39-vuotias mies ja puolessa vuodessa sain Tinderissä viisi matchia
Onko jo pakko tajuta, että en ole kellekään kelpoinen?
Kommentit (549)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus miettinyt, että olisi mielenkiintoista auttaa tällaisissa tapauksissa vaikka vain kuvien ottamisessa. Kuvassahan se kaikki on kiinni, vaikka kuvattava tietenkin on pääosassa. Jos heillä on kuitenkin ihan syvältä olevat kuvat, niin se ei auta asiaa.
Sitä paitsi viisi matchia on aika paljon.
Itsellä alkoi matchien määrät nousta sitä mukaa kun opettelin ottamaan itsestäni parempia kuvia. Siis lähinnä en osannut poseerata. Sitä on aika murjottavan näköinen naama peruslukemilla. Kun katsoo vanhoja kuvia, ei tarvitse ihmetellä miksei alkuun oikein mätsännyt.
Tämä on tosi monessa profiilissa ongelma. Kuvassa murjotetaan tai pahimmat vain irvistävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain testin vuoksi yhdellä sivustolla mies- sekä naisveloja. Ottaen huomioon miten paljon porukkaa tälläkin saitilla on, niin miehistä onnistuin löytämään neljä vakaata velaa. Naisissa vajaat 10, heitä vaikuttaisi olevan enemmän.
Mikähän sivusto, voisitko avata?
T: Vela-mies
Oisko OkCupid?
T. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen , sain parissa viikossa 365 yhteydenottoa (laskuri) eikä mulla ollut edes kuvaa.
Ööh sittenhän se tarkoittaa että olet itse antanut sydämen 365:lle miehelle jos yht otolla tarkoitetaan että sait viestin mätsiltä?
N41
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen läheisriippuvainen. Joka ikinen ihminen on riippuvainen toisten ihmisten läheisyydestä jossain muodossa. Jos ei minkäänlaista läheisyyttä saa niin tulee epätoivo ja masennus 99%:lle ihmisistä. Naiset ovat harvemmin yhtä "läheisriippuvaisia", koska saavat helposti sitä väliaikaista läheisyyttä miehiltä sekä useammin henkistä läheisyyttä ystäviltä. Mies on useammin täysin ilman läheisyyttä, ja sitten naiset hyljeksivät sen seurauksena vielä enemmän? Ei ole reilu tämä maailma. Ihminen on kehittynyt olemaan riippuvainen läheisistään. Ei ole mahdollista olla onnellinen täysin yksin.
Jaa. Minä olen 38v nainen ja ollut ilman läheisyyttä 16 vuotta. En edes muista, miltä tuntuu pitää jotakuta kädestä.
Ihan normaalissa järjessä tässä vielä ollaan, kun ottaa vastuun itsestään, eikä sysää onnellisuuden vaatimustaan toiselle ihmiselle ja tämän olemassa ololle tai olematta olemiselle.
Suosittelen ehdottomasti pyytämään jotakuta naista, jolla on kokemusta valokuvaamisesta (ahkera selfieiden ottokin lasketaan!) ja esteettisistä asioista ottamaan tai valitsemaan kuvasi, jotta ne ovat siistejä, tarkkoja ja oikeassa ympäristössä ja oikeanlaisesta kulmasta. Tuolla on valtavan suuri merkitys. Kuvauksiin ja keskusteluihin en anna ohjeita, koska mielestäni on kaikille paras, että sanallinen ulosantisi on juuri sellaista kuin se oikeassakin elämässä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain testin vuoksi yhdellä sivustolla mies- sekä naisveloja. Ottaen huomioon miten paljon porukkaa tälläkin saitilla on, niin miehistä onnistuin löytämään neljä vakaata velaa. Naisissa vajaat 10, heitä vaikuttaisi olevan enemmän.
Oisko OkCupid?
