Onpa Henna Kalinainen lihonut!
Kommentit (62)
Onko Kalinainen jotain sukua hjallikselle? Jotain samaa on heidän luustossaan, ainakin kun sitä kohtaa katsoo, missä alaleuka usein ihmisillä sijaitsee. Liekkö ehkä perinnöllistä se kaunis luusto tuolla porukalla?
lihonnut... enempikin lahonnut!!! hyllyvä läski on ilo silmälle...
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:07"]
Hjallis ei ole minun ihannemiestyyppiäni mutta pidän häntä ihan fiksuna ihmisenä silti, ja tuossa kyllä huomasi että Hennan tyhmyys kävi kunnolla hänen hermoilleen, ihan odotin että sanoo päin naamaa että jumaliste kun olet aivan helvetin tyhmä typykkä.
[/quote]
Sehän sanoi sille päinvastoin. Kehui fiksuksi.
Mitäpäs sitten? : ) Ihmiset lihoo ja laihtuu, lihoo ja laihtuu. Uskaltakaa tekin näyttää vähän pulleat reitenne : )
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 13:33"]
Se on kyllä kaikenkaikkiaan niin ruma nainen pumpattuine huulineen, että ihmettelen, miten se julkisuudessa yleensä pysyy, mikä siinä kiinnostaa
[/quote]
On sillä muutakin pumpattu kuin huulet:p
Ei kai täällä nyt varsinaisesti tän naisen painoa kauhistele. Onhan tää Kalinainen ihan perusläski, joita tosiaan mahtuu kolmetoista tusinaan. Mutta tuo asu. Kuinka moni lähtee studion kirkkaisiin lamppuihin tollasia karmeita sellureisiä esittelemään? Harva, mutta kun tää Kalinainen näin halus tehdä, niin kestäköön seuraukset.
Niin ajatella...Hennan elämä pilalla ja totaalinen luuseri nyt kun ei täytä apn kaltaisten kriteeriä sopivasta painosta ja ulkonäöstä.
niiin... ja...? Hän on nyt jotenkin huonompi ihminen(kö)? En ihmettele miks naisten ulkonäköpaineet on niin kovat. Mistä tää laihuuden ihannointi ees tulee? Ei laihat ole aina välttämättä kauniita. kauniimpi tuo hänen vartalo nyt on mun mielestä. Naisellinen, pyöreä. Mut toki, joku voi tykätä siitä laihastakin.
Niimpä. Millon ihmisen painosta on tullut jokin lyömä ase? No, esim Katariina Souri tuos vieres on laiha, mut ei se sen paremmalta näytä. Ihanaa oivallus tuli itsellekin tästä.
Itse en mikään langanlaiha ole, mutta Kalinaisessa ehkä häiritsee nuo pyöreät kasvot! Näyttää pikkusen possulta. Kroppa ihan ok, terve ja kaunis, mutta nuo kasvot..
Voi ei! Mitä mun elämälle on tapahtunut? Hengaan avlla perjantai-iltana ja avasin linkin Henna Kalinaisesta!
Tosi fiksu nuori nainen. Olen aina tykännyt Hennasta, ja ajatus kirkastui entisestään. Ei kenenkään paino voi olla niin tärkeä.
Eikä Hjallis olisi häntä kutsunut, jos ihan tyhmä olisi.
No kyllä näyttää, mutta ei laihuutensa takia, vaan paremman, ikäiselleen sopivan tyylinsä, kauniiden kasvojensa ja hyvän ulosantinsa takia. Kalinainen on äärimmäisen epäviehättävä ilmestys selluliittireisineen. Hame ilmeisesti unohtunut kotiin.
quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 21:26"]
Niimpä. Millon ihmisen painosta on tullut jokin lyömä ase? No, esim Katariina Souri tuos vieres on laiha, mut ei se sen paremmalta näytä. Ihanaa oivallus tuli itsellekin tästä.
[/quote]
Kyllä, mensa-ainesta suorastaan. Olis varmaan joku Suomen nuorimpana väitelly tohtori, jos ei kauneutensa takia olis revitty heti julkisuuden valokeilaan tekeen kaikkee älykkyyttä vaativaa laatuviihdettä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:03"]
Tosi fiksu nuori nainen. Olen aina tykännyt Hennasta, ja ajatus kirkastui entisestään. Ei kenenkään paino voi olla niin tärkeä.
Eikä Hjallis olisi häntä kutsunut, jos ihan tyhmä olisi.
[/quote]
Ihminen, joka kirjoittaa "niiMpä" ja "lyömä ase" erikseen tuskin on kovin etevä arvioimaan kenenkään ulkoista olemustakaan. Souri on aivan eri planeetalta - kaikessa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 21:26"]
[/quote]
Voi kuule ap rakas, tule pois sieltä eristyksistä luukustasi, niin näet ihmisiä ihan oikeassa elämässä, etkä vain ruudun kautta julkkiksia mediassa.
Joka päivä näkee vaikka ihan ruokakaupassa sankoin joukoin tätä ap:n arvostelemaa naista pulskempia/epäviehättävmpiä naisia
Inhottavia ihmisiä koko av täynnä! HYI YÖK. Kunnon kiusaamista.