Lidlin jauhelihassa taas salmonellaa
Monta kertaa jo tänäkin vuonna löydetty salmonellaa.Kuka enää uskaltaa tarjota perheelleen lidlin jauhelihasta tehtyä ruokaa? Lidlin lihatuotteisiin en enää koske, kuivamuonaa voin ostaa.Parasta olisi suosia suomalaista puhdasta, tarkastettua ja terveellistä lihaa.m
Kommentit (28)
Se oli taas se Skare-niminen lihatukku tms.
Vierailija kirjoitti:
Oikein teille tuulipukujunteille. Itse pysyn visusti kotimaisessa ruuassa. Salmonellattomuus maksaa. Ruuasta saisi tulla pula.
Vanhoista munista voi saada salmonellan. Kannattaa muistaa.
Nyt Lidlin Milbona-valkohomejuustosta löytynyt E-colia. Myrkytysvaara. Kannattaako suosia halpisketjua muutaman centin takia ja mahdollisesti sairastua?
Salmonellasta löydetty pummiLidlin jauhelihaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa eläintuotteissa on epäpuhtauksia.
Syökää enemmän kasviksia. Ens kerralla kori täyteen papuja, riisiä, pastaa, tofua, pakastettuja vihanneksia, hedelmiä, sieniä ja marjoja.
Puolalaista vadelmaa vai Chia-siemeniä ruohonjuuresta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein teille tuulipukujunteille. Itse pysyn visusti kotimaisessa ruuassa. Salmonellattomuus maksaa. Ruuasta saisi tulla pula.
Vanhoista munista voi saada salmonellan. Kannattaa muistaa.
Kerro toki kuinka munien ikä vaikuttaa asiaan?
-elintarvikeinsinööri
S-ryhmän aktiivit taas vauhdissa :D
Takaisinveto: Rainbow lasten luomu omenasose 90 g ja luomu omena-banaani-mustikka hedelmäsose 110 g
TAKAISINVETO: Rainbow Savustettu Kirjolohifileepala (n. 250 g)
Takaisinveto: Rainbow Luomu päärynäsose 4 kk
Takaisinveto: Rainbow Sweet & Sour Chicken 350 g, pakaste
Takaisinveto: Wewalka GmbH Nfg. KG vetää Wewalkan Pizza Kit -tuotetta pois myynnistä