Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini hehkuttu, kun tuttavapariskunta oli päässyt viettämään

Vierailija
01.12.2013 |

iltaa keskenään ja ihan hotelliinkin, vieraassa kaupungissa. Että kyllä oli varmaan mukavaa heillä! Heidän lapsensa on alle 2-vuotias.

OLIS VARMAAN OLLUT MEILLÄKIN, jos joku mummo olis ottanut lapsenlapsen joskus hoitoon. Hikisen nahkeesti kelpasi joskus 5-vuotiaana ekan kerran, kun ei enää ollut vaipoissa. No ei ollut vuosiin ollut...

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sä sanoit, että itsekin haluis mutta ei ole lastenvahtia

Vierailija
2/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun tuollaisessa tilanteessa ei keksi mitään nasevaa sanottavaa useinkaan. En siis ole ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule aivan samaa ajattelen ja varmaan moni muukin. Ei vuosiin oltu kaksistaan. Ja sitten joillan jo vauvat koko viikonlopun hoidossa...miehenä jurppii.

Vierailija
4/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 22:21"]

Ei vuosiin oltu kaksistaan. Ja sitten joillan jo vauvat koko viikonlopun hoidossa...miehenä jurppii.

[/quote]

Miksi roikut tuollaisessa suhteessa, jossa et voi viettää aikaa naisesi kanssa? Ei kävisi minulle. Parisuhteen idea on tehdä yhdessä hauskoja juttuja, nauttia toisen seurasta, saada toinen tuntemaan itsensä mieheksi tai naiseksi, jota rakastetaan omana itsenään, myös romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä. Alfamies ei tyydy nynnyilemään isukkina. 

t. toinen mies

Vierailija
5/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sanoo myös kaikkea "kivaa", jonka ei tajua varmaan olevan vähemmän kivaa enkä minä ikinä osaa mitään heti sanoa kun suu auki jään.

Vierailija
6/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänki suvussa on tällainen sammakkoja päästelevä muori joka ei yhtään tajua, miltä puhe kuulostaa toisen korviin. Oon muutaman kerran saanut kivasti sanottuu vastaan ja nyt tuntuu, että hiukan pelkää kommenttejani, hih!

Vierailija
7/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun äiti hoiti sitä tuttavapriskunnan lasta vai miksi vedit herneen nenään?

Vierailija
8/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuollainen on anoppini. Hän hoitaa mieheni veljen lapsia niin, ettei aikaa jää enää meidän lapsellemme.

Vituttaahan se.

Vierailija
9/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi hehkuttaa sitä, että tuttavilla on hyvät suhteet läheisiinsä? Ei kai se ole isoäidin vika, jos sinä ja miehesi olette sellaisia, että teitä ei halua kukaan auttaa.

Vierailija
10/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut enää avautua. Eiköhän tässä vuosien mittaan ole tullut täysin selväksi, että meistä olisi mukavaa jos lapset pääsisi mummolaan yökylään. Pyynnöille on lähinnä tuhistu ja pidetty täysin turhanpäiväisenä sitä, että minä ja mieheni voitaisiin viettää joskus kaksinkin aikaa. Mutta olihan se nyt aivan helvetin mukavaa, että jotkut toiset voi näin tehdä. Tuttavapariskunnan lapsi oli omalla mummollaan hoidossa, eli äitini ei tässä vaivautunut.

-ap-

Vierailija
11/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:21"]

En jaksanut enää avautua. Eiköhän tässä vuosien mittaan ole tullut täysin selväksi, että meistä olisi mukavaa jos lapset pääsisi mummolaan yökylään. Pyynnöille on lähinnä tuhistu ja pidetty täysin turhanpäiväisenä sitä, että minä ja mieheni voitaisiin viettää joskus kaksinkin aikaa. Mutta olihan se nyt aivan helvetin mukavaa, että jotkut toiset voi näin tehdä. Tuttavapariskunnan lapsi oli omalla mummollaan hoidossa, eli äitini ei tässä vaivautunut.

-ap-

[/quote]

Niin, teistä se olisi mukavaa. MInä olen itse isoäiti ja haluan nukkua yöni rauhassa, joten kiitos ei meille yökyläilijöitä. Jos ei omat vanhemmat jaksa lapsiaan, miksi isovanhempien pitäisi?

Vierailija
12/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:23"]

-ap-

[/quote]

Niin, teistä se olisi mukavaa. MInä olen itse isoäiti ja haluan nukkua yöni rauhassa, joten kiitos ei meille yökyläilijöitä. Jos ei omat vanhemmat jaksa lapsiaan, miksi isovanhempien pitäisi?

[/quote]

No ei meidän koululaiset estäisi yön nukkumista rauhassa. Mutta ihan sama. Miksi mulle pitää tulla kertomaan, kuinka toisilla on niin hienosti asiat, että pääsevät kaksin jonnekin ja saavat lapsen mummolaan hoitoon? MIKSI? Olis vittu pitänyt vaan turpansa kiinni. -ap-

Vierailija
13/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:26"]

-ap-

[/quote]

[/quote]

No ei meidän koululaiset estäisi yön nukkumista rauhassa. Mutta ihan sama. Miksi mulle pitää tulla kertomaan, kuinka toisilla on niin hienosti asiat, että pääsevät kaksin jonnekin ja saavat lapsen mummolaan hoitoon? MIKSI? Olis vittu pitänyt vaan turpansa kiinni. -ap-

[/quote]

Koska hän halusi kertoa sinulle, että jos olisit kiva, ystävällinen ja avulias tuon ainaisen vitunhuutamisesi sijaan, niin sinunkin lapsesi olisivat olleet mummolassa yökylässä. Mutta koska olet tuollainen, saat ihan itse kärsiä valinnoistasi.

Vierailija
14/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:17"]

Miksi ei saisi hehkuttaa sitä, että tuttavilla on hyvät suhteet läheisiinsä? Ei kai se ole isoäidin vika, jos sinä ja miehesi olette sellaisia, että teitä ei halua kukaan auttaa.

[/quote]

Aika noloa käytöstä mummilta, joka ei ikinä ole ottanut lapsia yökylään, hehkuttaa toisen perheen onnea, jossa sen perheen mummo auttaa. Apn lasten mummi ilmeisesti haluaa kuittailla tytttärelleen? Vaikuttaa ikävältä tyypiltä. Tuollainen käytös mummilta ei ainakaan edistä niiden välien parantumista.

Vierailija
15/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:30"]

-ap-

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Koska hän halusi kertoa sinulle, että jos olisit kiva, ystävällinen ja avulias tuon ainaisen vitunhuutamisesi sijaan, niin sinunkin lapsesi olisivat olleet mummolassa yökylässä. Mutta koska olet tuollainen, saat ihan itse kärsiä valinnoistasi.

[/quote]

Sun kirjoituksen perustaalla et varmaan itse ole koskaan saanut keneltäkään mitään apua. Olen pahoillani puolestasi. -ap-

Vierailija
16/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te oikeasti enää mies ja vaimo, jos ette koskaan pääse viettämään aikaa kahdestaan? Vai pelkästään äiti ja isä?

Vierailija
17/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:30"]

-ap-

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sun kirjoituksen perustaalla et varmaan itse ole koskaan saanut keneltäkään mitään apua. Olen pahoillani puolestasi. -ap-

[/quote]

Juuri itse kerroit, että sinua ei ole autettu... mutta sen sijaan, että olisit pahoillasi, huudat vittua. Ehkä olet oikeasti ansainnut sen, että äitisi halveksii sinua.

Vierailija
18/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:36"]

Oletteko te oikeasti enää mies ja vaimo, jos ette koskaan pääse viettämään aikaa kahdestaan? Vai pelkästään äiti ja isä?

[/quote]

Lähinnä vaan äiti ja isä, tai jotkut kämppikset. Mutta itsehän lapset haluttiin, ja toki ne hoidetaankin. Kymmenen vuoden päästä lapsemme ovat jo aikuisia, ehkä silloin on taas aikaa parisuhteelle? Toivottavasti siihen löytyy vielä jostain aineksia.

Vierailija
19/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysynyt suoraan, että "hmm, kuulostaa kivalta. Onko tuo epäsuora ehdotus tarjoutua meille lapsenvahdiksi, niin mekin pääsisimme reissuun kahdestaan? ;)" vai ovatko välinne niin etäiset ettette voi puhua suoraan?

Vierailija
20/112 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät on sitä varten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme