39-vuotias mies ja puolessa vuodessa sain Tinderissä viisi matchia
Onko jo pakko tajuta, että en ole kellekään kelpoinen?
Kommentit (549)
sinkkumies? kirjoitti:
Olen 38-vuotias mies. Erosin aika pitkästä parisuhteesta ja ajattelin, että olen valmis Tinderiin, kun aikaa oli erosta jonkin verran kulunut. Mulla on hyvä asiantuntijaduuni, olen aika urheilullinen, ihan ok näköinen (en mikään malli todellakaan), pukeudun todella siististi, taiteellinen ym. Ajattelin, että eiköhän tässä jotain markkina-arvoa itsellä ole!
Otin sitten vastaan kaikki hyvät vinkit siitä, millainen hyvän Tinder-profiilin tulisi olla. Laadukkaita kuvia, lyhyt ja ytimekäs teksti, hymyile kuvissa, kerro pituus ja tällaista. Tinder gold vielä päälle, niin näkee tykkäykset.
En sitten tiedä oliko virhe laittaa tuo pituus profiiliin (en ole kovinkaan pitkä), mutta aika järkytys oli kun niitä tykkäyksiä tuli aina yhtä viikkoa kohti vain joku noin 10 kappaletta. Ja suurin osa tykkäyksistä tuli sellaisilta ihmisiltä, joita en nyt ihan kokenut omanlaisiksi. Huh, mikä itsetunnon tappaja koko äppi. Tuolla oikeassa elämässä tuntui, että itsellä on kumminkin jotain markkina-arvoa, koska sitä kiinnostusta löytyi aikana kun seurustelin. Mulla on ollut ihan terve itsetunto, niin se tunne oli aivan kamala, kun ajattelin, että eikö tässä kelpaakaan kenellekkään.
No tapasin sitten toista kautta todella ihanan, fiksun ja kauniin naisen, ja ollaan sitten tapailtu jo ihan hyvän aikaa. Aika tiiviisti ollaan menty, joten katsotaan mitä tästä tulee.
Jos tässä tulevaisuudessa joutuu vielä sinkkuilemaan, niin en silti laske pois Tinderin käyttöä. Jos Tinderiin vielä joudun niin aion seuraavaksi panostaa profiiliin enemmän. Instagramissa on paljon naisia, jotka tekevät somea enemmän tai vähemmän työkseen. Nämä henkilöt myös usein tekevät valokuvauskeikkoja, niin ajattelin, että tällaisen ammattilaisen kanssa olisi hyvä ottaa kuvat ja muokata profiili laadukkaaksi ja omannäköiseksi. Eli käytännössä olisin valmis panostamaan ihan kunnolla rahaa, että profiilin saisi mielenkiintoiseksi. Todella tärkeää erityisesti olisi, että profiilin tekemisessä auttaisi nainen, koska miehiltä näyttää olevan aivan turha saada laadukkaita vinkkejä itselle sopivan profiilin luomisessa ;)
YouTubesta löytyy kyllä videoita profiilin tekemisestä ja viestittelytekniikoista. Ne miesmallin näköiset tyypit videoissa sanovat, että 5% onnistumisprosentti on jo hyvä tasokkaalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös 39-vuotias mies ja olen huomannut, että siinä 35 paikkeilla naisille alkaa olemaan punainen vaate, jos sinulla ei ole lapsia. Ennen sitä on vain plussaa, jos ei lapsia jonkun toisen kanssa sotkemassa kuvioita, mutta kun mennään 35+ skaalaan niin kuulee vain ihmettelyä, että miten niin ei ole lapsia, kaikilla on tuossa iässä lapsia. Yleensä tämä tulee sellaisilta neljänkympin paikkeilla olevilta naisilta, jotka varmaan haluavat vielä jonkun iltatähden.
En iltatähteä halua, riittää jo olemassa olevat lapset. Ja koska omassa elämässäni he ovat kiinteästi läsnä niin sen olen huomannut että lapsettoman miehen on vaikea ymmärtää lapsiperhearkea vaikkakin ovat jo isoja ja ylipään muutoinkin kun elämä on pyörinyt vain itsensä ja korkeintaan puolison ympärillä monet ristiriidat ovat tulleet ajankäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä tätä yhtälöä. Samaan aikaan naiset valittavat siitä, että laatu on heikkoa ts. miehet ovat vonkaavia törppöjä, salasuhteilijoita yms. ja kuitenkaan en saa kunnollisena miehenä juuri koskaan vastauksia/matcheja naisilta.
Kannattaa aina uskoa naisten tekoja, ei sanoja. Kun nainen antaa neuvoja miehelle, niin hän ei usein yritä auttaa miestä, vaan hän yrittää saada itsensä/viiteryhmänsä näyttämään hyvältä tai antaa muutoin sosiaalisesti hyväksyttävän ja arvostettavan vastauksen.
Täällä sinäkin kinaat äitisi ikäisten perheenäiti en kanssa ja kuvittelet sen johtavan johonkin. Kannattaa uskoa, mitä äiskä neuvoo.
Edelleen, mitä helvettiä sinä teet Tinder-aiheisessa ketjussa?
-eri
Kuten muutkin keskusteluun osallistuneet, yritän saada läpi järjen ääneen teille lassukoille. Olette jotenkin niin säälittäviä kun ette tajua miten Tinder toimii ja sitä miten erilaisilla motiiveilla ihmiset siellä on. Sitten on kehitelty täysin mielipuoliset selittelyhimmelit miksi ei tärppää. Perusongelmahan teillä löytyy sieltä peilistä. Mitä teillä on tarjota parisuhteeseen? Se että pillua pitäisi saada ei ole naisille syy valita sinua. Se että on kunnollinen ja asiansa hoitava ei vielä riitä. Täytyy olla tasapainoinen ,mukava ja huomaavainen toisia kohtaan.. Hyvät vuorovaikutustaidot auttaa asiaa. Mistähän se täälläkin esiin puskeva asenne kumpuaa ,että minähän en tee mitään parantaakseen itseäni ja kiinnostavuuttani ,hv vaan.
Itse katson asiaa kolmen 20-29 v pojan äitinä. Onneksi heidät saatiin kasvatettua niin, että ne kumppanit ovat jokaiselle löytyneet IR ongelmitta.
https://thespinoff.co.nz/tech/18-07-2020/how-tinders-algorithm-is-micro…
https://www.google.com/amp/s/www.vox.com/platform/amp/2019/2/7/18210998…
Minä en ole mikään helvetin las sukka! Jätä jatkossa tuo toisten herjaaminen pois kommenteistasi, jos haluat saada asiallisia vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen tuskailee suurta matchimäärää! Turhautuu massaan, josta pitää penkoa se mahdollinen kumppaniehdokas. Miksi naiset silti jättävät profiilin tekstittömäksi tai emojikasaksi? Eikö naisten kannattaisi karsia hyvällä ja tarkalla profiilitekstillä ainakin osa vonkaajista pois ja muuten rajata sitä miesjoukko itselleen sopivammaksi.
Tämä siis jos hakee parisuhdetta.
Mulla on pitkä, erittäinkin persoonallinen teksti. Mutta 90+% miehistä EI LUE SITÄ! Profiilitekstillä ei saa siis karsittua kuin ihan hitusen, ja esim "ehdottomasti ja pysyvästi lapsivapaa" saa viestejä yh-isiltä ja lapsia haluavilta, ja raitis, tupakoimatonta etsivä miehiltä, joilla on joka kuvassa tupakka ja kalja kädessä.
Todellakin. Minä (nainen) etsin joskus seuraa vain naisista, lesbosuhdetta siis, ja kun deittipalstojen aloittelijana en ihan heti löytänyt kohtaa, josta sai rajattua ilmoituksen niin, että heteromiehet eivät nähneet ilmoitustani, ehti minulle tulla yhteydenottoja heteromiehiltäkin (ennen kuin löysin sen asetuksen). Kuitenkin profiilitekstissäni hyvin selkeästi luki, että etsin vain naisia. Varmaan jotkut noistakin nyt sitten ottivat nokkiinsa, että "vaan laatikkoleukaiset lentäjämiehet kelpaa, tavallinen kunnon mies ei" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen tuskailee suurta matchimäärää! Turhautuu massaan, josta pitää penkoa se mahdollinen kumppaniehdokas. Miksi naiset silti jättävät profiilin tekstittömäksi tai emojikasaksi? Eikö naisten kannattaisi karsia hyvällä ja tarkalla profiilitekstillä ainakin osa vonkaajista pois ja muuten rajata sitä miesjoukko itselleen sopivammaksi.
