***SYYSKUISET 2014***
Aloitanpas tähän syyskuisten ketjua, josko löytyisi muitakin?
Meillä on toinen lapsi haaveissa, yk 2 :)
yennaf kp 1/31
Kommentit (422)
Joo, uutta testiä vaan kehiin huomenaamuna !
Soitan neuvolaan huomenna testin teon jälkeen ja pyydän päästä verikokeeseen; katsoisivat hcg ja kilpirauhasarvot.
Pakko tulla sen veran vielä ihmettelee omaa kehoa, että ehkäsyn jälkeen elokuusta asti ollu tasan 28 päivää kierto. Ja menkat on alkanu suoraan, ensin se tuttu kaamee mahakipu ja sit tulee heti kunnolla.
Tällä kertaa tuli eilen illalla (kp26/28) paperiin verta, vasta tänään päivällä on alkanu tulla pikkuhousunsuojaan jotain ja huomennahan vasta piti alkaa.
Muuttuuko tää mun kierto nyt lyhyemmäks vai pitkittyykö menkat juonkun tuhruttelun takia :( Eka kävi mielessä myös ne "valemenkat" mutta enpä kyllä halua herätellä itessäni täysin turhia toiveita.
Plussatkaa nyt te loput niin saisi siitä hyvän mielen!! :D
Trewq : Meidän kropat on varmaan tästä yrittämisenstressistä ihan sekasin o_O
anniw, toivottavasti se testi vielä plussaksi muuttuu, tsemppiä.
Tsemppiä myös muille, jotka listalla vielä on, toivottavasti tulee plussia <3
On: mieli maassa ja paska fiilis muutenkin. Tänään iskenyt sellainen epätoivo taas et huhuh, tuntuu ettei mistään tule ikinä mitään eikä mikään onnistu :( hätäillessäni tein tänään jo testin ja kuinkas muutenkaan kuin "ei raskaana" oli tulos :( toivo meni taas tämän kierron osalta, vaikka tiedän, et voihan se vielä muuksi muuttua, mut enpä usko, tätähän tää on ollu tähänkin asti kierrosta toiseen, en jaksa enää... Anteeksi negatiivista purkaustani...
Rima kp 31/30-46 yk 12 (yk 13 täältä tullaan...)
Totta joo, stressi :( mä niin vieläpä vannoin että jos nyt en muka oo raskaana niin luokittelen itteni hullluksi enkä laske enää mitään enkä palstaile enkä mieti... Mutta niin vaan ne ovistestit on tilattu ja surettaa.
Rima uskon sun tunteet... Noin mones yk jo menossa. Ei varmasti paljoa lämmitä jos sanon että älä luovuta :( Esikoistani nimittäin yritin yli vuoden. Sit se vaan tulikin kun oli jo ajatukset muualla ja uus työpaikka alkamassa.
Tsemppiä molemmille teille!!!!!! <3
Täällä myös meinataan omien ajatusten kanssa ihan hyppiä seinälle :(
Mieheltä pyysin vähän enemmän ymmärrystä kun stressi on nyt kova.. en tiedä ymmärtääkö se ihan kuin psyykkisesti rankkaa tää naiselle on :(
Heippa vielä kaikille! Oon täällä käynyt lukemassa vaikka lupasin itselleni etten lietso kuumetta täällä. Pahoittelut Trewq, Noita ja kaikki muutkin!! Olin ihan satavarma että plussaatte :( on tää naisen keho ihmeellinen, miten voi olla tuollaisia valeraskausoireita!? Sitä on niiin varma asiasta että pettymys on ihan valtava. Miten pää voi kestää sellaista? Vuosia? Rimalle voimia, mun on ihan tirha edes kuvitella ymmärtäväni :(
Parin päivän heitto ovulaatiosta menkkoihin on lääkärikaverini mukaan ihan normaalia ja tavallista, ja se ovulaatio taas riippuu sitten suunnilleen planeettojen asennosta, stressistä, ei stressistä jne.. oviksen ja menkkojen välillä ja etenkin se viimeisen päivän aikana kun menkat on "myöhässä" ehtii jo ajatella kelle kertoo ja miten, mites suunnitellut reissut, mitä voi syödä, millaista liikuntaa pitää välttää jne.. huohhh.
Anniwlle tsemppiä kovasti!! Ehkä sun ovis vaan lykkääntyi pari pv? Oliko loppiaisen aikoihin jotenkin erilaista? Toisaalta joillain ne hormoonit nousee hitaammin, ehkä sittenkin...?
Mun mies ei kyllä tajua naisen tarvetta saada lapsi. Ilmeisesti monet tarvii sen konkreettisen isyyden tunteen ennenkuin syttyy? Ei niin ettei se haluaisi, sen ei vaan ole mikään pakko just NYT! No sovittiin että odotellaan vielä niin että aikaisin mahdollisuus olisi ensi vuoden puolella. Voi räkä, eihän sitä niin voi suunnitella. Mitä jos kestääkin ikuisuus.. ?
Oviksen tikutin kp11 alkaen ja se oli vihdoin kp18. Onneksi tikutin ettei sitä sentään "tarvinnut arvuutella" kaiken tän epätietoisuuden keskellä :D
Älkää jättäkö mua yksin virumaan tänne syyskuisiin vaan tulkaa katsomaan välillä :)
Anniw kyllä täällä vielä jännätään sun puolesta! :)
Havu ettehän mitään ehkäisyä ala käyttää? Kyllä se mies sitten innostuu kun tärppää! :)
Anniw: toi ovis oli myöhään 28pvn kiertoon nähden. Onko sulla yleensä ollut ovis kp 14 tms? Mulla on normaalisti kp 18 ovis ja silloin kierto n. 33 pv. Eli jos mä oisin sä niin mulla alkais menkat vasta huomenna tai ylihuomenna. Enkä ois vielä uskaltanut edes testaa! Toivomme ettei ala ;) teitkö jo uuden testin?
Me jatketaan samalla tyylillä kuin ennenkin. Saa nähdä miten nyt kun viime kierrossa heitti toi ovis niin hurjasti. Tääkin on tosi hölmöä kun sydämensä pohjsta toivoisi vahinkoa :D kyllä se mieskin innostuu aina jos mä rupean meuhkaamaan, mutta silti... no olin minäkin saanut tungettua tän kuumeen hetkellisesti taka-alalle ennenkuin viime kierrossa oli mahdollisuus ja maha kipeä :P
Menkat edelleen poissa ja testi negatiivinen.
Mulla on aina ovis kp16-21 ja kierto 28pv ja kaksi lasta saanut :D
Pyysin lähetteen labraan, vielä en oo saanut vastausta onnistuuko...
Ei tätiä edelleenkään näy, mutta rinnat on nyt parina päivänä "turvonneet" ja kihelmöivät nytkin... :D
Ostin taas kahden testin paketin ja ylihuomenna testaan TAAS uudestaan...
Lueskelin eilen netistä että joku oli plussannut vasta kp45 jostain käsittämättömästä syystä.
Ja täytyy varmaan gynelle mennä ensi viikolla että katsovat ultralla mitä tuolla munasarjoissa tapahtuu.
Mää olin jäänyt vahingossa jännääjien listaan. Tippunut hän on.
Nyt ku tänne "eksyin" niin pikainen ihmetys; miks ihmeessä mun menkat on näin niukat?? Onko se vaan sitä, kun hormonikierukka ehti olla niin kauan ja nyt on roppa ihmeissään, varmaankin. Ärsyttää vaan kun ei tuu kunnon vuotoa ja sitte alkaa jo kuvittelemaan vaikka mitä. Ja menkat alkoi lauantaina, tänään ei oo oikeen sitä vähääkään tullut eli kai ne loppukin jo.
Helmiunelma 4/28 yk4
Päivitys 22.1.2014
***Syyskuiset jännäilijät 2014***
Anniw 32/28 (yk 3)
Jonsteri 36/~34 (yk 2v)
Ameelia 36/38 (yk 1)
Rima 33/30-46 (yk 12)
+++Plussanneet+++
snö kp 28/31(yk 1)
Mrs Grove kp 27/29-32 (yk 3)
Millamarianna 33/29 (yk 5)
Christabel 24/27-30 (yk 3)
Nipa87 30/29 (yk 6)
Tyydeli40 ??/? (yk 6)
Konnis ??/?? (yk ?)
Kirsikkakarkki 32/28-30 (yk 16)
Reksijakeittäjä 29/28 (yk 4)
Tintti 32/27-31 (yk3)
Lumimamma
Kipatsu85 ??/?? (yk ?)
Pikkue 30/21-27 (yk 3)
Khalemeon 28/28-33 (yk 5)
Liinu 34/28 (yk 6)
---Tippuneet---
Killed
yennaf
silmu
Tunturi
Simpukka
Lalaloo
fever87
Kathia
Emilllia
Rva79
Elokuu15
Emotar
Havu
Weebee
Ipa
Evelyn80
Saffelson
80emilia
Miiisu
Trewq
Lapinnoita
Helmiunelma
?Kadonneet?
Carblanca
Tike
Ellenwu
Kevättypy
Tanja92
Jossu1
Lindis
Päivitys 22.1.2014
***Syyskuiset jännäilijät 2014***
Anniw 32/28 (yk 3)
Ameelia 36/38 (yk 1)
Rima 33/30-46 (yk 12)
+++Plussanneet+++
snö kp 28/31(yk 1)
Mrs Grove kp 27/29-32 (yk 3)
Millamarianna 33/29 (yk 5)
Christabel 24/27-30 (yk 3)
Nipa87 30/29 (yk 6)
Tyydeli40 ??/? (yk 6)
Konnis ??/?? (yk ?)
Kirsikkakarkki 32/28-30 (yk 16)
Reksijakeittäjä 29/28 (yk 4)
Tintti 32/27-31 (yk3)
Lumimamma
Kipatsu85 ??/?? (yk ?)
Pikkue 30/21-27 (yk 3)
Khalemeon 28/28-33 (yk 5)
Liinu 34/28 (yk 6)
---Tippuneet---
Killed
yennaf
silmu
Tunturi
Simpukka
Lalaloo
fever87
Kathia
Emilllia
Rva79
Elokuu15
Emotar
Havu
Weebee
Ipa
Evelyn80
Saffelson
80emilia
Miiisu
Trewq
Lapinnoita
Helmiunelma
Jonsteri
?Kadonneet?
Carblanca
Tike
Ellenwu
Kevättypy
Tanja92
Jossu1
Lindis
ON: Lähete labraan saatu ja menen heti huomenna niin sittenpähän sekin on tehty :)
Ei oo todellista ! Olin just lähdössä labraan ja menin vessaan... täti tuli !
Selvisipä sekin eli pudottu, ei onneksi enää kovin korkealta onneksi.
Mut oli laitettu tippuneisiin, vaikka jännäilen kyllä vieläkin (kp 37/~34 menossa). Mulla on keskenmenon jälkeen eka kierto menossa, joten en sen takia innostu tuosta myöhästymisestä. Tänään ekan kerran vähän menkkamaisia oireita. Vaikka tässä kierrossa ei vielä oikeesti ajatuksella "yritettykään", niin ollaan kyllä harrastettu seksiä, joten kaikki on mahdollista. Ajattelin odottaa vielä n. viikon ennen kuin testaan, eli jonnekin kp 42-43 paikkeille. Kaikki on mahdollista....
Sellasta vielä, että koska mulla on noita keskenmenoja takana jo kaks peräkkäistä, niin kävin työterveyslääkärillä otattamassa kaikki mahdolliset testit, mitkä firman piikkiin saa ja terveen paperit tuli tänään. Kaikki arvot normaalit tai jopa hyvät. Ei kilpirauhasen vajaatoimintaan viittaavia tekijöitä, ei keliakia vasta-aineita tai mitään puutostiloja. Eli mikään terveydellinen seikka ei selitä mun keskenmenoja. Eli se tosissaan taisi johtua vaan huonosta tuurista, niinkuin kättärillä sanottiin.
Höh, olin varma että sulla ois jo täällä ilosia uutisia!
Tee huomenna aamupissistä?