kp 25/31 yk1
Christabel kp 13/27-30 yk3
Ellenwu kp 19/23 yk2
Carblanca kp 8/28 yk2
Tintti kp 13/27-32, yk3
Reksijakeittäjä kp 13/28 yk4
Emilllia kp 15/28 yk?
Evelyn80 kp 21/25-28 yk8
Simpukka kp 10/28-34 yk6
Elokuu15 kp 8/27-28 yk2
Tike kp ?/?? yk ?
Nipa87 kp 19/29 yk6
Jossu1 kp 6/31-32 yk2
Kirsikkakarkki kp 16/28-30 yk16
Lindis ??/ 27
Tanja92 kp 6/27-29 yk3
Pikkue kp 4/21-27 ?? yk3
Lalaloo kp 23/30-32 yk6
+++Plussanneet+++
---Tippuneet---
helmiunelma, lisäsin sinunkin numerosarjan tuonne listaan, tosiaan saataisko jo tällä viikolla eka plussa :)
ipa, voi kun saisit nopsaan ovisplussan, ilmeisesti se tummin viiva voi näkyä hyvinkin pienen ajan vaan. Luovuutta sitten kehiin vaan jos meinaa mennä suunnitelmat päällekkäin ;)
lapinnoita, no hiljaista on ku oottelee et tulisko jotain oireen tynkää vaiko ei, aika huononlaisesti vielä mitään missään tuntuu. Vähän vihlontaa alavatsassa (ensin oikealla, sitten vasemmalla ja sitten keskellä, mitä lie tarkoittaakaan). Ja naamaan tullu pari tosi kipeää finniä mutta taitaa se pcos heräillä vaan pillereitten syömisen jälkeen. Ei ois tarvinnu :(
Mä lipitän muuten edelleen greippimehua kun luulin sen oviksen olevan vasta nyt näinä päivinä kun hamstrasin k-marketin tarjouksesta noita tölkkejä ja parasta ennen päivä jouluna. Ostin muuten yhden tölkin ensi kierron alkuunkin varuiksi :D Minkämerkkistä greippimehua te greippimehun litkijät juotte?
Plussatuulia kovasti pian testaaville :))
yennaf kp 16/31 yk2
Katotaan kuinka menee... muuttuuko kierron pituus vai mitä. Olishan se kyllä aika hassua, jos meillä näin joutuin on tärpännyt; jos saatais kiva joululahja ;)
Mää join alkukierrossa suht paljon puolukka/karpalomehua. Sen pitäis vaikuttaa vissiinkin emättimen PH.n niin, että tytön mahdollisuus paranis ;)
Yennaf: Mä hörpin tollasta Valion Hedelmätarha -merkkistä verigreippi-greippitäysmehua. Ihan hurjan hyvää ja joka päivä menee vähintään joku 3dl, Ja siis ihan läpi kierron. Millaisiakohan määriä pitäisi oikeasti juoda?
ON: Oviksen jälkeen ei ole ollut mitään oireita, joista raportoida, eli vähän tyhjä olo. Sairastuin pian oviksen jälkeen kunnon vatsatautiin ja se oli aikamoinen shokki kropalle, joten vähän tuntuu epätodennäköiseltä, että mikään hedelmöittyisi tuon sairastelun aikana :( Mutta sunnuntaina pitäisi alkaa menkat, eli ei tarvitse enää jännittää kovin kauan. Perjantaina olisi tiedossa pikkujouluhulinaa ja vähän tekisi mieli testata sellaisella CB:n herkällä testillä jo perjantaiaamuna, mutta jotenkin se pettymys negasta pelottaa. Eihän tässä ole yritetty kuin vasta pari kiertoa, mutta edellisissä kierroissa oli jo "oireita", joten pettymys nega-testin jälkeen oli yllättävän iso. Ehkä täytyy yrittää malttaa viikonlopun yli testailun kanssa ja ottaa vaan perjantain juhlissa rauhallisesti...
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille kuumeilijoille! :)
mrs Grove kp 24/29-31 yk3
Heips täällä siirryttäisiin elokuisista tänne puolelle mukaan! Pari kiertoa kerkesin elokuisissa pyörähtää. Eli mulle saisi laittaa 80emilia YK.5 kp.2/26-30! Niin Se tässä onkin kummallista söin noin 8-vuotta pillereitä ja nyt tuon jälkeen luomukierrot sen kun lyhenee olleet 30,30,28 ja nyt 26 Tää viimesin. Ovia oli kp.16, joten luteaali aika jäi vaan 10 päivään Se o
Tsemppiä ja paljon plussatuulia tänne kaikille!
n liian vähän. Joten katson vielä tämän kierron sitten menen gynelle juttelee asiasta, josko tehtäis sille jotain!
Heippa taas! Nyt kp 26/31 ja oireita löytyy muutamia. Ensimmäisenä aivan järjetön nälkä, sitten huimaus, yökotys, vatsanturvotus ja hajuaistin parantuminen.
Toivottavasti en kuvittele kaikkea! Oon kyllä kaikkeni yrittänyt kuulostella oikeita oireita ja yrittänyt unohtaa välillä koko asian mutta kyllä, silti nuo oireet vaan on ja pysyy. Testata en taida uskaltaa kuin aikaisintaan juuri ennen menkkoja (23.12), testin kävin silti jo eilen ostamassa.
N. viikko oviksen jälkeen kärsin hirveistä "menkkakivuista" kolmisen päivää mutta ne on jo hävinneet.
Tsemppiä taas kaikille! :)
snö - kp 26/31 yk1
Snö, kuulostaa lupaavalta nuo oireet :) Peukkuja pidän kovasti plussan puolesta :)
Mrs Grove, mä oon etsinyt kaikki lähitienoon kaupat mutta missään ei ollu mitää Valion greippimehuja, joten mä juon tuota Tropicanan greippimehua. Se on kans hyvää! Pari desiä sitä aamuisin juon. Ja tuo oireettomuus on myös aika monella ollut se oire ;)
Tervetuloa 80emilia! :)
yennaf kp 17/31 yk2
Unohdin oirelistasta vielä ihan järkyttävän palelun ja herkkyyden! :D Hyvä etten mainoksia katellessa itke :D ja yks päivä nousi pala kurkkuun kun mun 3v-tyttö sanoi "äiti, jag älskär dig tosi paljon..." :D<3
Heips, liityn joukkoonne. Kolmas lapsi haaveissa ja yk 1. Jännitystä ilmassa, menkkakipumaisia tuntemuksia on ollut nyt 1-2päivää, armoton väsymys ja palelu, yökötyksen tunnetta aamuisin. Kp 19/28. Varmaan liian aikaista liittää oireita mahdolliseen raskauteen?
Moi!
Täällä ei olla raskaana. :( Mutta jään tähän ketjuun kun varmaan syyskuulle vielä ehtis.
Toista yritetty 6kk.
Lindis 1/27
Mahtuuko mukaan :) Olen 18 kuin myös mieheni, ja pian täytämme 19. Yhdessä ollaan oltu reilut kolme vuotta, ja lapsi on nyt haaveissa, kun kerkeän valmistuakin.
Yritys aloitettu 08/13 kun lopetin pillerit. Sen jälkeen tullut 3 menkat. Tällä hetkellä menossa kp 84. Viikko sitten kävin lääkärissä ja terolut kuurinhan mä sain ! Niitä on nyt viikon verran popsittu ja vielä olis 3 ottamatta, jonka jälkeen sit tauko.
Miiisu 84/????? yk: 3
Päivitys 18.12.2013
***Syyskuiset jännäilijät 2014***
yennaf kp 17/31 yk2
Ipa kp 17/30-35, yk1
Lapinnoita kp 21/28 yk3
Mrs Grove kp 25/29-32 yk3
Helmiunelma kp 26/28-29 yk2
Snö kp 26/31 yk1
Christabel kp 14/27-30 yk3
Ellenwu kp 20/23 yk2
Carblanca kp 9/28 yk2
Tintti kp 14/27-32, yk3
Reksijakeittäjä kp 14/28 yk4
Emilllia kp 16/28 yk?
Evelyn80 kp 22/25-28 yk8
Simpukka kp 11/28-34 yk6
Elokuu15 kp 9/27-28 yk2
Tike kp ?/?? yk ?
Nipa87 kp 20/29 yk6
Jossu1 kp 7/31-32 yk2
Kirsikkakarkki kp 17/28-30 yk16
Lindis 1/27
Tanja92 kp 7/27-29 yk3
Pikkue kp 5/21-27 ?? yk3
Lalaloo kp 24/30-32 yk6
80emilia kp.2/26-30 yk5
Killed Kp 19/28 yk1
Miiisu 84/? yk: 3
+++Plussanneet+++
---Tippuneet---
Moikka!
Ilmottauduin syyskuisiin, tipahdin tänään elokuisista, menkat oli myöhässä 5 päivää.... Ankea fiilis. No mut etiäpäin;)
Mie olen ite 25 ja mies 27, minulla on ennestään 1v7kk ikäinen tyttö, miehelle lapsi olisi ensimmäinen. Nyt alkaa yk5, ei siis viel hirveän pitkä yritys, mutta kun eka tärppäsi heti ekasta kerrasta... Ehkä mun kroppa ei vaan oo valmis vielä.
Mut jos nyt sitten tärppäisi niin La olisi normikiertoni (28) mukaan 24.9.2014. Jos venyy niin sitten tietysti myöhemmin.
Khalemeon kp 1/28 (-33)
Snö ja Killed, toivotaan, että oireet ovat ihan syystä! :)
Miisu ja Khalemeon, tervetuloa joukkoon!
Lindis, voihan harmi :/ Mutta eikun uutta yritystä kehiin ja toivottavasti seuraavassa kierrossa tärppää!
Omia kuulumisia sen verran, että meillä oli tänään pikkuneidin kanssa sairaalapäivä (allergiakontrolli, ei mitään ikävää siis onneks) ja sen jälkeen vielä neuvola. Siinä sit ohella kyselin, että missä mun lähete seikkailee, kun yli 2kk on menny eikä mitään ole kuulunu vieläkään. Tässä siis taustalla se, että ekan raskauden eräänä oireena mulle kasvoi lisärintarauhaset kainaloon, jotka sit kipeytyi aika pahoin. Imetys ei onnistunut. Nyt ne on ihan ok taas kun maidon tulo vaan ajettiin alas. Ne ois nyt tarkotus saada leikattua pois ennen seuraavaa raskautta, ja jos ei niitä leikata, ni imetys ei onnistu tod näk seuraavallakaan kertaa. Noh, ei se lähete ollukaan menny mihinkään. Nyt sitte vähän tavallaan ärsyttää/harmittaa, että odottelu alkaa taas alusta. Jos tässä hyvin käy ja raskaudun, ni sit sinne leikkaukseen ei voi mennä. Ja sit taas jos ei leikata, ni ..äh. :/
Ipa kp17
Ipa, varmasti vaikea ja turhauttava tilanne! Toivottavasti leikkaisivat äkkiä...
Olin saada aamulla paskahalvauksen kun lähdin töihin ja kamalat menkkakivut alkoivat! Laitoin jo kaverille viestiä että no nyt ne alkaakin... :/ Heti vessaan tarkistamaan mutta ei mitään... Onneksi! (Oon tähän mennessä käynyt jo kaksi kertaa tarkistamassa joko ne alkoivat mutta ei ainakaan vielä! :D)
Olin jo hirveen pettynyt mutta toivotaan ettei menkat alkaakkaan ja saisin plussan tikkuun 23 päivä.
Mun pitää välillä muistutella itseäni että täähän on vasta eka kierto... Ei tässä mitään hätää vielä ole jos nyt ei sitten tärppääkkään! Mutta minkäs sitä itelleen voi kun vauvankaipuu on niin kova.
snö kp27/31 yk1
Elokuisista tipahdettu (jo toistamiseen) tänä aamuna kun digitaalinen testi sanoi "Ei raskaana" :/
Täti varmaan saapuu tämä päivän aikana kellon tarkkuudella kuten aina.
Anniw kp1/yk3
Täällä kärsitään kovista menkkakivuista jo kolmatta päivää, mutta kierto on vasta 20/28. Voisikohan tämä olla sitä kiinnittymiskipua? Ovulaatiosta on nyt 6 päivää suunnilleen, ovistestiä en koskaan tehnyt mutta oireiden mukaisesti. Lisäksi tänään on tullut melko runsaasti kirkasta limaista vuotoa, joka kaiketi myös viittaisi kiinnittymiseen?
Malttamattomana tein tänään r-testin vaikka oletinkin ettei tässä vaiheessa mitään vielä näy, ja puhdas negahan se oli. Uudestaan ajattelin tehdä herkän testin jouluaattona, mutta neuvokaa tietämätöntä, onkohan silloinkin vielä liian aikaista? Silloin olisi kp 25/28..
terveisin malttamaton killed kp 20/28 yk 1
ON: Täällä suunnalla edelleen ovista odotellaan. Kp 16 jo menos ja tänä aamuna samoin ku eilen, haalea testiviiva. Huokaus. Kattelin kyllä tuon ovislaskurin kans, että jos kierto on taasen tuon 35pv ni ovis ois vasta hitusta ennen jouluaattoa. Sepä hienoa sit kun tulee vieraita ja on vähän niinku hommat jäissä sen aikaa. Tai sit pitää käyttää luovuutta :D
Ipa kp 16/30-35