Mulla on pitkä, erittäinkin persoonallinen teksti. Mutta 90+% miehistä EI LUE SITÄ! Profiilitekstillä ei saa siis karsittua kuin ihan hitusen, ja esim "ehdottomasti ja pysyvästi lapsivapaa" saa viestejä yh-isiltä ja lapsia haluavilta, ja raitis, tupakoimatonta etsivä miehiltä, joilla on joka kuvassa tupakka ja kalja kädessä.
Todellakin. Minä (nainen) etsin joskus seuraa vain naisista, lesbosuhdetta siis, ja kun deittipalstojen aloittelijana en ihan heti löytänyt kohtaa, josta sai rajattua ilmoituksen niin, että heteromiehet eivät nähneet ilmoitustani, ehti minulle tulla yhteydenottoja heteromiehiltäkin (ennen kuin löysin sen asetuksen). Kuitenkin profiilitekstissäni hyvin selkeästi luki, että etsin vain naisia. Varmaan jotkut noistakin nyt sitten ottivat nokkiinsa, että "vaan laatikkoleukaiset lentäjämiehet kelpaa, tavallinen kunnon mies ei" :D
Ja tarkennus: Tässä ei siis ollut kyseessä Tinder, vaan netissä oleva deittisivu. Sen vuoksi viestejä tuli sellaisiltakin, joista en ollut kiinnostunut.
sinkkumies? kirjoitti:
Olen 38-vuotias mies. Erosin aika pitkästä parisuhteesta ja ajattelin, että olen valmis Tinderiin, kun aikaa oli erosta jonkin verran kulunut. Mulla on hyvä asiantuntijaduuni, olen aika urheilullinen, ihan ok näköinen (en mikään malli todellakaan), pukeudun todella siististi, taiteellinen ym. Ajattelin, että eiköhän tässä jotain markkina-arvoa itsellä ole!
Otin sitten vastaan kaikki hyvät vinkit siitä, millainen hyvän Tinder-profiilin tulisi olla. Laadukkaita kuvia, lyhyt ja ytimekäs teksti, hymyile kuvissa, kerro pituus ja tällaista. Tinder gold vielä päälle, niin näkee tykkäykset.
En sitten tiedä oliko virhe laittaa tuo pituus profiiliin (en ole kovinkaan pitkä), mutta aika järkytys oli kun niitä tykkäyksiä tuli aina yhtä viikkoa kohti vain joku noin 10 kappaletta. Ja suurin osa tykkäyksistä tuli sellaisilta ihmisiltä, joita en nyt ihan kokenut omanlaisiksi. Huh, mikä itsetunnon tappaja koko äppi. Tuolla oikeassa elämässä tuntui, että itsellä on kumminkin jotain markkina-arvoa, koska sitä kiinnostusta löytyi aikana kun seurustelin. Mulla on ollut ihan terve itsetunto, niin se tunne oli aivan kamala, kun ajattelin, että eikö tässä kelpaakaan kenellekkään.
No tapasin sitten toista kautta todella ihanan, fiksun ja kauniin naisen, ja ollaan sitten tapailtu jo ihan hyvän aikaa. Aika tiiviisti ollaan menty, joten katsotaan mitä tästä tulee.
Jos tässä tulevaisuudessa joutuu vielä sinkkuilemaan, niin en silti laske pois Tinderin käyttöä. Jos Tinderiin vielä joudun niin aion seuraavaksi panostaa profiiliin enemmän. Instagramissa on paljon naisia, jotka tekevät somea enemmän tai vähemmän työkseen. Nämä henkilöt myös usein tekevät valokuvauskeikkoja, niin ajattelin, että tällaisen ammattilaisen kanssa olisi hyvä ottaa kuvat ja muokata profiili laadukkaaksi ja omannäköiseksi. Eli käytännössä olisin valmis panostamaan ihan kunnolla rahaa, että profiilin saisi mielenkiintoiseksi. Todella tärkeää erityisesti olisi, että profiilin tekemisessä auttaisi nainen, koska miehiltä näyttää olevan aivan turha saada laadukkaita vinkkejä itselle sopivan profiilin luomisessa ;)
Minusta kymmenen matchia viikossa ei ole mikään huono saldo. Itselläni voisi olla jopa vähemmän matcheja, koska uskon että itse tykkäisin hyvin valikoiden ihmisistä, jotka OIKEASTI vaikuttavat todella kiinnostavilta TAI edes potentiaalisen kiinnostavilta väljästi tulkiten. Itse painotan sekä henkistä puolta että ulkonäköä, ja makuni ei ole ihan tuiki tavallinen kummankaan suhteen, joten ei olisi edes realistista löytää kovin paljon toiveitteni mukaisia ihmisiä. Voi olla, että saldoni voisi olla kymmenen matchia vuodessa. En pitäisi sitäkään huonona tuloksena - sinänsä. Joskin matchien määrä olisi tietysti yhdentekevä, ja vaan se ratkaisisi, löytäisinkö suhteen.
Mukavaa, että löysit jotain kautta kiinnostavan naisen. Aina se oikea tyyppi ei osu Tinderiin silloin, kun itse on siellä, mutta onneksi hänet voi kohdata muuallakin.
Pystyttekö te, arvon dominat, erottelemaan läheisriippuvaisuuden ja puutteessaolemisen?
logician kirjoitti:
Pystyttekö te, arvon dominat, erottelemaan läheisriippuvaisuuden ja puutteessaolemisen?
Pystytään. Jälkimmäisestä on kokemusta itsellänikin (olen nainen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä erittäin persoonallinen ympäripyöreä mukahauska teksti ei kerro yleensä yhtään mitään. Se on helppo kopioida ja jättää varmasti niitä potentiaalisia ehdokkaita pois. Oikeasti eihän sinne Tinder-kuvaukseen mahdu kuin ne tärkeät perusasiat, minkälaista suhdetta hakee, koulutus, työpaikka, pituus ja paino, montako lasta, harrastukset, peruskuvaus luonteesta ja mitä vaatimuksia asettaa vastapuolelle. Jos esim. koulutus puuttuu, niin silloin voi päätellä että sitä ei ole.
Kuvat naamakuva, kokovartalokuva ja esim. harrastuskuvia. Jos esim. on pelkällä naamalla tai sitten säkkimäisillä vaatteilla, voi suoraan päätellä että henkilö on ylipainoinen.
Jotkut 'unohtavat' kokonaan omat lapset, se tarkoittaa silloin että etsii vain seksiä tai sitten ei välitä lapsistaan.
Luuleeko muuten joku oikeasti että epäempaattinen narsisti jättää klikkaamatta, jos kuvauksessa lukee ethän ole epäempaattinen narsisti.
No eipä ole ympäripyöreä eikä ainakaan tarkoituksella hauska. Taas kommentti joka kertoo enemmän sinusta kuin minusta. Ja jos koostat profiilitekstisi moisista cv-osioista, niin huh huh. Tuosta nyt ei ainakaan persoonasta saa mitään selvää.
Taas vaan Mot, kuinka sillä naisen profiilitekstillä ei ole väliä. Ei sitä lueta, siitä ei välitetä, tai se on kuitenkin VäÄriN TeHtY.
Eli itse tekstillisenä ymmärrän hyvin miksi niin moni nainen sen jättää tyhjäksi, kun ei näiden pahvipäiden kanssa voi kuin hävitä, teki niin tai näin.
Ei naisen profiilitekstillä ole mitään väliä, jos siinä ei kerrota mitään. Itse jätän klikkaamatta pelkkiin kuviin tai jos tekstinä on pelkästään joku Cohen-läppä tms. ilman mitään todellista infoa ihmisestä. Luuletko tosissasi että persoonallisuus selviää siitä lyhyestä profiilitekstistä, hyvän ja hauskan sellaisen voi kopioida ja leikellä muista profiileista tai netistä. Se CV-muotoinen vaan kertoo paljon enemmän ihmisestä, kuin ympäripyöreä proosa, todellinen luonne alkaa selvitä vasta sitten viestittelemällä ja tapaamisissa.
Mitä ihmettä - minusta Cohen-läppä kertoo ihmisestä jo todella paljon. Esimerkiksi sinun tapauksessasi se kertoo siitä, ettei kyseinen tyyppi ole sinulle sopiva (eikä olisi minullekaan sopiva, että ei sillä..) Samoin pelkkä emojirivistö, kliseet tai mitäänsanomaton informaatio kertovat paljon. Sekin on hyödyllistä tietoa, että kyseinen tyyppi on vääränlainen. Auttaa karsimaan pois ne, jotka eivät ole sitä, mitä itse etsii. Ei profiilitekstissä olekaan tarkoitus yrittää saada mahdollisimman moni huijattua kiinnostumaan, vaan tuoda itseä, omaa persoonaa esiin, jolloin oikeanlaiset voivat kiinnostua ja "vääränlaiset" jättää väliin.
Kaikki eivät voi olla sopivia kaikille. On ihan ok, ettei joku miellytä sinua, tai minua, ja heille sopii sitten joku muu - ehkä sellainen, johon se Cohen-läppä tekee vaikutuksen.
Saan yhden matchin ehkä kerran kuukaudessa ja yleensä nainen poistaa minut heti kun yritän aloittaa keskustelun. En kelpaa koskaan kenellekkään. Koen itseni ihan ali-ihmiseksi. :'( M25
Vierailija kirjoitti:
sinkkumies? kirjoitti:
Siis hetkinen, 10 matchia viikossa ja sulla ottaa itsetunnon päälle? Olitko siellä etsimässä suhdetta vai itsetunnon pönkitystä? Oliko odotuksesi oikeesti sellaiset, että päivittäin naiset kaatuvat syliisi?
Olisin todella iloinen noista 10 matchista ja keskittyisin juttelemaan ja ottamaan selvää millaisia naisia he ovat, enkä känkkäränkkäilisi ettei naisia ole tarpeeksi. Itse saan aika samoilla spekseillä 5 matchia kuukaudessa ja olen oikeasti aidosti sitä mieltä että valinnanvaraa on. Miettisit ensin mitä haluat ennen kuin menet Tinderiin, saat sieltä mitä suurin osa miehistä vain toivoo ja sitten valitat ettei kelpaa.
Ja miten niin et kelvannut kenellekään, kelpasit jopa kymmenelle naiselle, mutta ne ei kelvannut sinulle, siinä se ero...
M37
Okei siis tarkennetaan. Matcheja tuli 0 kappaletta. Tinder goldissa näkyy henkilöt, jotka on tykännyt profiilistasi. Ja nämä profiilistani tykänneet henkilöt olivat varmasti aivan mahtavia tyyppejä, mutta syystä tai toisesta olivat kyllä niiiiiin kaukana siitä, mikä sopisi minulle.
Arvasin, että mun kirjoitus saattaa kuulostaa vähän nirsolta, mutta en todellakaan sitä ole. Kyllähän meillä jokaisella on jotain vaatimuksia kumppanille, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. En näe syytä jutella näille naisille, jos heistä näkyy suoraan, että ollaan todella kaukana siitä mitä etsin. He ovat varmasti loistava matchi jollekin muulle! Onhan naisillakin niitä preferenssejä, eikä he tämänkään ketjun perusteella huoli ihan mitä tahansa.
Täytyy kyllä sanoa, että myöhemmin tykkäyksiä sitten tuli parilta itselle sopivan oloiselta naiselta, mutta olin jo sitten tavannut tämän nykyisen henkilön, jota nyt tapailen. Laitoin siinä vaiheessa Tinderin toistaiseksi kiinni.
sinkkumies? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinkkumies? kirjoitti:
Siis hetkinen, 10 matchia viikossa ja sulla ottaa itsetunnon päälle? Olitko siellä etsimässä suhdetta vai itsetunnon pönkitystä? Oliko odotuksesi oikeesti sellaiset, että päivittäin naiset kaatuvat syliisi?
Olisin todella iloinen noista 10 matchista ja keskittyisin juttelemaan ja ottamaan selvää millaisia naisia he ovat, enkä känkkäränkkäilisi ettei naisia ole tarpeeksi. Itse saan aika samoilla spekseillä 5 matchia kuukaudessa ja olen oikeasti aidosti sitä mieltä että valinnanvaraa on. Miettisit ensin mitä haluat ennen kuin menet Tinderiin, saat sieltä mitä suurin osa miehistä vain toivoo ja sitten valitat ettei kelpaa.
Ja miten niin et kelvannut kenellekään, kelpasit jopa kymmenelle naiselle, mutta ne ei kelvannut sinulle, siinä se ero...
M37
Okei siis tarkennetaan. Matcheja tuli 0 kappaletta. Tinder goldissa näkyy henkilöt, jotka on tykännyt profiilistasi. Ja nämä profiilistani tykänneet henkilöt olivat varmasti aivan mahtavia tyyppejä, mutta syystä tai toisesta olivat kyllä niiiiiin kaukana siitä, mikä sopisi minulle.
Arvasin, että mun kirjoitus saattaa kuulostaa vähän nirsolta, mutta en todellakaan sitä ole. Kyllähän meillä jokaisella on jotain vaatimuksia kumppanille, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. En näe syytä jutella näille naisille, jos heistä näkyy suoraan, että ollaan todella kaukana siitä mitä etsin. He ovat varmasti loistava matchi jollekin muulle! Onhan naisillakin niitä preferenssejä, eikä he tämänkään ketjun perusteella huoli ihan mitä tahansa.
Täytyy kyllä sanoa, että myöhemmin tykkäyksiä sitten tuli parilta itselle sopivan oloiselta naiselta, mutta olin jo sitten tavannut tämän nykyisen henkilön, jota nyt tapailen. Laitoin siinä vaiheessa Tinderin toistaiseksi kiinni.
Fiksuna ihmisenä ymmärtänet, että valtaosa naisista lienee ajatellut sinusta aivan täsmälleen samoin. Varmasti loistava match jollekin muulle!
Vierailija kirjoitti:
Saan yhden matchin ehkä kerran kuukaudessa ja yleensä nainen poistaa minut heti kun yritän aloittaa keskustelun. En kelpaa koskaan kenellekkään. Koen itseni ihan ali-ihmiseksi. :'( M25
Kannattaa muistaa, että Tinderin käyttäjistä on 2-4 x enemmän miehiä kuin naisia. Kaikkien käyttäjien motiivina ei ole oikeasti löytää sieltä ketään. Monet selaa ajanvietteeksi, egobuustiksi jne. Aika harva matchi johtaa yhtään mihinkään. Tunnetko itsesi ali-ihmiseksi jos lottoat ja et voita päävoittoa? Se ettei sieltä Tinderistä ketään löydä ei kerro muuta kuin sen, että molemminpuolista kiinnostusta ei löydy. Kannattaa kokeilla myös muita palveluja ja olla aktiivinen ihan IR.
Vierailija kirjoitti:
sinkkumies? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinkkumies? kirjoitti:
M37
Fiksuna ihmisenä ymmärtänet, että valtaosa naisista lienee ajatellut sinusta aivan täsmälleen samoin. Varmasti loistava match jollekin muulle!
Ja siitä tämä on aivan totta. Ehkä mun kirjoituksen pointti oli se, että Tinder ei tehnyt hirveen hyvää mun itsetunnolle, koska kuvittelin olevani suositumpi, sillä muut miespuoliset ystäväni ovat keränneet huomattavasti enemmän tykkäyksiä ja matcheja. Fakta vaan on, että ulkonäkö ja pituus vaikuttaa aivan mielettömän paljon Tinderissä.
Tuolla oikeassa elämässä hommat ovat toimineet aina kohdallani paremmin ja näyttää toimivan vieläkin.
Monestako itse olit kiinnostunut? Voitko laajentaa omaa seulaa? :)
Vierailija kirjoitti:
..ja treffeilekään "pääsy" ei vielä takaa ns. mitään.. :/
No tietenkään ei takaa. Todennäköisempää on ettei natsaa. Ei mikään deittipalvelu ole joku postimyyntikuvasto , josta voi valkata haluamansa "tuotteen" ja sen myös saa.
Vierailija kirjoitti:
Samat kokemukset ollut jo useamman vuoden M26. Vaihtoehdot ilmeisesti on joko lähteä ulkomaille alemman elintason seudulle tai hyväksyä ettei loppuelämässä ole muuta kuin verojenmaksu ja harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat kokemukset ollut jo useamman vuoden M26. Vaihtoehdot ilmeisesti on joko lähteä ulkomaille alemman elintason seudulle tai hyväksyä ettei loppuelämässä ole muuta kuin verojenmaksu ja harrastukset.
Tältä ikävä kyllä vaikuttaa. Itse oon nyt venäläisille tarkoitetulla deittisivulla.
Harmi kyllä kun suominaisen haluaisin mutta kaikille hoikille perusnäteille samanikäisille tai nuoremmille naisille olen vain kaveri ilman kipinää..
M37