Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSKUISET 2014***

02.12.2013 |

Aloitanpas tähän syyskuisten ketjua, josko löytyisi muitakin?

Meillä on toinen lapsi haaveissa, yk 2 :)

yennaf kp 1/31

Kommentit (422)

281/422 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niijuu.unohdin kirjoittaa kp 33/30 kun testin tein :)

282/422 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro! Onnea Lumimamma plussasta! Paljon tarrasukkia mukaan sinulle raskautuneiden ryhmään;)

Lyhkäsesti kyselisin, onko muilla aiemmin synnyttäneillä maidon eritys loppunu imetyksen jälkeen milloin? Mie lopetin kun esikko oli 1v, eli 8 kk sitten. Meni kuukausi eikä tullut enää tipan tippaa. Tänään kuitenkin kihelmöi ja eritys alkoi uudesti :O Vielä vajaa viikko testailuun, mitään oiretta ei ole, mitä nyt tissit kummalliset, johtuen varmaan tuosta aiemin mainitsemastani. 

Khalemeon kp 22/28 (-33) yk 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
283/422 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIINU kiva kuulla, että on muitakin sekopäitä ;) Minä oon napsinu myös Multi-tabsin raskaus ja imetys monivitamiinia. Niistä saa tarpeellista foolihappoa ym. ja ovat ilman A-vitamiinia.

EMOTAR tsemppiä työviikkoon ja jaksuja, toivottavasti täti pysyy poissa.

MIIISU hyvä kun terolutit ovat auttaneet!

ANNIW toivottavasti se hymynaama olisi nyt jo ilmestynyt.

KATHIA ja TANJA92 höh, tyhmät negat. Sama juttu täällä.

LUMIMAMMAlle Onnea!

KHALEMEON, pidän peukkuja, että ois hyvä merkki! :)

ON: Menossa kp 31/30(-35) ja dpo 13 tai 14. Eilen oli koko päivän menkkakipuja ja muutenkin ihan kakka olo (PMS-masis). Olin varma, että uusi kierto alkoi ja aamusta iltaan juoksin jatkuvasti vessassa kurkkimassa, että joko nyt. Mutta eipä vaan alkanut. Ei ole tämmöistä ollut mulla ennen, että menkkakivut ilman vuotoa…kuten ei näin sairaan arkoja nännejäkään (melkein viikon jo). Monilla raskausoireena ollut “menkkakivut” ilman vuotoa ja eilen illalla vähän jo toiveita elättelin ja tänään aamulla kun ei menkat vieläkään alkaneet. Mutta sitten testasin taas negan Mammaksin herkällä liuskalla. Eli en usko enää tärppiin tässä kierrossa. Ärsyttävää piinaamista, epätoivosta pieniin toivon kipinöihin ja takaisin epätoivoon. Yritän keskittyä muihin asioihin, mutta jotenkin se ajatus palaa aina takaisin tähän, varsinkin kun nuo menkkakivut kiusaa. Pöh!

Rva79, kp 31/30-35 yk2

284/422 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUPS, sorry lihava teksti, ei ollut tarkoituksella...

285/422 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu joukkoonne yksi lisää!

Olen lopettanut pillerit marrskuun alussa. Joulun jälkeen tein testin kun ei tullut menkkoja mutta negatiivinen tuli... en tiedä teinkö testin liian aikaisin. Mutta toivotaan että joulukuun lopussa on tärpännyt ja menkkoja ei tulisi nyt viikonloppuna (: Pieni epäilys on että voisin olla jo raskaana. Aloitin myös joulukuussa syömään foolihappolisää jospa siitä olisi jotain apua.

286/422 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Liityn joukkoonne jännäilemään :D Toiveissa on neljäs, mitenkään ei yritetä mutta saa tulla jos on tullakseen meiningillä. On yritetty O päiviä välttää, kunnes tässä kierrossa menikin ihan päin vastoin, halut voitti :D :D Saas nähdä tarttuuko heti matkaan, toisaalta toivon että kyllä ja toisaalta et ehkä ei ihan vielä (kolmonen on 8kk). Mutta koska etenkin edellisen vauvan yrittäminen vei vuosia niin meillä menee nyt näin. 

Jännäillään siis vaikkakin epätodennäköistä plussaa :) Kp 23/38

Ja hirmu isot onnittelut plussanneille <3

287/422 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkoja ei näy, tissit kipiät. Pissattaa ja janottaa.  Huomenna aattelin synttärin kunniaks kusasta plussan. ;D

Perjantainen hcg oli viel 21. Pregcheck puhdas nega maanantaina.

Uus hcg mittaus ens viikon perjantaina. Tänään sain jo esimakua huomisesta plussasta. ;)  Tuli töistä kotiin ajellessa tunne, että kyllä mää ny oon raskaana. Ajoin Cittarin kautta ja ostin Pregcheck-pakkauksen. Kotona tein heti testin ja siihen tuli vahva haamu. Näkyi ihan tihrustelematta. Vahvempi ko ne hcg:n poistumisviivat. <3

Eli siis lyhyesti sanottuna: MÄÄ TAISIN PLUSSATA JUURI!!!!

Ostanpa vielä Pregent Stickin, joka on jo pitkään näyttäny negaa. En tiiä uskonko itekkää tätä...

288/422 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotar: Ihanaa!

Mä siirryin suosiolla lokakuisiin. Tuhrua tullut maanantaista, jolloin testasin myös negan. Edelleen tuhrua mikä on outoa sillä yleensä menkat alkaa reippaammin. Mutta enemmän näyttää nyt siltä että uutta yritystä kehiin. Plussaonnea muille ja onnea jo plussanneille :)

Vierailija
289/422 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kans häippästä lokakuisiin. Kp38 meneillään ja tänään tuli vaaleanhaaleaa tuhrua. Ed kiertoihi verraten tää meinaa sitä, että huomenna hanat aukee. :/

Emotar, ihanaa! Onnea plussasta! :)

290/422 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ! <3

ON : Ovisplussa vihdoinkin bongattu tänä iltana (aamulla oli vielä nega) ja nyt sitten ohjelmassa peiton heiluttelua tänään ja seuraavat kaksi päivää :D

Anniw kp18/28

291/422 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 9.1.2014

***Syyskuiset jännäilijät 2014***

Emilllia     39/28(yk ?)

Ipa           39/30-35, (yk 1)

Carblanca 31/28   (yk 2)

Elokuu15  31/27-28 (yk 2)

Tanja92    29/27-29 (yk 3)

Pikkue      27/21-27  (yk 3)

Liinu         27/28 yk6

Rva79      32/30-35(yk 2)

Jossu1     29/31-32 (yk 2)

Lindis       23/27

80emilia   24/26-30 (yk 5)

Weebee   23/29 (yk 4)

Evelyn80  20/24-28 (yk 9)

Saffelson  20/27-28 (yk 7)

Anniw       19/28(yk 3)

Helmiunelma 19/28-29 (yk 3)

Trewq         17/28 (yk 4) 

Khalemeon 23/28-33 

Lapinnoita  17/28(yk 4)

Miiisu        15/28  (yk 4)

Ameelia     23/38 (yk 1)

Rima          20/30-46 (yk 12)  

Tike           ?/?? yk ?

Ellenwu      ?/?? (yk 3)

Kevättypy   ?/?? (yk ?)

+++Plussanneet+++

snö kp 28/31(yk 1)

Mrs Grove kp 27/29-32 (yk 3)

Millamarianna 33/29 (yk 5)

Christabel 24/27-30 (yk 3)

Nipa87 30/29 (yk 6)

Tyydeli40 ??/? (yk 6)

Konnis ??/?? (yk ?)

Kirsikkakarkki 32/28-30 (yk 16)

Reksijakeittäjä 29/28 (yk 4)

Tintti 32/27-31 (yk3)

Lumimamma

Emotar      17/28-32 (yk 6)

---Tippuneet---

Killed

yennaf

silmu

Tunturi

Simpukka

Lalaloo

fever87 

Kathia

292/422 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA EMOTAR <3

Ja muutkin!

Terkkuja sinne plussanneitten luvattuun ryhmään ;-)

Vierailija
293/422 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Emotar ja hyvää syntymäpäivää! Sulla on vähän astetta parempi synttärilahja :)

ON: Kierto alkaa olla niin lopuillaan, että odotan plussatoiveissani tissikipua, mutta se ei vaan ala :( Valkovuoto on ollut pari päivää poikkeuksellisen runsasta ja rakeista, se on ehkä ainut joka vois viitata eteenpäin. Masussa menkkaoireilee eli tää on nyt ihan fiftysixty. Voih. Jos ei täti tuu pilaamaan, lauantai-aamulle on pari tikkua odottamassa.

294/422 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirryn lokakuisiin. Yllättävän surullinen olen menkkojen alkamisesta, vaikka tiesin menkkoja tuntemusten perusteella odotella. Taidan yrittää tästä kierrosta tiuktella ovista, täytyypä perehtyä asiaa, en ole koskaan sitä tehnyt. 

Peukkuja kaikille jännittäjille, toivottavasti moni teistä plussaa! 

295/422 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on varmaan pakko kirjoitella vertaistuen toivossa :) Kuumeilua on ollut n. 3 vuotta, molemmat miehen kanssa ollaan kuitenkin aina vaan että lapsia "sitten kun sitä ja sitten kun tätä". Itse olen aika aktiivisestikin seuraillut palstaa ehkä vuoden verran. Syksyllä jätin muista syistä pillerit ja ollaan menty "varmoilla päivillä" ja oviksen aikaan muulla ehkäisyllä. Kierto on ollut AINA 31-33 pv ja oviksen olen AINA tunnistanut selvästi päivinä 16-18. Nyt kuitenkin hommailtiin kp 10 ja tsädäm, tajuan illalla että nythän se ovis sitten paukahtikin, ei epäilystäkään. MITÄ?? Vauva siis olisi todellakin todella toivottu ja suunniteltu, kesällä pitäisi aloittaa yrittäminen.. Ajattelin jo ettei tästä onnellisesta vahingosta tärpännyt, mutta sitten tiistaina, kp 17 alkoi alavatsaa nippailemaan kuin menkoissa mutta lievemmin. Ja normaali oviksen jälkeinen tissikipukin hävisi. APUAA, olisiko, voisiko..?? Miten voi jotain toivoa niin paljon, vaikka järjellä ajatellen ei juuri nyt? Minulla olisi siis aikaa vievä, fyysinen ja tosi tosi kiva "once in a lifetime" projekti, joka kyllä jää jos näin olisi päässyt käymään.

Havu kp 19/25 (31-33)

296/422 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Emotar! :)

Rva79 putosi puh pah pelistä pois. Eilen menkkakivuilla höystettynä pikkasen rusehtavaa valkkaria ja tänään muutamia tippoja tummanruskeaa. Nänniaristus ja tissikipu loppui eilen kuin seinään, niinku yleensä kp 1. Kai nää sit yrittää olla olevinaan muka menkat taas, nyt kyllä vielä surkeemmat kuin viime kierrossa. Aika, menkkakivut ja tissioireet kuitenkin täsmää menkkoihin. Huomenna soittoaika gynikselle, että mitä mun menkoille on tapahtunut. Jos ne on näin olemattomat, niin epäilyttää suuresti, että onko sitten voinut kohdun limakalvo olla alkuunkaan riittävän paksu raskautumiselle... :( Hormonikierukka tosiaan poistettu lokakuussa, jonka jälkeen niukka tyhjennysvuoto, yhdet normimenkat ja nää ois sit putkeen toiset menkat olemattomalla vuodolla. Jep jep.

Rva79 (kp 2?/30-35, yk3 alkakoon)

297/422 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin tänne tuolta Heinäkuun plussanneista. Valitettavasti mun raskaus todettiin tuulimunaksi joulukuun lopulla varhaisultrassa rv 7+6. Keskenmeno ei lähtenyt itsestään käyntiin niinkuin viimeksi, joten kättärillä varmistettiin asia ja sain keskeytyslääkeet seuraavalla viikolla rv 8+5 ja samana iltana alkoi tyhjentyminen elämäni hirveimpien kipujen kera. :(

Nyt menossa keskeytyspäivästä laskettuna kp23 ja perjantaina teen vielä raskaustestin ja varmistan, että raskaushormoonia ei enää löydy. Sitten seuraavista menkoista lähtien uuttaa yritystä vaan. Harmittaa, kun viime elokuussa oli keskenmeno myös ja esikoista kovasti toivotaan. En tiedä miten kestän, jos kolmaskin raskaus on tuulimuna tai keskeytyy muusta syystä, mutta ainakin sitten pääsisin tutkimuksiin. Nyt ollaan yritetty lasta reilu 2 vuotta.

Taustailen täällä tän kuun ja henkisesti valmistaudun tulevaan kuukauteen. Lokakuussa sitten oon tositarkoituksella taas mukana. :)

Jonsteri kp23/~34, yk 2v, km 08/2013 & 12/2013

298/422 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täälläkin plussattu viikot jotakin 5+4 tienoilla, mutta kaikki raskausoireet mitä ehti jo olla mm. rinnat turvoksissa, huonoa oloa, väsymystä, turvotusta vatsassa jne. hävisivät yhtäkkiä..Nyt jänskättää ja kovasti..Jouduin käydä terveyskeskuksessa tänään ja raskaushormonit olivat koholla ja poissuljettiin kohdun ulkopuolinen raskaus siinä samalla..Mutta ketään ei vielä ainakaan näkynyt pussukassa, vain pussukka ja keltarauhanen..Itsellä vaan ihan tyhjä olo kaikkien oireiden jälkeen ja tunne ettei ketään ole eikä tule olemaan mukana..Onko kellään vertaistukea asian tiimoilta? Voiko oireet loppua kuin seinään ja silti raskaus jatkua normaalisti...Kahden viikon päästä ultra jossa pitäisi sitten jotain jo kuulemma näkyä jos on näkyäkseen. Tänään sanoi gyne että ihan normaalia ettei tässä vaiheessa vielä  alkiota näy.

299/422 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tuhannen kettua, kadotti mun viestin... Mut niin pahoittelut pudonneille, tsemppiä vaan seuraavaan.( Oikein hirrrrmuisen iso halaus Emottarelle, ja paljon tarrasukkia! :)

Jonsteri, tuo on niin ikävä tilanne sulla:( Toivottavasti kolmatta ei tule ja saisit viimein nyytin syliin saakka:( 

Kipatsu, ihan hvyin on mahdollista, että loppuvat ilman että on mitään vakavampaa. Itsellä loppui rv8 tienoilla samaan aikaan kun tuli hieman verta. Psyykkasin varmaan oireet alas, sillä olin niin satavarma että ketään ei ole kyydissä. Neuvolassa kuitenkin parin viikon päästä löytyi elävä otus, olin niin hämmästynyt etten tajunnut edes itkeä, tuijottelin vaan ruutua. :D Saman tien alkoikin pahoinvointi, jota aiemmin ei edes ollut, että psyykkistä osaksi sekin.. EI tosin rv22 naurattanut, kun joku sanoi, että aamulla vaan toistat itsellesi että tänään ei ole paha olo niin sitten ei ole... No niin just. Tsemppiä sinulle kovasti!

ON: Ei kummempaa, seku tulin lukeen muiden juttuja. Tissit normalisoituneet, vähän vielä maitoa tulee. Huomenna parin päivän reissuun, enpä ehdi edes miettimään. Alkuviikosta varmaan testailua:)

Khalemeon kp 23/28(-33) yk5

300/422 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kans oudon vähäistä tuo vuoto.. menkat on kyllä tulleet, mutta viimeksikin kesti vaan 3pv.  Hormonikierukka kerkesi olla melkeen 10 vuotta. Mää luulin, että kun menkat alkaa, niin se on ihan järjetöntä vuotamista... Jos ny menkat alkaa, sitte ku pitää, niin saa nähdä, onko vieläkään normaalit. Ovulaatio

kuitenki on tapahtunu, mikä on positiivista :)

Onnea plussanneille ja pahoittelut tupahtaneille. Mää saan vielä jännittää, ja aika meneekin kauheen hitaasti!! 

Helmiunelma 19/28-29 (yk 3)

[quote author="rva79" time="09.01.2014 klo 12:09"]

Onnea Emotar! :)

Rva79 putosi puh pah pelistä pois. Eilen menkkakivuilla höystettynä pikkasen rusehtavaa valkkaria ja tänään muutamia tippoja tummanruskeaa. Nänniaristus ja tissikipu loppui eilen kuin seinään, niinku yleensä kp 1. Kai nää sit yrittää olla olevinaan muka menkat taas, nyt kyllä vielä surkeemmat kuin viime kierrossa. Aika, menkkakivut ja tissioireet kuitenkin täsmää menkkoihin. Huomenna soittoaika gynikselle, että mitä mun menkoille on tapahtunut. Jos ne on näin olemattomat, niin epäilyttää suuresti, että onko sitten voinut kohdun limakalvo olla alkuunkaan riittävän paksu raskautumiselle... :( Hormonikierukka tosiaan poistettu lokakuussa, jonka jälkeen niukka tyhjennysvuoto, yhdet normimenkat ja nää ois sit putkeen toiset menkat olemattomalla vuodolla. Jep jep.

Rva79 (kp 2?/30-35, yk3 alkakoon)

[/quote]