***SYYSKUISET 2014***
Aloitanpas tähän syyskuisten ketjua, josko löytyisi muitakin?
Meillä on toinen lapsi haaveissa, yk 2 :)
yennaf kp 1/31
Kommentit (422)
ON: Kp26 ilta ja tein illan ratoksi Pregcheckin halpistestin ja tyylipuhdas negahan sieltä tuli :/
Ovulaatiosta tosin vasta viikko, joten elätellään toivoa tätiä odotellessa.
voivoi tätä odottelua, eikö tämä kierto tule ikinä päätökseen..........mie romahan kohta ;) no joo siinä päällimmäiset tuntemukset täältä yötyön keskeltä...
vähiin käy porukka täällä, täytyy seurata tuota omaa kiertoa, mikäli venyy ja paukkuu paljolti päälle kp 30 niin sitten siirryn lokakuisiin, kun laskettuaika menis sinne puolelle siinä tapauksessa....
pahoittelut tippuneille, täältä tullaan perässä melko varmasti....
Onnea Liinu! Ja pahoittelut tippuneille.
Mää en voi tällä hetkellä sanoo oikeen yhtään, että alkaisko esim. huomena menkat. Ei oikein mitään tuntemuksia siis. Puoleen tai toiseen.
Piinaavaa.
Mieski sanoi, että pitäiskö oottaa esim. maanantaihin testaamista. Mää sanoin, että oota yksinäs :D
Huomena aamulla se kai selviää! (näen jo sieluni silmillä negatiivisen vastauksen ja tekis mieli märistä)
Helmiunelma 27/28-29
Anniw älähän vielä luovuta! :)
Helmiunelma muakin jännittää sun puolesta! :D
Ite oon nyt niin varma että äh mitään oo oikeesti tärpänny, vaikka oon nähny untakin että oon raskaana=toiveunta :D ei niin mitään oiretta enää. Näinköhän se nyt menee että maanantaina tulee nega ja sen jälkeen menkat. BLAAH.
Trewq 25/28
Voi.. häntä pysthön tippunhet!!
Meitä ei ole kyllä montaa enhän.. Oikia piina viikonloppu tievossa... Toivottavasti ei tartte mennä lokakuishin.. mie olen kyllä nekki lukenu tässä sivussa ja harmittavan paljon tuttuja sielon, että sinänsä ei vieraashen seurhan tarttis mennä...
No. Tissit on hienosesti kipiät. Aamulla ei ole mithän tuntemuksia, mutta ko ylös nousee niin tissit ilimineeraa ittestänsä heti. Aamukahavit maistuu joo, ja mulla ummetuspötkyllä mahaki toimii joka aamu-mikä on kyllä outoa. Välillä on alavatta-tuntemuksia, varsinki illalla.
Valkovuotoa oli sillon oviksen jälkhin mutta nyt on aika kuivaa...
Olo on.... semmonen että menkat alakaa pian. Tuntuupi siltä että jos maanantai-aamuna ei ole menkat alakanu, niin en uskalla testata. En halua tippua......
Noita 25/28
Joo jos lokakuisiin putoaa niin tutussa seurassa harjoitukset jatkuvat, hyvin sanottu :D
Minä oon kanssa käyny lukemassa lokakuun ketjua aina kun tätä. Vähä meinasin etten enää laskis ovista jne ens kierrossa mutta katotaan nyt...... :D
Minä taas käyn lokakuisiin jo tippuneena teitä viimeisiä jännääjiä täällä kurkkimassa. :)
Onnea Liinu ja kovasti tsemppiä piinaajille! Meillä lokakuisissa on ihan mukavaa, mutta toivotaan, että ette sinne siirry, vaan plussia kovasti ropisee!
Rouva79
Karmia hirviä jännitys... Näyttäköhän tuo testi varmasti huomena oikeen tuloksen? Siis oli nega tai plussa... Jos menkat alkaiskin vasta sunnuntaina.
En saa varmaan ens yönä nukutuksi...
HU 27/28-29
Joo voi olla ettei kannata testi huomenna tuhlata. Mahassa kipristää ja vessassa käydessä tuli pyyhkiessä vähän punertavaa paperiin. Eli kaippa se per**leen täti tulee yöllä viimeistään. :(
Taidan lyödä hanskat tiskiin.
Halpistesti tehty taas (kp27/28) ja niin kirkas nega ettei siitä saanut mitenkään mitään haamuntynkää esiin :(
Kaksi testiä (ja paketti tamponeja) kaapissa että eikun odottelemaan...
Saako kiroilla ? :(
No perhana sentään, oisin halunnu kuulla plussauutisia tälle viikonlopulle! Höh
Harmittää teiän puolesta, vaikka eikai kaikki toivo oo vielä menetetty?
Noita mäkään en halua sitä negaa, jaksaskohan sitä ootella yli tiistain alkaako menkat... tuskin :)
Mulla on tässä vuoden sisään kaksi hyvää ystävää testannu niin että toisella oli 1, 5 vkoa menkat myöhässä ja toisella kolme viikkoa.
Ei onnistuisi mulla! Tosin nää molemmat oli onnekkaita "vahinkoja"...
No, vielä täytyy muutama päivä elää piinassa.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Tein aamulla varalta testin kun vuotoa ei ollut tullut. No hyvin selkeä negahan se on ja taas pyyhkiessä tuli verta... Miks ei voi alkaa vuoto heti kunnolla?! Varmaan taas menkat hyvin niukat. Sinäänsä ei haittaa, kun ovulaatio on tullut (vai liekö sekin jotain muuta mahakipua). Ite löisin hanskat tiskiin heti nyt, mutta mies sano, että että uutta yritystä vaan. Helppohan sen on, kun ei tarvi joka päivää laskea ja murehtia. Sen takia tässä jaksaakin jatkaa :) Lokakuisiin siis.
Noita ja Trewq koittakaahan te plussata. Ja ketä oli vielä jäljellä :)
HelmiUnelma 1/28 yk4 alkakakoon. (vai onko mulla jo 2/28 kun eilen tuli verta pyyhkiessä? No tällä mennään)
Huomentapäivää taas tulipalo-pakkasen kourista...
Helmiunelma, pahoittelut... Se nega on niin ärsyttävän inhottava nähä. Mielummin tosin heti hanat auki ko tiputtelua ja miettimistä. Tsempit ja yritystä vain!!!! Elä murehi...
Trewq piinaa piinaa piinaa... ylihuomishen vielä. Meikäläisen tuurilla menkat alakaa huomena....... Mutta en tosiankhan halua sitä negaa nähä...... Viime raskauessa testasin 27/28 illalla roskishaamun halpistesthin ja 28/28 aamulla digiin rask.2-3, mutta en kyllä nyt huomena uskaltais. Kaapissa on yks apteekin testi ja 1 digi.....
Tissit vihloo ja on sisältä kipiät ko puristaa... Välillä aaltoilevaa pahaa oloa. Mutta niin oli viimekierrossaki. Voi mälli ko ärsyttää nyt ihan kamalasti. Illallaki vetasin herneet nokhan lapsille (nolo......ja aihe:TYYNY; halusin ittelle itsekkäästi yhen tyynyn ja nii halus 9v:ki... sitte lens kaikki tyynyt , minun toimesta. Voi kauhia mikä kakaramainen äiti......)
Ärsyyntyny noita 26/28
AnniW kyllä välillä pittää kirvata... Huomisaamuna uutta testiä kehhiin ellei täti kurvaa.....
Kp28/28 ja puhdas nega TAAS :(
Mulla on aiemmissa raskauksissa ollu just tuota rintojen arkuutta, mutta ei nyt eli en toivoa juuri enää elättele.
Helmiunelma : Ei miehet ymmärrä miten stressaavaa tämä yrittäminen on :(
Tuhru alko. Eli menkkoja odotellessa. Nyt loppu kyllä jaksaminen tääläki joten.....%¤#¤#(&%¤ ja %¤##¤%#(&% !!!!!!!!!!!!
Eikä !
Täti varmaan kurvaa tännekin tänään vielä :(
Miten sulla on aiemmat raskaudet ollut noita ?
Mulla on tärppi tullut heti ekasta kierrosta ja siksi nyt sapettaakin niin hemmetisti !
Harmin paikka Ipa, Saffelsson ja Evelyn! Tsempit lokakuuhun!
Peukut pystyssä, että Noidalla, Trewqlla ja muilla jännääjillä tulis viivat vielä testiin! Tulkaahan pian sitten tonne tärpänneisiin jatkamaan jutustelua!
Mut voi laittaa plussanneisiin :) Kahdesti vaalea viiva tikussa ja tänään jo tummempi viiva!
Liinu kiittää ja kuittaa!