Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartiainen diivailee taas!

Vierailija
30.11.2013 |

Siis Jenni. Ei voi muka mennä enää uimahalliin, kun kuulemma joku mittailee hänen alastonta kroppaa ja on vailla nimmaria! Täyttä diivailua ja liioittelua!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 16:53"]Mitä diivailua toi muka on? Kyllä niitä julkkiksi tuijotetaan ihan eri tavalla kuin taviksia. Tosin palstamammat on tässäkin poikkeuksia, ne tuijottelee kaikkien rämemajavat läpi hyvinkin tarkkaan. Mut eipähän pääse täällä nimellä retostelemaan ;)

[/quote]

Mikä julkkis vartiainen muka on?? Ärsyttää ylipäätään tuo sana "julkkis"! Sitä tuo Jenni taitaa kuitenkin haluta olla, vaikka kuinka yrittää vakuutella musiikin olevan pääasia. Täysi tyrkky!

[/quote]Voisi kuvitella, että tuo laulajan ammatti olis jollain lailla julkinen ammatti.

[/quote]

No eipä ole kaksinen laulajanakaan

[/quote]

Jos sinusta Vartiainen ei ole kaksinen laulaja, ei kai se kuitenkaan poista sitä faktaa, että Vartiainen on tällä hetkellä aika tunnettu? Vai poistaako?

[/quote]

Mielenkiintoista kun on tunnettu jostain mitä ei osaa todellakaan

[/quote]

Ärsyttää tällaiset "keskustelijat", jotka eivät osaa vastata kysymykseen. Mä luulen, että on aika monta ihmisitä, jotka ovat täysin eri mieltä kanssasi.

[/quote]

Niin, eiväthän kaikki kuule epävireisyyttä..

[/quote]

En osaa sanoa Vartiaisen äänestä mitään erityisempää, koska en ole kuullut kuin kaksi hänen biisiään (en kuuntele radiota), mutta jokusen levyarvostelun olen lukenut, ja niissä on kehuttu hänen ääntään. Ehkä ne arvostelijat eivät tiedä mistään mitään, toisin kuin joku kaunainen AV-mamma.

Vierailija
22/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on kyllä aika saman näköinen ilman meikkiäkin. Hänellä on aika tummat piirteet, joten meikki ei mitään hirveää eroa tee. Kaunis on meikillä ja meikittä. Itse en kehtaisi mennä kysymään keneltäkään nimmaria uimahallissa. Se on sellainen paikka, jossa ihmiset eivät halua muutenkaan tuntemattomilta kontaktia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniä dissataan vain ja ainoastaan sen vuoksi, että hän on todella kaunis ja osaa laulaa. Kateellisten ämmien suosikkikohde!

Vierailija
24/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän häntä kaikki edes tunnistaisi ilman valtavaa meikkikerrosta. Mutta ymmärrän kyllä Vartiaisen pointin ihan hyvin, varsinkin nykypäivänä kun jengillä on vielä kaikenmaailman kännykkäkamerat aina valmiina.. Ei ehkä suihkussa, mutta pukkarissa voi melko huomaamatta kuvailla.

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 16:51"]

Siis Jenni. Ei voi muka mennä enää uimahalliin, kun kuulemma joku mittailee hänen alastonta kroppaa ja on vailla nimmaria! Täyttä diivailua ja liioittelua!

[/quote]

Vierailija
25/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen on todella lahjakas ja kaunis, fiksu ja filmaattinen artisti. Kateellisten panettelua tai muuten vaan tosi lapsellisia ihmisiä kun ei muuta keksi nii toisten morkkaamista tulee itselle varmaan jotenki ylevämpi olo. Jenni Vartiaisen uusin levy "Terra" on tehty keikkabussissa norjan lapissa keskellä vuonoja ja vuoria, tekeekö moni laulaja biisejään nykyään missään muualla kuin studiossa ja just niinkuin levy-yhtiö sanelee koska oikeesti niin harva osaa laulaa niin hyvin että annetaan artistin ja muusikoiden eli tässä tapauksessa Jenni Vartiainen ja bändinsä jätkät ja miksaaja/äänittäjä saivat tehdä mitä halusivat ja tuloksena todella hieno albumi.

Vierailija
26/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki rumat paksu-bertat täällä haukkuu kateudestaan itseään kauniimpia ja menestyksekkäämpiä naisia.

Vierailija
27/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että Vartiaisella on jo tarpeeksi rahaa rakennuttaa talo, jossa on oma uima-allas. Tai ostaa jonkun vanhan, onhan noita markkinoilla. Sitten ei tarvitsisi valittaa tästäkään asiasta julkisuudessa. Vai onko niin, ettei uusi levy ole mennyt tarpeeksi kaupaksi ja nyt täytyy tulla avautumaan mediaan mistä tahansa syystä, jotta Jennin levy taas muistettaisiin?

Vierailija
28/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa miten kateellisia jotkut läskit no life- akat ovat kauniille Jennille:D Viihdyttävää, odottakaa niin haen popcornia.

Vierailija
29/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 18:54"]

Huvittavaa miten kateellisia jotkut läskit no life- akat ovat kauniille Jennille:D Viihdyttävää, odottakaa niin haen popcornia.

[/quote]

Toivottavasti ehdit lukea tämän viestin ennen kuin lähdet tekemään poppareita. Se parjaaja taisi mennä jo. Mä luulen, että läskejä no-life-akkoja taisi olla vain yksi.

Vierailija
30/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 18:54"]

[/quote]

Hei vaan, Jenni! Mitä kuuluu? :)

Vierailija
31/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ensimmäiseen Popstars-yhtyeeseen kuuluivat Jenni VartiainenSusanna KorvalaUshma Karnani (nyk. Olava) ja Jonna Pirinen (nyk. Christensen).

Oletko aloittaja joku entinen bändikaveri? vai kenties joku Jennin katellinen koulukaveri?

Jos et kuulu kumpaankaan ryhmään niin ainakin olet kateellinen Jenni Vartiasen menestyksestä tai muuten vaan inhoat häntä. Minä saan pahoja fiboja Maija Vilkkumaasta, en tajua hänen "lahjakkuuttaan", sattuu korviin.

Jenni on hyvä laulaja, kaunis (kauniimpi kuin monet missit). Ei ole tavallista että nimmareita pyydellään jos ihminen on suihkussa. Sairasta se on. Jotain yksityisyyttä julkkiksillekin. Olen nähnyt julkkiksia ja ollut kuin kenen tahansa minulle tuntemattoman seurassa. Jos tekee julkista työtä niin annetaan vapaa-ajallaan olla rauhassa.

Vierailija
32/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 18:54"]

[/quote]

Toivottavasti ehdit lukea tämän viestin ennen kuin lähdet tekemään poppareita. Se parjaaja taisi mennä jo. Mä luulen, että läskejä no-life-akkoja taisi olla vain yksi.

[/quote]

Ok, jos se lähti niin en sit teekään niitä poppareita. Harmi sinänsä, aina yhtä viihdyttävää lukea kateellisten no lifejen onnetonta panettelua.

Vierailija
33/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on ihana nainen, lopettakaa valittaminen. Ihme ämmiä täällä!

Vierailija
34/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on ihana nainen, lopettakaa valittaminen. Ihme ämmiä täällä!

Vierailija
35/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 18:54"]

[/quote]

Hei vaan, Jenni! Mitä kuuluu? :)

[/quote]

En ole Jenni. Tuskinpa Jenni alentuisi puolustelemaan itseään idiooteille:)

Vierailija
36/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 17:34"]Hän on itse asiassa täysin tunnistettava ilman meikkiä. Ihan samannäköinen mutta tietysti vähän "virheikkäämpi".

[/quote]

Et ole vissiin sitten nähnyt meikittömänä..

Vierailija
37/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 18:56"]

Minä saan pahoja fiboja Maija Vilkkumaasta, en tajua hänen "lahjakkuuttaan", sattuu korviin.

[/quote]

Ai. Meitä on siis moneksi, sillä minä kyllä tykkään Maijan biiseistä, vaikka Jenniltä uppoaa vain se Muru.

Mitä muuten se kauneus tekee musiikissa, missit, mallit ja laulajat ovat ihan erikseen. Jos olet lesbo, niin sitten voin ymmärtää tarpeesi tuoda esiin Jennin ulkonäön.

Vierailija
38/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa käsittää, että jonkun diivaileva käytös voi ärsyttää ilman, että on pätkääkään kateellinen tälle diivalle. Tai jostain ihmisestä ja artistista voi olla pitämättä ihan muistakin syistä kuin kateudesta. Vai oletteko te automaattisesti kateellisia kaikille niille, joista ette tykkää?

Mistä pitäisi olla kade Vartiaiselle?Epävireisestä livelaulusta??

Vierailija
39/39 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa käsittää, että jonkun diivaileva käytös voi ärsyttää ilman, että on pätkääkään kateellinen tälle diivalle. Tai jostain ihmisestä ja artistista voi olla pitämättä ihan muistakin syistä kuin kateudesta. Vai oletteko te automaattisesti kateellisia kaikille niille, joista ette tykkää?

Mistä pitäisi olla kade Vartiaiselle?Epävireisestä livelaulusta??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan