Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos täällä muita kenellä on oikeasti hyvä parisuhde??

Vierailija
29.11.2013 |

Tuntuu että täällä vaan valitetaan paskaa parisuhdetta ja itketään kun mies lähtee ryyppäämään.

Mulla on ihan paras mies johon luotan 100%. Hän saa mennä kavereiden kanssa niin paljon kun haluaa ja mä menen omien ystävieni kanssa, mut useimmiten mennään yhdessä. Aina ollaan tultu oman kumppanin viereen yöksi eikä kumpikaan epäile toista mistään vilpistä.

Arki menee kivasti hurtilla huumorilla höystettynä ja riitojakin on, mut nekin on lähinnä erimielisyyksiä makuasioista, joten ei niistäkään draamaa saa aikaiseksi.

Mun vaan piti käydä ensin läpi ne pettäjät ja hakkaajat, ennen kuin löysin tämän kultakimpaleeni.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Padilla voi tulla alapeukuttamisia vahingossa, kun kelaa näyttöä alas.

ohis

Vierailija
22/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kun on niin moneen junaan. Mä taas en kestäis jos pitäis niellä kiukku sisäänsä ja olla mukamas kaikki hyvin. Olen muutenkin hyvin,  noh rönsyilevä ihminen. :) Niin hyvässä, kuin pahassa. Ja heh, ei se mies huudakaan, vaan minä. :D Kuten sanottu, jonkin mittarilla meillä saattaa olla aika paskakin suhde. Meidän mittarilla ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:05"]

Mitä feikkiä siinä on jos ei riidellä? Meillä ei riidellä ja muutenkin kaikki on ihanaa :) Miksi me riideltäisiin kun ei olla mistään eri mieltä? Mistä meidän pitäisi olla erimieltä? Maailmankatsomukset ovat samanlaiset, mielenkiinnonkohteet ovat samanlaiset. Meillä on paljon yhteistä ja viihdytään yhdessä. Nauretaan joka päivä. Ja rakastellaan! Seksi on monipuolista. Kaikkea kokeillaan ainakin kerran jos toinen ehdottaa. Miksi hyvään parisuhteeseen pitäisi kuulua riitely? Ollaan oltu 4 vuotta yhdessä josta yksi naimisissa. Kaikki on hyvin ja rakastan miestäni enemmän kuin mitään muuta.

[/quote]

Vielä tekin kerkeette! :D tuu hei 10 vuoden päästä uudestaan kertoo mikä tilanne ja varsinkin jos ootte pari muksua hommannu viel. :D Mikäli ukkos kanssa vielä olette ja katselette toisianne silmiin. :)

Vierailija
24/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pinna kireel joskus,kun univelkaa on 8kk ajalta,joskus kielimuuri saa kinaa aikaan.. Mut me on käyty läpi jotain niin suurta,ihan vähän ajan sisällä,ett monelle pitkän ajan parillekin olis liikaa...

Meil siis hyvä suhde,kaikki hyvin en valita mistään. Saadaan mennä omia menoja (tosin mulla niit nyt ei paljon oo ku koht 7kk tyttö hoidettavana),ei epäillä ei kyräillä,kytätä kontrolloida.. Asiat selvitetää ja mitää ei jää hampaan koloon,anteeks osataan molemmat pyytää.. Ja mikä ihaninta,ei kaivella menneitä! Kyl mä sanon ett onnellinen oon,ja toivottavasti saan tän onneni pitää elämäni loppuun asti ;)

Vierailija
25/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä parisuhde tarkoita täydellistä parisuhdetta Täydellisiä ihmisiäkään ei ole olemassa. Ei ole mikään ihme, että monet pitävät varsin hyvääkin suhdettaan huonona, jos se nyt ei täytä täysin täydellisen suhteen kuvitelmaa. Ja korostan nimenomaan sanaa kuvitelma.  Kaikissa suhteissa riidellään, kinastellaan, ollaan eri mieltä. Semmoista suhdetta ei olekaan missä ollaan aina ja kaikesta samaa mieltä. Tai sitten eriytymisvaihe on täysin jäänyt kokematta, suhde niin uusi, nuoria ihmisiä, rakkauden huuma ei ole vielä hälvennyt yms. yms. yms. Ja siinäpä sitä sitten riittääkin puhdetta, kun aletaan eriytyä ja muuttua taas yksilöiksi omine tunteineen ja ajatuksineen. Nykyään erotaankin niin usein ja heppoisista syistä. Kuitenkin tutkimukset osoittavat että suurin osa suomalaisista on tyytyväisiä parisuhteeseensa. Mutta ei! Eihän se voi olla mahdollista jos teillä hyvä jumala joskus riidellään tai sanotaan poikkipuoleinen sana! Ja jumalavita mua ärsyttäis, jos ei koskaan, ikinä mun ukko olis mun kanssa eri mieltä. Täysin lapanenhan semmonen olis. 

Vierailija
26/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä, avoin ja tasapainoinen suhde. Yhdessä oltu yli 12 vuotta ja kipinää löytyy edelleen. Välillä riidellään ja kinastellaan, mutta sitten sovitaan, halitaan  ja kiehnätään toistemme kainaloissa. Luotto on 100%  Kun kumpikin uskoo ja luottaa täysin siihen että aikoinaan toisillemme antama avioliittolupaus on vilpitön ja sydämestä asti annettu, niin ei siinä eroja ja pettämisiä mietitä vaikka olisi huonojakin aikoja joskus. Yhdessä kannetaan vastuu perheestämme ja parisuhteestamme. 

Vierailija
27/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 jatkaa taas...

Mä EN niele kiukkuani kun mitään kiukkua ei synny. Mistä sen kiukun pitäisi tulla? Kerrotteko mulle? MIstä teille tulee kiukku? En mä ainakaan osaa olla vihainen jos mitään syytä ei yksinkertaisesti ole!

Vierailija
28/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:26"]

14 jatkaa taas...

Mä EN niele kiukkuani kun mitään kiukkua ei synny. Mistä sen kiukun pitäisi tulla? Kerrotteko mulle? MIstä teille tulee kiukku? En mä ainakaan osaa olla vihainen jos mitään syytä ei yksinkertaisesti ole!

[/quote]

No mitäs sä nyt siellä sit kiukkuat? Onnea sulle ja mahtavaa hei. Mut ei täällä visiin kyselty täydellisen riidattoman suhteen perään? Kauankohan jaksat tuotakin kulissia pitää pystyssä.. :) Mut nauti nyt vielä, huomenna saattaa jo alkaa jokin ärsyttää.. Näytät olevan suht helposti ärsyyntyvää tyyppiä. ;) Mut hei, ei se mitään jos säkin vielä joskus riitelet sun miehes kanssa. Kato kun se on ihan NORMAALIA. Ei ehkä täydellistä, mut ok.  

Vierailija
29/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun ihmisiä on erilaisia. Meidän pikkuriidat saattaa hyvin syntyä vaikka ihan siitäkin yksinkertaisesta syystä, että toista väsyttää tai nälättää, ja tulee tiuskittua. Toinen yleensä tajuaa tilanteen ja osaa taipua hieman, myöhemmin kiukuttelija pyytää sitten käytöstään anteeksi. Kiukku tulee nälästä, väsymyksestä, ja muuten vaan väärällä jalalla aloitetuista päivistä. Me ei kyllä tosin huudeta, koska mies ei vaan ole ikinä ollut huutaja, ja minä alan itkemään jos huudetaan kun en vaan kestä sitä yhtään (lapsuudesta kaiketi juontuu tämä). Mutta ihan samalla tavalla kuitenkin tulee purettua sen hetkistä kiukutusta. Meillä on ollut yksi iso kriisi, jonka aikana ei edes riidelty. Pohdittiin vakavasti yhdessä sitä että olemmeko oikeasti toisillemme oikeat. Ei noin vakavia asioita voi riidellä läpi, niistä keskustellaan.

Vierailija
30/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika :D OIkeesti nyt nainen, ota itteäs niskasta kiinni ja ryhdistäydy. Voit olla kateellinen mun avioliitolle mut ei se sua loppupeleissä onnelliseksi tee. Se tekee mitä SULLA on SUN miehes kanssa :)

Vierailija
31/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen kuin 14: en vain jaksa mitään riitelyä. Ei se ole kulissia. Meidän suhteessamme on hyvin harvoin erimielisyksiä, ja ne selvitetään keskustelemalla. Riitely ei ole kummankaan mielestä rakentaa tapa ratkoa erimielisyyksiä.

Vierailija
32/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:36"]

Voi hyvänen aika :D OIkeesti nyt nainen, ota itteäs niskasta kiinni ja ryhdistäydy. Voit olla kateellinen mun avioliitolle mut ei se sua loppupeleissä onnelliseksi tee. Se tekee mitä SULLA on SUN miehes kanssa :)

[/quote]

Ja mä muuten oikeasti halusin tietää, että mistä te muut sitten kukkuatte? Mitä syitä teillä on? Onko ne painavia vai merkityksettömiä?

Vierailija
33/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:26"]

14 jatkaa taas...

[/quote]

No mitäs sä nyt siellä sit kiukkuat? Onnea sulle ja mahtavaa hei. Mut ei täällä visiin kyselty täydellisen riidattoman suhteen perään? Kauankohan jaksat tuotakin kulissia pitää pystyssä.. :) Mut nauti nyt vielä, huomenna saattaa jo alkaa jokin ärsyttää.. Näytät olevan suht helposti ärsyyntyvää tyyppiä. ;) Mut hei, ei se mitään jos säkin vielä joskus riitelet sun miehes kanssa. Kato kun se on ihan NORMAALIA. Ei ehkä täydellistä, mut ok.  

[/quote]

Joo ja ärsyynnyn kyllä helposti. Mun mieheni ei vaan ikinä ärsytä mua ;) Minkäs mä sille voin <3

Vierailija
34/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinäpä sen sanoit ihmisiä on erilaisia. Toiset riitelee niistä asioista ja toiset keskustelee sivstyneesti hörppien punaviiniä. Mut se ei taas oo mun juttu. Ja se, että ei se riitely poista sitä asiaa, että asioista myös keskustellaan. Puhutaan, puhutaan ja vielä puhutaan. Siitähän ne riidat monesti sit syntyykin, kun tarpeeks puhuu ja alkaa jokin asia ärsyttää. Siinä saattaaki sit huomata jo kohta huutavansa kurkku suorana,. Ja riitelettehän te! Käytät vaan vähän söpömpää ilmaisua kiukku. Ei se sitä tosiasiaa poista että riitelyä se on perkele. Vaikka kuinka pursottaisit kermaa päälle. Riitely. Tappelu Kiukku. Sama asia. Voihan sen sanoa vaikka että höpönassu vähän suutahti, jos sen siten saa valehdeltua itselleen ja muille sopivammaks. Minä kun oon rehellinen ja paukautan asiat niin kun ne on. Kaunistelematta. (ehkä jopa vähän värittäen ja liioitellen joskus)

Vierailija
35/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 14 innostu vähän vastailemaan useampaan viestiin. tunnistaa niin selkeesti kirjotustyylistä. Voi reppanaa. Ja ikää oli?

Vierailija
36/72 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 18:34"]

Häh, miksi teidän pitäisi lähes varmasti erota, jos suhde kerran sujuu?

[/quote]

Koska, olen Suomessa työskennelläkseni tutkijana projektissa, jolla on rajattu määrä rahoitusta ja sen loputtua on äärimmäisen epätodennäköistä että minä löytäisin samasta maasta yhtä mielenkiintoisen tutkimusryhmän. Mies puolestaan on ammatiltaan neuropsykologi, mitä hänen mielestään on käytännössä mahdotonta tehdä muuten kuin äidinkielellä, vaikka varsinkin Englantia hän erinomaisesti osaakin. Meille luopuminen mielenkiintoisesta ja palkitsevasta työstä ei ole vaihtoehto.

Vierailija
37/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän laitoin aina viestin alkuun, että 14 jatkaa. Joten tottakai mut siitä tunnistaa :D

Vierailija
38/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei lukenut, että 14 jatkaa, niin lainasin kyllä sun viestiä. Niin, just sun.

Vierailija
39/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sä et edelleenkään vastannut mun viestiin. Mistä sä kinastelet sun miehen kanssa? Mitä syitä teillä siihen on?

Terveisin numero 14

Vierailija
40/72 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hyvä parisuhde, se on rehellisyys :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan