mihin vaatekauppaan teinille lahjakortti?
Pitäisi antaa lahjakortit johonkin vaatekauppaan lukioikäisille tytölle ja pojalle. Asuvat Helsingissä. Mikä kauppa olisi hyvä? Mistä tuon ikäiset yleensä ostavat vaatteita?
Kommentit (36)
Onko tuo warehouse tytölle vai pojalle vai molemmille?
Pojalle ehkä Kampin ostoskeskuksen kolmannen kerroksen kauppoihin. Union five tms. Tytölle gina tricot esim.
Emp, sinne taitaa saada myös lahjakortteja vaikka nettinauppa onkin.
Tytölle Vero Moda. Pojalle Jack & Jones
H&M, GinaTricot, Cubus, Zara, Mango.
H&M, GinaTricot, Cubus, Zara, Mango.
Minä kannatan Stoccaa. Käy myös nuorisopuolella Onewayssa ja Seppälässä. Voi ostaa myös muuta kuin vaatetta (meikkejä, urheilukamaa, laukkuja, teknologiaa jne.)
Itse ostin omalle teinille lahjakortin H&M:lle. Ihan vaan siitä syystä, että jos ja kun ei mahdu enää lasten kokoihin, niin miesten puoleltakin löytyy kivoja vaatteita. Stocka olis ok kans, mutta 20-30 e lahjakortilla sieltä ei välttämättä kovin kummoista saa. Zarakin olis minusta kiva ja sinnekin olen ostanut joskus lahjakortteja omalle lapselle.
Tuolla summalla kummallekin H&M. Jackjonesi on kohtalaisen kallis ja sieltä saa poika parilla kympillä ehkä jonkun t-paidan.
Tytölle gina tricot tai h&m! Tykkää varmasti. Mut sori nyt vaa 20e lahjakortilla ei paljoo juhlitA.. Yhen puseron saa sillä
Tytölle cubus, h&m, gina tricot ja bik bok. Zarasta ei saa 20-30 eurolla oikein mitään, vero modassa ja vilassa sama juttu.
Tytölle BikBok ja pojalle Jack&Jones.
Warehouse