Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa Henna Kalinainen lihonut!

Vierailija
30.11.2013 |

Siis järkyttävän paljon pyöreämpi kuin ennen.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin Hennalle antaisin neuvoksi että kun vartalo on taas vähän muodokkaampi niin katsoisi ne vaatteet sen mukaisesti, ei liian miniä tai tiukkaa mutta ei mitään säkkiäkään tarvitse laittaa vaan sopivaa ja siistiä. Sillon ei näytä halvalta lumpulta :)

Fiksu nainen kaikinpuolin:)

Vierailija
2/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kirjoitustyylihän sen kertoo onko "pätevä" arvioimaan jonkun ulkonäköä. Onhan mulla silmät päässä saatana! Ja tiedän kyllä että niinpä kirjoitetaan noin kirjakielellä, mutta kun en puhu kirjakieltä, niin miksi kirjoittasinkaan? Ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katalla oli siitäkin edestä hameessa pituutta ja leveyttä!

Vierailija
4/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas Henna linjoilla. Oliks sulta jääny hame himaan, vaiko ihan tarkoituksella muhkuraisia reisiäs esittelit?

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:41"]

Hah, kirjoitustyylihän sen kertoo onko "pätevä" arvioimaan jonkun ulkonäköä. Onhan mulla silmät päässä saatana! Ja tiedän kyllä että niinpä kirjoitetaan noin kirjakielellä, mutta kun en puhu kirjakieltä, niin miksi kirjoittasinkaan? Ääliö.

[/quote]

Vierailija
5/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tyylitaju ja kirjoitustaito kulkee käsi kädessä. Ja miksi kukaan kirjoittaisi "niimpä", jos tietää, että se on väärin. Antaa itsestään vain imben kuvan. 

[/quote]

Vierailija
6/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:01"]

Kas Henna linjoilla. Oliks sulta jääny hame himaan, vaiko ihan tarkoituksella muhkuraisia reisiäs esittelit?

[/quote]

[/quote]

Onko sulla noin paha olla? Mee hoitoon. 

Vierailija
7/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"imbe" :D

Vierailija
8/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleen, että valitettavan monesti turpoaminen ja lihominen on seurausta pakollisista lääkkeistä tai hormonihoidoista?

Vierailija
9/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:03"]

No kyllä tyylitaju ja kirjoitustaito kulkee käsi kädessä. Ja miksi kukaan kirjoittaisi "niimpä", jos tietää, että se on väärin. Antaa itsestään vain imben kuvan. 

[/quote]

[/quote]

Kuka idiootti kirjoittaa imbe?? :D Ja jos täällä joku loistaa tyylitajun ja fiksuuden puutteella, niin kyllä se olet sinä. 

Vierailija
10/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 21:59"]

Voi ei! Mitä mun elämälle on tapahtunut? Hengaan avlla perjantai-iltana ja avasin linkin Henna Kalinaisesta!

[/quote]

Nyt on lauantai! Sori, oli pakko. :D

Vierailija
11/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se joku syy tulla ilman hametta esitteleen sellureisiään tv-lähetykseen?

Vierailija
12/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:05"]

Ei tullut mieleen, että valitettavan monesti turpoaminen ja lihominen on seurausta pakollisista lääkkeistä tai hormonihoidoista?

[/quote]

Niin tai sit ihan vaan syömisestä? :D Jotkut esim. nauttii elämästään ja hyvästä ruuasta + juomasta välittämättä siitä painaako enemmän kuin 50 kiloa. 

Vierailija
13/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:03"]

Tosi fiksu nuori nainen. Olen aina tykännyt Hennasta, ja ajatus kirkastui entisestään. Ei kenenkään paino voi olla niin tärkeä.

Eikä Hjallis olisi häntä kutsunut, jos ihan tyhmä olisi.

[/quote]Mistä Hjallis tietää kuka on tyhmä?

Vierailija
14/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa paljon narsisteja äänessä

Vierailija
15/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi tuota katsellessa että: "paremmaltahan tuo nyt näyttää, kuin ennen"

Vierailija
16/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi; se sana on LIHONNUT, ei lihonut!!!!!

Vierailija
17/62 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl täällä on nyt taas joku kielipoliisi liikenteessä. Voi jumalavita sentään, miten ärsyttävää. Tiedostaakohan ne ite sitä?

Vierailija
18/62 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa itsetunto-ongelmaiselta nuorelta naiselta, silloin ylipaino ei yleensä helpota tilannetta. Onnea tulevaisuuteen ja oikeasti merkityksellisten elämänarvojen löytymiseen.

Vierailija
19/62 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kaikenkaikkiaan niin ruma nainen pumpattuine huulineen, että ihmettelen, miten se julkisuudessa yleensä pysyy, mikä siinä kiinnostaa

Vierailija
20/62 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni muu on lihonut kun on ollut ++20 ???  Veikkaan että aika moni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän