3v:n kanssa huoneistohotelli vai all inclusive? Suosittele hotellia Kreikasta!
Heips, 3v lapsen kanssa pitäisi lähteä reissuun kesällä ja vinkkejä kaipailisin. Kreikka nyt on kohteista päälimmäisenä ja hotelleja ollaan katseltu. Kaipaisin kokemuksia siitä, onko kätevämpää ottaa huoneistohotelli, jotta välipalaa + iltapalaa jne voisi tehdä helposti huoneessa vai pitäisikö panostaa all inclusiveen? Tavallinen huone pelkällä aamupalalla kuulostaa vaikealta, pitäisi sitten aina hakea joku paikka, kahvila tms välipalaa ja iltapalaa varten. Olemme kallistumassa all inclusiven kannalle, mutta onko täällä kokemuksia?
Lisäksi otan enemmän kuin mielelläni vinkkejä vastaan lapsiystävällisistä all inclusive -hotelleista. Mitkään 3000 asukkaan superhotellit ei kiinnosta. Onko kokemuksia Mythos Beach hotellista??
Kommentit (8)
varaudu että all inc:ssä voi olla ruokia mitä lapsi ei suostu syömään.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 09:44"]
varaudu että all inc:ssä voi olla ruokia mitä lapsi ei suostu syömään.
[/quote]
Siellä on paljon valinnanvaraa, perusranskiksia ja riisiä, spaghettia lyötyy ainakin. Ei se lapsi viikossa kärsi jos ranskiksilla ja hedelmillä tms eläiskin.
No ei ainakaan all in... siinä menee matka pilalle. Huoneistohotelli ja sinne evästä. Mun mielestä on ihanaa käydä eri ravintoloissa syömässä. Mulla kolme muksua alle 4 vuodessa ja pienestä pitäen ovat matkailleet.
Hih, Kreikassa on tuhansia saaria ja saman nimisiä hotelleja. Missähän kysymäsi hotelli sijaitsee?
Kiitos vastauksista. Viimeiselle: turha kommentoida hotellia jos ja kun et selvästikään itse ole siellä majoittunut. Mutta jos googlen käyttö ei ole vielä hallussa niin Mythos beach hotelli sijaitsee Afandoussa Rodoksella.
Olen ymmärtänyt että all inclusiven tarjonta ja monipuolisuus voi vaihdella kovastikin hotelleittain. Itselläni ei ole lainkaan kokemusta a.i. vaihtoehdosta. Mielelläni kuulisin suosituksia hyvistä a.i. hotelleista Kreikassa. Saarella ei ole niin suurta merkitystä. Haemme hyvää hotellia mukavan rauhalliselta paikalta.
3-vuotias nyt on jo niin "iso", että mielestäni ei tarvi olla huoneistohotelli eikä a.i. Mutta toki jos haluatte!
3-vuotiaalle, ja myös itselle, voi jo varata väli- ja iltapalaksi leipää, hedelmiä, kasviksia, jogurttia ym. ym., ei siis tarvita mitään keittomahdollisuutta. Sitäpaitsi reissuissa helposti ruokarytmi muuttuu muutenkin, niin että välipalat jäävät välillä väliin tai niitä syö kuitenkin jossain "kylillä".
Finnmatkojen Doryssa Seaside hotellia Samoksella suosittelen. Ihana kokemus viime kesältä.
All inclusive on tosi kätevä. Ruokaa saa säännllisesti, eikä tarvi raahata lasta etsimään sopivaa ruokapaikkaa. Yleensä paljon vaihtoehtoja tarjolla. Itse en lasten kanssa muuten matkustakaan. suosittelen all inclusivea.