Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

39-vuotias mies ja puolessa vuodessa sain Tinderissä viisi matchia

Vierailija
25.09.2020 |

Onko jo pakko tajuta, että en ole kellekään kelpoinen?

Kommentit (549)

Vierailija
541/549 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kiinnostaisi enemmän miten osaisi päästää irti koko ajatuksesta, hyväksyisi yksinäisyyden. Aina välissä onnistuu hyvin, mutta sitten taas hiipii ajatus takaisin. Olisi paljon helpompaa kun pääsisi eroon kokonaan siitä haaveilusta, tulee vaan paha mieli. Viikonloppuna tuli erehdyttyä baariinkin.

M37

1. Jalo totuus kärsimyksestä

Opettaa, että kärsimys on väistämätön osa elämää.

2. Jalo totuus kärsimyksen syystä

Kärsimys johtuu itsekkyydestä. Ihminen janoaa itselleen rikkauksia, rahaa, elinikää ja ystäviä.

3. Jalo totuus kärsimyksen lakkaamisesta

Kärsimys lakkaa, kun kolme myrkkyä (takertuminen viha ja tietämättömyys) poistetaan ihmisestä.

4. Jalo totuus kärsimyksen lakkaamiseen johtavasta tiestä

Kärsimys loppuun jaloon kahdeksanosaiseen polkuun. Sen kautta ihminen voi valaistua.

- buddhalaisuuden neljä jaloa totuutta

Vierailija
542/549 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppupäätelmä on että miehet keskustelevat väärin tinderissa. Hahhahh :D Ne varmaan pilkkovat tomaatitkin väärin!!

Jos pääsee edes joskus treffeille (ei välttämättä Tinderistä), niin ongelma tuskin on keskustelutaidoissa. Se on nykyään ihan normaalia, että suurin osa keskusteluista naisten kanssa ei johda mihinkään, sanoit mitä tahansa.

M31

Ja on aina ollutkin. Suurin osa keskusteluista on ihan vaan tavallista keskustelua. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/549 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla näyttää olevan suurin ongelma täyttää naisten vaatimuksia tai minusta kiinnostuvat naiset on aina jotain menestyjiä joilla on omaisuutta sun muuta vaikka millä mitalla. Matkaillaan ja tehdään kaikkea jännää. Itsellä lopahtaa heti mielenkiinto kun tiedän ettei ole vastaavaan mahdollisuutta. Enkä viitsi kyllä suoraankaan sanoa.

Yksikään samanlainen tai samantyylinen ihminen ei minusta kiinnostu joiden kanssa olisi jotain oikeita realiteettejä jatkaa tutustumista.

M38

No selkeästi sulla on vääränlainen profiili jos se kerran houkuttelee vääränlaisia naisia. Kokeiletteko te miehet yhtään vai onko se kerrasta poikki ja suorinta tietä vauvalle valittamaan? Siis kokeiletteko erilaisia tekstejä, kuvia, pyydätte apua joltain tutulta naiselta sopivan tekstin miettimiseen? On vaikea uskoa että kukaan mies olisi sellainen, että ihan kaikilla kuvilla vain rikkaat naiset kiinnostuvat. Ja oletko kokeillut sitä että sanot suoraan ettei sulla ole mahkuja samanlaiseen elintasoon? Jospa ne naiset ei vaikka välitä siitä.

No mulla on täysin rehellinen profiili missä kerron elämästäni mitä teen, harrastan jne. En tiedä millä tavalla se on vääränlainen tai miten se pitäisi muuttaa? Ei ole tuttuja naisia joilta voisi tähän apuja kysyä.

M38

No ainakin minua kiinnostaisi että millaista kumppania olet etsimässä ja millaista elämää toivoisit hänen kanssaan elävän. Miten muuten voin ymmärtää että juuri sinä kaikista niistä mukavista mökkeilevistä miehistä kutsut juuri minua?

N36

Vierailija
544/549 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli kaverin vaimon kuvaama ja tekemä profiili minusta. 35v Puoleen vuoteen tuli Joensuun suunnilla noin 10 matchia, yhdenkään kanssa en sanaakaan vaihtanut

Olisin itse kyllä puolessa vuodessa päivittänyt profiiliani (sekä kuvaa että tekstejä) ainakin pariin otteeseen jos edes yhtään keskustelua ei syntynyt. Btw etkö siis itsekään näille matcheillesi puhunut?

Vierailija
545/549 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla näyttää olevan suurin ongelma täyttää naisten vaatimuksia tai minusta kiinnostuvat naiset on aina jotain menestyjiä joilla on omaisuutta sun muuta vaikka millä mitalla. Matkaillaan ja tehdään kaikkea jännää. Itsellä lopahtaa heti mielenkiinto kun tiedän ettei ole vastaavaan mahdollisuutta. Enkä viitsi kyllä suoraankaan sanoa.

Yksikään samanlainen tai samantyylinen ihminen ei minusta kiinnostu joiden kanssa olisi jotain oikeita realiteettejä jatkaa tutustumista.

M38

No selkeästi sulla on vääränlainen profiili jos se kerran houkuttelee vääränlaisia naisia. Kokeiletteko te miehet yhtään vai onko se kerrasta poikki ja suorinta tietä vauvalle valittamaan? Siis kokeiletteko erilaisia tekstejä, kuvia, pyydätte apua joltain tutulta naiselta sopivan tekstin miettimiseen? On vaikea uskoa että kukaan mies olisi sellainen, että ihan kaikilla kuvilla vain rikkaat naiset kiinnostuvat. Ja oletko kokeillut sitä että sanot suoraan ettei sulla ole mahkuja samanlaiseen elintasoon? Jospa ne naiset ei vaikka välitä siitä.

No mulla on täysin rehellinen profiili missä kerron elämästäni mitä teen, harrastan jne. En tiedä millä tavalla se on vääränlainen tai miten se pitäisi muuttaa? Ei ole tuttuja naisia joilta voisi tähän apuja kysyä.

M38

No ainakin minua kiinnostaisi että millaista kumppania olet etsimässä ja millaista elämää toivoisit hänen kanssaan elävän. Miten muuten voin ymmärtää että juuri sinä kaikista niistä mukavista mökkeilevistä miehistä kutsut juuri minua?

N36

En ollut niitä mökkeilijöitä sori.

M38

Vierailija
546/549 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

N36

En ollut niitä mökkeilijöitä sori.

M38

Mutta varmaan ymmärsit pointtini kuitenkin vaikka kristallipalloni vähän temppuilikin enkä ihan saanut harrastusta osumaan nappiin.

Vierailija
547/549 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N36

No ihan huvikseni päätin tarttua tähän, vaikken olekaan M38.. :) otin aavistuksen satiirisen otteen tähän ->

Hei! Etsin naista, joka haluaa tutustua hiljalleen ja tykkää kirjoittamisesta. Tarvitsen sanavalmiin ja optimistisen innostuja naisen, joka osaa innoittaa minut mielikuvitukselliseksi ja hauskaksi, jollainen myös olen. Harrastan monia älyllisesti vaativia ja haastavia harrastuksia, kuten Vauva.fi- keskustelupalstalle kirjoittamista. Toisinaan olen vähän laiska ja silloin keskityn vain lukemiseen. Tiedän, että tämä harrastus on aavistuksen nolo, mutta tämä harrastus on itsetunnolleni hyväksi. Enkä sano tätä naista arvoittavalla ja asenteellisella tavalla, vaan sanon, että opiskelen yhä edelleen lisää naisten ymmärtämistä, mutta en siis moralisoi ja katso huvittuneena alaspäin väärän mielipiteen omaavia ihmisiä! Enemmänkin kyse on siitä, että yritän ymmärtää mysteereitä ja sitä, mitä en ymmärrä, kuten naisia. Apua, kuinkakohan sovinistilta nyt kuulostan. Tämä profiiliteksti meni nyt jo pieleen. :( Olen lähes feministi oikeastaan! Ja lähes kasvissyöjä myös! Haluan vain sinun parasta rakkaani. Paitsi että et ole vielä rakkaani, mutta ehkä joku päivä! Mutta en siis ole takertujatyyppiä! Toivottavasti et pelästynyt jo pois :( Vaikutankohan kammottavalta ahdistelija hyypiöltä jo? No, opin kyllä siitä me too-kampanijasta, että sinua on väärin lähestyä sillä tavalla! Älä pelkää! Toivon, että se jos mietin vastaustani usein pitkään ei ole ongelma sinulle ja et koe silloin, että kommunikaatiomme ei toimi. Olen hidas pohdiskelija luonteeltani, jotta en möläyttelisi putkiaivoillani tällä tavalla niin kuin edellä nähtiin ja koska haluan vain tarjota sinulle paremman vastauksen kuin jos heti möläyttäisin. Perhettä en ole vielä ehtinyt perustamaan, mutta kuuluu tulevaisuuden suunnitelmiini. Toivon sinulta samaa.

M33

Vierailija
548/549 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aavistuksen" satiirinen :D

Hauskalta ainakin vaikutat, kun vaan et puhuisi näistä palstan jutuista palstan sanoilla vaan kirjoittaisit oikeasti itsestäsi, niin saattaisin lähettää viestiä että mikäs ruuneperi se siellä. :P

N36

Vierailija
549/549 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan