mihin vaatekauppaan teinille lahjakortti?
Pitäisi antaa lahjakortit johonkin vaatekauppaan lukioikäisille tytölle ja pojalle. Asuvat Helsingissä. Mikä kauppa olisi hyvä? Mistä tuon ikäiset yleensä ostavat vaatteita?
Kommentit (36)
Kampin Crocker tai varma nakki eli Stocka.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 09:52"]
Gina Tricot koot on ainakin isoja, voi olla liian isoja hoikalle tai pienikokoiselle teinille.. Stockmannilla on paljon eri osastoja, pitäisi löytyä ainakin jotain mieluisaa ja sopivaa.. Esim one way, urheiluosasto, naisten ja miesten osastot sekä lasten osasto jos on pienikokoinen.
[/quote]
Minä olen aika pienikokoinen ja Stockmannilta en löydä mitään. Farkutkin alkoivat 29 tuumasta!
Ei ainakaan H&M, Lindex, Seppälä tai Kappahl.
Itä puolella asuu myös varakkaita. Tammisalo, Jollas, Marjaniemi, osa Vuosaarta, osa Laajasaloa. Poikani tilaa verkkokaupasta mm Bootzista.
Riippuu heidän koosta, itse suosittelisin ostamaan lahjakortin sellaiseen liikkeeseen jossa on sekä lasten että nuorten vaateosastot, jos ovat pienikokoisia aikuisten koot saattavat olla vielä isoja. Eli vastaan että esim Stockmann tai H&M.
Tytölle Vila! Pojslle jack and jones. Terveisin, nuori :)
New yorker. Rahalla saa ja paljon!
Mikset anna vain rahaa ja mukaan kortti, että kyseessä on vaatteisiin tarkoitettu raha? Saavat käyttää mihin liikkeeseen haluavatkin.
Gina Tricot koot on ainakin isoja, voi olla liian isoja hoikalle tai pienikokoiselle teinille.. Stockmannilla on paljon eri osastoja, pitäisi löytyä ainakin jotain mieluisaa ja sopivaa.. Esim one way, urheiluosasto, naisten ja miesten osastot sekä lasten osasto jos on pienikokoinen.
Stokka ainoa turvallinen vaihtoehto. Älä edes harkitse mitään muuta.
Minkä hintainen lahjakortti ja missä päin teinit asuu?
30€ Stockalle on naurettavaa mutta ihan ok Ginaan tai H&M:n. Itä puolen tavisnuoriso ei stockalta vatteita ostele sen sijaan keskustassa tai Larussa asuva saattaakin.
Kiitos vastauksista! Ajattelin jotain 20-30 euron lahjakorttia. Asuvat vähän kauempana keskustasta. Tämä ketju on vakuuttanut minut Jack & Jonesista pojalle. Tytölle sopivaa vielä mietin.
ap
Onko Monki (Foorumissa) mainittu jo? Omituisia halpoja rättejä joista mun 15-vuotias jostain syystä pitää. 20-30 e ei oikein riitä mihinkään Guessille että nuo halparättikaupat ovat oikeampi valinta.
Kiitos vastauksista. Ei sillä rahalla paljoa tarvikaan juhlia, yksi paita on ihan sopiva lahjaksi :)
ap