Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä miehen ex-vaimon viha minua kohtaan kumpuaa

Vierailija
25.09.2020 |

Yritän ymmärtää, onko kyseessä mustasukkaisuus miehestä/lapsesta vai onko tällainen viha vain yleistä? En ole koskaan tehnyt hänelle mitään pahaa, tai sanonut yhtään mitään muutenkaan. Emme ole edes tavanneet, mutta silti koko ajan pommittaa miestä syytöksillä, jotka koskevat usein minua. Tekee paljon kiusaa meille eikä jätä rauhaan. Milloin olen varastanut lapselta tai tuhonnut omaisuutta (jos esim vaate mennyt rikki). Uusia tempauksia tulee koko ajan millä härnätä, syyt voivat olla vaikka kuinka absurdeja.

Hellittääköhän tällainen käytös jossain vaiheessa ja miten voisin helpottaa tuon exän oloa? Onko tähän keinoja? Minulla ei ole tarvetta lähteä riitelemään takaisin päin, ainostaan helpottaa asioita ja etenkin heidän lapsen, joka kärsii tilanteesta.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, OLETKOsinä varastanut lapselta tai tuhonnut omaisuutta? Tai joku muu? Mitä lapsen omaisuudelle on tapahtunut? Pitäskötämä selvittää ihan oikeasti ja kunnolla?

Vierailija
2/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyden ongelmista tuollainen käytös yleensä kumpuaa, riippumatta siitä keneen se kohdistuu. Omaa huonon itsetunnon, kateuden ym aiheuttamaa pahaa oloa kanavoidaan muuhun sopivaan kohteeseen. Ei tuolle oikein muuta voi kuin yrittää ohjata hakemaan apua (miehen tehtävä, jos yhteisiä lapsia joihin tilanne myös vaikuttaa) ja muuten jättää omaan arvoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, OLETKOsinä varastanut lapselta tai tuhonnut omaisuutta? Tai joku muu? Mitä lapsen omaisuudelle on tapahtunut? Pitäskötämä selvittää ihan oikeasti ja kunnolla?

No en tietenkään ole. Ihan tavallista ainakin omille lapsille, että vaatteisiin tulee joskus kulumaa/reikä. Lapanen voi tarhassa kadota tai pinni tippua päästä. Ei kyseessä sen dramaattisempaa tuhoa siis ja outoa olettaa, että minä olisin automaattisesti varastanut ja tuhonnut asioita. Eikö todennäköisempää ole jokin muu syy? Tai en itse ole osannut edes ajatella, että vaikka lastentarhanopettaja tai muu henkilö tuhoilee tahallisesti lasteni tavaroita jos jotain katoaa/menee rikki....

Ap

Vierailija
4/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei selvästikään ole päässyt erosta yli. On toki mustasukkainen lapsesta, varsinkin jos kyseessä pieni lapsi.

Vierailija
5/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista. Jotkut ovat vihamielisiä ex-puolisonsa uutta puolisoa kohtaan, koska sisimmässään välittävät yhä paljon ex-puolisosta, ehkä jopa rakastavat tätä edelleen. Uuteen puolisoon suhtautuvat sitten ajatuksella "tuo on nyt minun paikallani ja tekee sitä, mitä minä en voinut enää puolisolleni tarjota".

Vierailija
6/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain jäänyt kalvamaan erossa. Oliko hän jätetty?

Jos olisi sujut eron kanssa ja oma elämä kunnossa niin tuskin häntä kiinnostaisi sabotoida exän elämää.

Ei ole jätetty osapuoli. Niin ja en liittynyt eroon mitenkään.

Ap

Vierailija
7/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleistä? Kyllä. Tervettä? Ei.

Asettakaa tiukat rajat, vaikka rikosprosesseilla jos muu ei auta. Kannattaa toki valikoida taistelunsa. Läheltä olen seurannut et aika usein sen exän (nainen) uusista pariauhdekuvioista riippuu pitkälti kuinka rauhassa mies nyxänsä kanssa elää.

Vierailija
8/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua sinua lapsensa elämään. Tämähän on täysin luonnollista.

Vierailija
9/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että olet vain säännöllinen muistutus siitä, että tämän edellisen puolison haaveet eivät toteutuneet. Ymmärrän hyvin. En usko, että voisin hyväksyä ketään tuossa tilanteessa.

Vierailija
10/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on täysin odotettavissa kun ottaa toisen jämät.

Vierailija
11/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yleistä? Kyllä. Tervettä? Ei.

Asettakaa tiukat rajat, vaikka rikosprosesseilla jos muu ei auta. Kannattaa toki valikoida taistelunsa. Läheltä olen seurannut et aika usein sen exän (nainen) uusista pariauhdekuvioista riippuu pitkälti kuinka rauhassa mies nyxänsä kanssa elää.

Vai että rikosprosesseilla? Sehän varmasti parantaisikin tilannetta?

Vierailija
12/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain siellä on hampaankolossa, eikä välttämättä sieltä kolosta koskaan lähde. Meillä meni ihan hyvin alkuajat, mutta kun miehen entinen tajusi että olemme muuttamassa yhteen, ostamassa talon, ja menossa kihjlojen kautta naimisiin, niin alkoi katkeruus. Siihen asti ex oli ollut mielestään "voittajien" puolella, katsoessaan mieheni alennustilaa eron jälkeen. Meillä tuo katkeruus ei kohdistu minuun vaan mieheen, mutta minä olen monesti polttoaineena. Ihmettelen usein että miten tämä hänen uusi miehensä viitsii katsella moista käytöstä joka vaikuttaa mustasukkaiselta. Itse en katselisi jos mieheni käyttäisi niin paljon aikaa enstisen vaimonsa kiusaamiseen ja miettimiseen kun ex tekee.

Vierailija
13/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todennut jo aikoja sitten elämässäni -mulkkujen kanssa ei kannata olla MISSÄÄN tekemisissä.

Zinc

Se nakertaa vain palasia omasta elämästä ..

Vierailija
14/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Ihan uskomatonta vainoamista. Miehen eksä piti itse kahta parisuhdetta aikoinaan, ja mieheni lähti, kun sai selville sivusuhteesta.  Ja tämä tapahtui jo vuosia ennen kuin minä tulin kuvioihin.

Nyt ei päästä enää lapsia meille, koska minä olen kuulemma kamala. 

Soittelee kaikki ihmiset, jotka saattavat tietää minun elämästäni jotain, läpi ja käyttää saamiaan tietoja minua vastaan. Että pikkuisen on siellä rouvalla mielenterveysongelmia. 

Vierailija
15/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron käsittely on kesken. Kanavoi sen tuohon sabatointiin ja syytöksiin.

Erot ovat niin kipeitä tapahtumia ja ei ihan hetkessä pääse yli.

Oliko exä hylätty? Voi nähdä sinun rikkoneen hänen parisuhteen.

Ethän lähde mukaan huonoon käytökseen.

Vierailija
16/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti eron jälkeen, entinen puoliso mieltää päässään toisen "kuuluvan" edelleen hänelle, valtapiiriinsä. Entisen puolison pitää olla 24/7 käytettävissä puolison tehtäviin. Tai VAAN olla käytettävissä. Se raivo syntyy siitä, kun toinen löytääkin uuden puolison ja saa uuden elämän. Pettymys, kateus ja vaan epäonnistuminen parisuhteessa ja ikävä totuus siitä, että ei ollutkaan sen entisen "elämän nainen" , sehän sen vihan synnyttää. 

Sairastahan se on, mutta mitään sille ei voi. Eikä ainakaan järkipuhe auta. Loppuu vasta (ehkä) sitten, kun exäkin löytää uuden.

Vierailija
17/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron käsittely on kesken. Kanavoi sen tuohon sabatointiin ja syytöksiin.

Erot ovat niin kipeitä tapahtumia ja ei ihan hetkessä pääse yli.

Oliko exä hylätty? Voi nähdä sinun rikkoneen hänen parisuhteen.

Ethän lähde mukaan huonoon käytökseen.

En lähde, ei minulla ole mitään syytä lähteä tuollaiseen taisteluun mukaan. Ei ollut hylätty, hänellä oli toinen mies. En astunut kuvioihin lähelläkään eron hetkeä, joten en usko hänen luulevan, että liittyisin eroon mitenkään.

Ap

Vierailija
18/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen todennut jo aikoja sitten elämässäni -mulkkujen kanssa ei kannata olla MISSÄÄN tekemisissä.

Zinc

Se nakertaa vain palasia omasta elämästä ..

Kumma kyllä itse olet edelleen mulkku. Kuten olemme tältä palstalta usein saaneet todeta.

Vierailija
19/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti eron jälkeen, entinen puoliso mieltää päässään toisen "kuuluvan" edelleen hänelle, valtapiiriinsä. Entisen puolison pitää olla 24/7 käytettävissä puolison tehtäviin. Tai VAAN olla käytettävissä. Se raivo syntyy siitä, kun toinen löytääkin uuden puolison ja saa uuden elämän. Pettymys, kateus ja vaan epäonnistuminen parisuhteessa ja ikävä totuus siitä, että ei ollutkaan sen entisen "elämän nainen" , sehän sen vihan synnyttää. 

Sairastahan se on, mutta mitään sille ei voi. Eikä ainakaan järkipuhe auta. Loppuu vasta (ehkä) sitten, kun exäkin löytää uuden.

On jo uusi mies.

Ap

Vierailija
20/82 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua sinua lapsensa elämään. Tämähän on täysin luonnollista.

Tämä on tullut kyllä selväksi ja ymmärrän kyllä pistoksen joka äidille voi tulla, olen sen itsekin tuntenut. Silti käytöstä en oikein ymmärrä, en ole tehnyt pahaa lapselle tai äidille ja toivon neuvoja miten saada loppumaan...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi