Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSKUISET 2014***

02.12.2013 |

Aloitanpas tähän syyskuisten ketjua, josko löytyisi muitakin?

Meillä on toinen lapsi haaveissa, yk 2 :)

yennaf kp 1/31

Kommentit (422)

321/422 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 12.1.2014

***Syyskuiset jännäilijät 2014***

Ipa           42/30-35, (yk 1)

Carblanca 34/28   (yk 2)

Tanja92    32/27-29 (yk 3)

Liinu         30/28 yk6

Jossu1     32/31-32 (yk 2)

Lindis       26/27

80emilia   27/26-30 (yk 5)

Weebee   26/29 (yk 4)

Evelyn80  23/24-28 (yk 9)

Saffelson  23/27-28 (yk 7)

Anniw       22/28 (yk 3)

Jonsteri    26/~34 (yk 2v)

Helmiunelma 22/28-29 (yk 3)

Trewq         20/28 (yk 4) 

Khalemeon 26/28-33 

Lapinnoita  20/28(yk 4)

Miiisu         18/28  (yk 4)

Havu         19-28/31-33 (yk 1)

Ameelia     26/38 (yk 1)

Rima          23/30-46 (yk 12)  

Tike           ?/?? yk ?

Ellenwu      ?/?? (yk 3)

Kevättypy   ?/?? (yk ?)

+++Plussanneet+++

snö kp 28/31(yk 1)

Mrs Grove kp 27/29-32 (yk 3)

Millamarianna 33/29 (yk 5)

Christabel 24/27-30 (yk 3)

Nipa87 30/29 (yk 6)

Tyydeli40 ??/? (yk 6)

Konnis ??/?? (yk ?)

Kirsikkakarkki 32/28-30 (yk 16)

Reksijakeittäjä 29/28 (yk 4)

Tintti 32/27-31 (yk3)

Lumimamma

Kipatsu85 ??/?? (yk ?)

Pikkue      30/21-27  (yk 3)

---Tippuneet---

Killed

yennaf

silmu

Tunturi

Simpukka

Lalaloo

fever87 

Kathia

Emilllia 

Rva79

Elokuu15 

Emotar

322/422 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havu: ymmärsin kp:si näköjään väärin ;-) Korjaan seuraavaan... pahoitteluni.

Ja niinpä, joulun taikaa tosiaan. Vai liekö sitä kliseistä stressitöntä loma-aikaa jolloin sekä rentoutuu, että ehtii puuhastella? Miten vaan, toivotaan, että kaikkien joulu-uudenvuodenpuuhat tuottaa pian tulosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
323/422 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille :)

ON : Tämä viikko vielä kärvistelyä kunnes pe tai la teen testin <3

324/422 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saffaelson, oikeasti pituus ois 31-33 pv, mutta koska ovis oli nyt ekaa kertaa 15 vuoteen kp 10 niin käytän sen mukaan tässä kierrossa 24. Aion jättää palstailun jos tulee nega, kun ei vieläkään olla saatu aikaiseksi aloittaa yrittämistä :( sitä suuremmalla syyllä toivon plussaa, muuten joudun taas odottamaan ties miten pitkään etä vois edes yrittää.

Tajusin just että eihän huomena ois vielä testipäivä kun ti pitäsi menkat alkaa.  No aion tuhlaa sen silti huomenna. Kivaa kun oon yksin reissussa, tuntuu että tarttis jonkun pitämään kädestä ja vatvomaan tätä tilannetta..

325/422 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Pikkue ja Liinu! <3

Kauheasti tekstiä tullu ku en kahteen päivään käy:D Tsemppiä kaikille loppuajan piinailuun!

On: Reissussa käyty ja tulin tänne ja huomasin että mulla on jo kp 27 ku kelloki nuin paljon:P Hitto, pitäs malttaa vielä mieli testaamisen kanssa, ku ei se esikkokaan näkyny digillä ennenku 30/28... Mutta mulla ois halpis mistä sais tihrustaa viivoja;) No ei tässä oireita ole, tissejä vihloo kuten yleensäki. Pitäskö mun  kuitenkin Havu liittyä seuraan ja pissiä aamulla tikkuun:D 

Khalemeon kp 27/28 yk5

326/422 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havu ja Khameleon, mä pidän peukkuja plussille ja tuuttehan kertomaan heti!!! <3

Mitä testejä käytätte, mistä tilaatte ja mitä testejä? Nuo kolme mitkä mulla on odottamassa tilasin syksyllä jostain en-muista-mistä ja eilen luin niistä aika huonoja kokemuksia.... Joten löytyykö netistä tilattavaa herkkää ja hyvää testiä? :)

Trewq 21/28

327/422 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nyt tänne päivittelemään vaikka näyttäisi menevän vähän yksin puheluksi :D tein aamulla testin ja tuli ihan selvä nega, häh :( mikähän hitto mulla sitten on jos ei raskaus? Joku nyt kuitenkin on... ehkä kokeilen anniwn kanssa pe uusiksi...

Trewq, testasin ihan marketin pregcheckillä. En oo ihan ollut valmistautunut testailuun mutta ei toi 4, 50 musta kallis ollut.

Mites khameleonin kävi?

Havu tässä kierrossa kp 24/24 (oikeasti siis 24/31-33)

328/422 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie käytin kanssa sitä halpaa Pregcheckiä ja sain haalean plussan! Haalea, mutta ei tarvi tihrustaa ja tuli melko pian siihen. <3 Ihmettelin kyllä koska, a)halpa testi b)viimeksikään ei näkyny näin aikasin c)heti tuli punasta paperiin pyyhkiessä ennen ku testikään valmis. Eli toivottavasti pysyy kyydissä. :/ Tosi aikainen plussa kyllä ku rv 3+5...

Itkin ensimmäisen vartin yläkerrassa ennen kuin vein testin miehelle ja itkin sen jälkeen vielä toisen vartin :D

Khalemeon kp27/28 yk5 / rv 3+5 La 24.9

329/422 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khameleon, upeeta!!! <3 Mahtavaa!!! :)

Havu ootko testaillu uudestaan?

Huomaa että meitä on jo vähän kun ei kukaan kirjoittele :D

Mua ärsyttää oma pää, kun välillä oon satavarma että olen raskaana ja välillä taas (kuten nyt) tuntuu että oon vaan kuvitellut kaiken eikä mitään oireitakaan oo ees oikeesti ollut.... Nyt ei oo enää tuntemuksia mahassa, eikä mitään muutakaan. Ainoostaan tissit on VÄHÄN kipeet mut en tiiä onko ne ollu aiemminkin jo viikkoa ennen menkkoja.

Raastavaa.

Trewq 22/28

330/422 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen Khameleon :) tuhannesti onnea!!

Mä menin tekee uuden negan :( :( :( mä en tajua!! Näin unta että tuli toinenkin viiva niin pakkohan e oli. Se vatsatuntemus alkoi 7 pv oviksen jälkeen ja joka pv ollut, ei ihan kokoaikaa mutta välillä. Nyt pari pv enempi menkkamaiselta tuntunut mutta ei oo menkkoja. Ne alkaa aina 14 aamu oviksesta. No kai nekin nyt sit voi tulla koska vaan. Eikä todellakaan oo ollut aiemmin mitään edeltäviä kipujakaan. Pelottaa kyllä et on joku kohtutulehdus tms.. jos vaikka maanantaiksi varais lekurin.

Kauhee morkkis kun oon kirjoitellut tänne vaikka näköjään en sit ollutkaan raskaana..

Tsemppiä Trewq, koita kestää :) tää on kyllä tosi kurjaa kun välillä oikeasti kuvittelee olevansa raskaana.

Havu kp 25/24

331/422 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipalopakkas-aamua!!  Täälä se mieki vielä olen :DD

Onnea Khalemeon!!!! 

Havu ootteleppa rauhassa sinne kp30/31 jos se sitte vasta näyttää sen oikian tuloksen. Raskhana kunnes toisin tojistethan ;DD Ja sitä vartenhan met täälä olemma että saapi purkaa net kaikki tuntemukset, olotilat, limat ;DD ja paskimmatki ajatukset.. ja net ilot ja onnentunthet!! 

Trewq täälä samat jutut.. olen ja en ole.. kuvittelen ja sitte säikähän ko oikiasti tuntuu jotaki. Sitte vain hoen ittelleni, että älä ole pökö, et kuiten näitä tuntis ellei olis yritys päällä.

ON: eli näitä oikeita kuvitelmia... rintoja välillä aristellee ja tänä aamuna meinas aamukahvit yökkäyttää. Sillälailla oikiasti että pelekäsin että nyt tullee aamulääkhet pihalle. Ihan piti muuta ajatella ja mennä pötkölhen...  Mutta ei menkkatuntemuksia, joita oli tässä joitaki päiviä sitte.

Nyt täytyypi lähtiä puhistamhan 1v:rällivaippa. Ah autuutta, tätähän met haluamma tehhä....;DDDD

Noita kp22/28 yk4

332/422 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa noita, mulle tuli tippa linssiin :) Taidan olla vähän herkällä. Jos joku katsoi putousta niin mulla on sellainen "mie romahan" fiilis ; D elämäähän tää vaan on..

Mun ymmärryksen mukaan kierron pituus määräytyy täysin ovulaation mukaan? Ovulaation paikka vaihtelee mutta siitä kestää aina se n. 2vk menkkoihin. Jos joku tietää paremmin niin kertoo minulle? Nyt on kyllä sellaiset menkkakivut olleet että ihme jos ei ala... ja tämän kuin kirjoitin niin loppuivatkin. Hohhoijaa. miksei noissa testeissä voi lukea aikana oviksesta koska voi testaa??

333/422 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä tulin päivittämään että nyt alkoi menkat... eli bongasin oviksen oikein ja laskin siitä menkatkin oikein. Enää pitäisi tietää syy vatsakivuille. ÄÄÄÄ :'( taidan varmuudeksi vielä pe testaa ihan vaan noiden oireitten takia..

Minä siis poistun palstoilta siihen asti että saan miehen puhuttua ympäri yrittämiseen. Kohta varmaan ei enää keksi syytä lykätä kun molempien valmistumiset on nähty, molemmat on töissä, asunto on jne... tosi vaikeeta kun se kokee painostamisena jos puhun mitään. Koska tää sitku-meininki on kestänyt jo monta vuotta niin oon kyllä selvittänyt sen että varmasti hän niutä lapsia haluaa mun kanssa, sitku...

Kiitos kaikille vertaistuesta :')

Havu kp 1/24-33 yk 0

334/422 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuu kp 28. Taas. Oon itkenyt silmät päästäni.. kaikki menneiden vuosien lapsenkaipuu kivut palailee takaisin ja tunnen itseni täysin epäonnistuneeksi naisena. Paras kai vain yrittää taas saada se tunnetila päälle, ettei musta koskaan tule äitiä. Avokki on sitä mieltä, että lähdettäisiin yhdessä tutkimuksiin - musta viimeksikään löydetty mitään vikaa, hormonit toimii, kierto on säännöllinen, tunnen ovulaation.. Selittämätön vuosien lapsettomuus.. oon niin rikki :'( Ja tottakai naamakirja oli aamulla täynnä iloisia ultrauutisia...  tuli vaan entistä pahempi mieli. :(

Mutta vilpittömästi onnea teille kaikille plussanneille ja niille, jotka tipahti tsempit uuteen kiertoon.. ja JONSTERI.. oon todella, todella, todella pahoillani. :( Halaisin, jos voisin. Keskenmenot... eikä se ikävä lopu koskaan :(

335/422 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Weebee ja oon pahoillani myös! :(

Meilläkin yritystä nyt se 2v. takana ja välillä on niin masentunut, epäonnistunut ja lannistunut olo. Onneks sain ajan huomiseks lääkärille, joka tutkii kilppariarvot. Veljellä on kilpirauhasen vajaatoiminta ja jos mulla on se, niin ehkä saattais selittää nuo kaks peräkkäistä keskenmenoa. Toisella veljellä on taas keliakia ja hoitamaton keliakiakin voi aiheuttaa keskenmenoa (kuulemma), joten toivottavasti sekin tutkitaan. Päivitän tänne mitä testeissä selviää... Ihanaa, että työterveys suostuu tutkimaan asiaa, kun kunnallisellahan ei pääse tutkimukseen ennenkuin kolme peräkkäistä keskenmenoa. Näin ainakin mulle sanottiin kättärillä. :/

336/422 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 14.1.2014

***Syyskuiset jännäilijät 2014***

Tanja92    34/27-29 (yk 3)

Liinu         32/28 (yk 6)

Jossu1     34/31-32 (yk 2)

Lindis       28/27

80emilia   29/26-30 (yk 5)

Evelyn80  25/24-28 (yk 9)

Saffelson  25/27-28 (yk 7)

Anniw       24/28 (yk 3)

Jonsteri    28/~34 (yk 2v)

Helmiunelma 24/28-29 (yk 3)

Trewq         22/28 (yk 4) 

Lapinnoita  22/28(yk 4)

Miiisu         20/28  (yk 4)

Ameelia     28/38 (yk 1)

Rima          25/30-46 (yk 12)  

+++Plussanneet+++

snö kp 28/31(yk 1)

Mrs Grove kp 27/29-32 (yk 3)

Millamarianna 33/29 (yk 5)

Christabel 24/27-30 (yk 3)

Nipa87 30/29 (yk 6)

Tyydeli40 ??/? (yk 6)

Konnis ??/?? (yk ?)

Kirsikkakarkki 32/28-30 (yk 16)

Reksijakeittäjä 29/28 (yk 4)

Tintti 32/27-31 (yk3)

Lumimamma

Kipatsu85 ??/?? (yk ?)

Pikkue      30/21-27  (yk 3)

Khalemeon 28/28-33 (yk 5)

---Tippuneet---

Killed

yennaf

silmu

Tunturi

Simpukka

Lalaloo

fever87 

Kathia

Emilllia 

Rva79

Elokuu15 

Emotar

Havu

Weebee

?Kadonneet?

Ipa

Carblanca

Tike

Ellenwu

Kevättypy 

337/422 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weebee, olen niin pahoillani. Tuolta se tuntuu. Joka kuukausi. Alkaa jo kyllästyttää epäonnistumiset.

Pahoittelut muillekin tippuneille ja onnea plussista!

ON: Tätiä odotellen, kovasti on jo itsestään ilmoitellut. Yk 8 kuulostaa jo masentavalta. Siihen sitten siirrytään pian. 

338/422 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso halaustippuneille ja onnea plussanneille. Niin tuo jännäilijät lista lyhenee.. ite sielä vielä roikun. En tiiä, kuin käy.. kylmä on ainaki koko ajan, ehkä vähän rintoja vihloo, välillä mahaakin. Liekö lähenevät menkat? 

339/422 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä lisätä, että tuo kylmä= jääkalikka. Ihan jäässä nytkin vaikka kotona +23 ja takka hehkuu kuumana. En muista muista raskauksista, että oliko sillon samaa. 

340/422 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Täällä Rv 5+5 meneillään. Haluaisin nyös liittyä ryhmään. Laskurin mukaan 11.9 olis la. Minun toinen lapsi olisi tulossa ja miesystäväni ensimmäinen eli meidän ensimmäinen yhteinen <3 Esikoinen täyttää maaliskuussa 3v.  Keski-Suomessa asutaan ja yhteenmuuttokin on edessä :)

Lapselle annettiin "lupa tulla, jos on tullakseen" ja heti ensimmäisestä kierrosta tärppäsi. ( ekastakin tärppäsi ekalla) nyt toivon että pieni pysyisi matkassa, olen pelotellut itseäni kaiken maailman keskenmenoilla, kohdunulkoisilla ja tuulimunilla lukemalla nettipalstoja ja tajunnut sitten että ehkä ei olisi kannattanut :D

Raskausoireita on ihan riittämiin, rinnat turvoksissa,  välillä mahan nippailuja, muutenkin turvottaa, jano, pissahätä ja nälkä. Mutta eniten vaivaa kamala pahoinvointi joka on häirinnyt n. Viikon ajan,  eikä oikein helpotusta löydy :(

Ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointi kesti synnytykseen asti, muutenkin raskausajasta on jäänyt paljon huonoa vaan mieleen kuten synnytyksestäkin, joten siksi tämä raskaus kaiken ilon keskellä myös pelottaa paljon.

Ainiin olen 21 ja mies 32. :)