T. sivusta
Toivottavasti ei ole. Siellä on liikaa woke-hörhöjä. 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten soisi katsovan tämän herran videoita. Puhuu aika ajoin kommentointi videoillaan nykyajan miesten suurimmasta ongelmasta. Todella usealla vaikuttaisi olevan kumppanin puutteen lisäksi paha läheisyysriippuvuus jonka monet deitit haistaa. Minusta tuo oli mielenkiintoinen näkökulma sinkkuudelle joka on monella tahatonta. Voisiko täälläkin olla samaa vikaa?
https://www.youtube.com/user/PsychologyInSeattleEn ole noita videoita katsonut (laita linkki johonkin videoon, jossa puhuu tästä aiheesta?). Mutta tuo läheisriippuvuus-teema kuulostaa mielestäni siltä että monen miehen kannattaisi siihen kyllä perehtyä lähemmin.
Olen nainen ja aika paljon tulee Tinderissä vastaan miehiä, jotka olisivat valmiita suunnilleen menemään vihille kun pari viestiä on vaihdettu. Se on todella pelottavaa ja viestittely loppuu kyllä minun osaltani siihen.
Samoin tällä palstalla on porukkaa, jotka kertovat haluavansa naisen, jotta voisivat olla onnellisia. Yksin ovat surkeita ja masentuneita, eikä elämällä ole mitään arvoa. Tässäkin on kysymys läheisriippuvuudesta, ja sellainen ihminen nyt vain ei ole houkutteleva kumppani kenellekään.
Ohis mutta läheisriippuvuus tarkoittaa jotain ihan muuta, ärsyttää kun käsitettä käytetään täällä väärissä yhteyksissä ihan jatkuvasti! Ihan perus "epätoivoinen" tai "takertuva" kuvaa tätä nyt kyseessä olevaa ilmiötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnistajaleidi kirjoitti:
Mies 42 kirjoitti:
Tuo harrastuskortti alkaa olemaan aika kulahtanut. Miksi menisin johonkin random harrastukseen ajatuksella tapaavani naisia? Ei kiinnosta tanssi, lukupiirit tai bingo. Mua kiinnostaa mm. suunnistus, maastopyöräily ja kuntosalilla käyminen. Enkä harrasta noita siksi, että siellä tapaisin naisen, vaan koska ne kiinnostavat ihan harrastus- ja kuntoilumielessä. Metsissä harvoin näkee ketään ja jos näkee, niin karvainen häntä vaan vilahtaa otuksen karkuun juostessa. :D
Kyllä kuntorasteilla liikkuu porukkaa vaikka miten paljon, varsinkin isommilla paikkakunnilla. Yhteisestä harrastuksesta on myös helppo heittäytyä juttusille, useamman kerran ollaan kivojen miesten kanssa vertailtu reitinvalintoja ilman sen kummempia taka-ajatuksia :)
Ajatuskin hirvittäisi. Siis että alkaa jutteleen naisille jossain kuntosalilla. En varmasti... Niin paljon juttua kaiken maailman läähättäjistä muutenkin että en missään nimessä halua olla se ahdistelija/läähättäjä. Harrastuksissa on vaikea tutustua naisiin ja sitten jos saat pakit, niin on todella nolo tilanne kun sana kiertää ja saat lopettaa koko harrastuksen. Ainakin pitää olla todella selvää vihreää valoa vastapuolelta, ennen kun uskaltaisin missään nimessä edes pidempään katsoa. Ja sellaistahan ei ole tulossa.
Joo no minäpä erehdyin tuon tekemään, vaikka olin mielestäni saanut vihreää valoa. Juteltiin muutaman kerran ja vilkuiltiin toisiamme. Kyn kysyin ulos, niin vastapuolen käytös muuttui todella paljon. Otin kieltäytymisen kohteliaasti vastaan ja toivotin hyvää päivänjatkoa. Toin vielä esille, että tästä ei kannata ottaa stressiä. Nyt joka kerta kun näen tämän kyseisen henkilön niin naamalla on sellainen virne, että viestistä ei voi erehtyä.
Minulle pakkien saaminen ei ollut ongelma, mutta naiselle niiden antaminen oli? Mistä tässä on kyse?
En tietenkään tiedä tilannettanne ja tietenkin on myös olemassa naisia jotka ovat tuollaisia nirppanokkia, mutta välillä pakkien antaminen naisena on tosi stressaavaa. Ei sitä koskaan tiedä miten se mies suhtautuu, minulle esim on kaupassa tuntematon lähestynyt treffipyynnöllä, kun kohteliaasti sanoin että kiitos, olen imarreltu mutta varattu, niin mies päätti sitten kovaan ääneen koko kassajonon edessä sanoa, että "ai nirppanokalle kelpaa vaan musta muna". Poikaystäväni (ei ollut mukana) on ihan tavallinen jämsäläinen suomalainen mies. Tuli epämukava ja nolostunut olo!
Toisen kerran minua pyydettiin linkkipysäkillä treffeille. Sanoin taas kerran kiitos, mutta olen varattu. Mies sanoi että ei ongelmaa, kiitti moi. Tuli silti linkissä viereen istumaan ha alkoi tivaamaan, että onko suhde onnellinen? Kauanko on kestänyt? Että olisiko silti saumaa? Saako silti antaa numeronsa. Tällainen ahdistaa tosi paljon!
Eli voi oikeasti myös olla että naisella on ollut huonoja kokemuksia aiemmin ja hän stressaa että myös sinusta kuoriutuu yhtäkkiä joku outo hyypiö, vaikket tekisikään mitään väärää! Toivottavasti hän tajuaisi että ihan oikeasti otit asian hyvin ja tilanne muuttuisi normaaliksi teille molemmille😊
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä tätä yhtälöä. Samaan aikaan naiset valittavat siitä, että laatu on heikkoa ts. miehet ovat vonkaavia törppöjä, salasuhteilijoita yms. ja kuitenkaan en saa kunnollisena miehenä juuri koskaan vastauksia/matcheja naisilta.
Tinder on sulle väärä alusta. Kokeile sellaista kuin IRL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten soisi katsovan tämän herran videoita. Puhuu aika ajoin kommentointi videoillaan nykyajan miesten suurimmasta ongelmasta. Todella usealla vaikuttaisi olevan kumppanin puutteen lisäksi paha läheisyysriippuvuus jonka monet deitit haistaa. Minusta tuo oli mielenkiintoinen näkökulma sinkkuudelle joka on monella tahatonta. Voisiko täälläkin olla samaa vikaa?
https://www.youtube.com/user/PsychologyInSeattleEn ole noita videoita katsonut (laita linkki johonkin videoon, jossa puhuu tästä aiheesta?). Mutta tuo läheisriippuvuus-teema kuulostaa mielestäni siltä että monen miehen kannattaisi siihen kyllä perehtyä lähemmin.
Olen nainen ja aika paljon tulee Tinderissä vastaan miehiä, jotka olisivat valmiita suunnilleen menemään vihille kun pari viestiä on vaihdettu. Se on todella pelottavaa ja viestittely loppuu kyllä minun osaltani siihen.
Samoin tällä palstalla on porukkaa, jotka kertovat haluavansa naisen, jotta voisivat olla onnellisia. Yksin ovat surkeita ja masentuneita, eikä elämällä ole mitään arvoa. Tässäkin on kysymys läheisriippuvuudesta, ja sellainen ihminen nyt vain ei ole houkutteleva kumppani kenellekään.
Ohis mutta läheisriippuvuus tarkoittaa jotain ihan muuta, ärsyttää kun käsitettä käytetään täällä väärissä yhteyksissä ihan jatkuvasti! Ihan perus "epätoivoinen" tai "takertuva" kuvaa tätä nyt kyseessä olevaa ilmiötä.
Älä vain tietenkään kerro, mitä se sitten oikeasti tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko OkCupid?
T. sivusta
Toivottavasti ei ole. Siellä on liikaa woke-hörhöjä. 😬
Edellisellä sivulla mainittu Rosebrides. Nimestään huolimatta on houkutellut linjoille veloja. Älä laita mitään tiettyä maata, sillä heitä vaikuttaa olevan vähän siellä sun täällä varsinkin naisissa. USA:ssa oli eniten vela miehiä mikä hiukan hämmästytti.
Vierailija kirjoitti:
Edellisellä sivulla mainittu Rosebrides. Nimestään huolimatta on houkutellut linjoille veloja. Älä laita mitään tiettyä maata, sillä heitä vaikuttaa olevan vähän siellä sun täällä varsinkin naisissa. USA:ssa oli eniten vela miehiä mikä hiukan hämmästytti.
No en minä sentään niin epätoivoinen ole, että lähtisin maailman ääristä itselleni vela-naista etsimään. :D Suomalainen nainen se olla pitää, koska meillä vaan on maailman parhaat naiset. <3
Mutta tiukassa tuntuvat lapsettomat naiset olevan, vaikka 20% prosenttia maamme aikuisväestöstä ei koskaan lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tulos tavalliselle miehelle, onnittelen.
On, varsinkin kun nainen laittaa pelkästään mustan kuvan niin saa ihan sillä 300 matchia viikossa ja samalla keskustelunavauksia ehkä jopa 100.
Mitä nainen tekee tuhanssilla mätseillä, jos taso on luokattoman huonoa?
Juttelin eilen venäläisen sinkkunaisen kanssa joka kertoi saavansa suomalaisten naisten tavoin lyhyitä moikkaus viestejä mihin ei koskaan seuraa jatkoa. Miehet ei tunnu arvostavan edes venäläisen naisen antamaa aikaa..
Eipä olisi kyllä varaa heitellä kivillä kun naisten keskustelutaidot ovat mitä ovat. Ja jo se moikkaus viesti on enemmän panostusta kuin 90% naisista.
Mihin tuo moi johtaa? Venäjällä miehet ottaa aina ensiaskeleen. Sitä odotetaan myös ulkomaalaiselta seuranhakijalta. Sinut nähdään naisten silmissä heikkona, ellet pysty viemään asioita eteenpäin tai turvaamaan omaa perhettä niin taloudellisesti kuin henkiseltä tasolta.
Näin. Miten voi olla kykenevä parisuhteen raskaaseen taakkaan mikäli ei pysty "iskemään" itselleen valittua naista?
Kyllä naisena koen että mikäli "isken" miehen niin saan tehdä jatkossakin kaikki päätökset. Kyllä pitää olla munaa tehdä valintoja. Ei se perhe hengissä pysy mamoilemalla.
Onkohan mulla vielä toivoa? 35-vuotias ja 49 mätsiä. Vanhimmat viime vuoden keväältä. Joku norminätti ja hoikka mimmi kerää tietenkin mätsejä 1000, senkuin valitsee komeimman ja pisimmät alfachadmiehen. Muille jää sotanor**t ja kehitysvammaiset.
M35
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen , sain parissa viikossa 365 yhteydenottoa (laskuri) eikä mulla ollut edes kuvaa.
Olen katsellut Areenasta sarjaa Topi - Nuoren miehen elämää. Tuli mieleen että siinä Topi (autotehtaalla töissä, autoharrastaja, vähän pulska, perusduunari, sympaattinen) mainitsi että Tinderissä vaan swaippaillaan sarjatulella edes tarkemmin katsomatta profiilia, koska sillä tavalla saa joskus edes jonkun matchin. Eli selittää miksi naiset saavat niin paljon yhteydenottoja. Miesten on yritettävä lukemattomia kertoja että saa edes yhden matchin, ja siinä vaiheessa voi sitten katsoa millainen nainen on kyseessä. Jos swaipatessa tekisi yhtään karsintaa niin matchejä ei tulisi ikinä. Olen itse ikisinkku nainen enkä deittiappeja käytä, mutta myötätunto meno Topin puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä sentään niin epätoivoinen ole, että lähtisin maailman ääristä itselleni vela-naista etsimään. :D Suomalainen nainen se olla pitää, koska meillä vaan on maailman parhaat naiset. <3
Mutta tiukassa tuntuvat lapsettomat naiset olevan, vaikka 20% prosenttia maamme aikuisväestöstä ei koskaan lisäänny.
Facebookissa oli ainakin yhteen aikaan Sinkut velat-ryhmä. Ehkä se on siellä vieläkin.
T: Vela-nainen, itsekin sinkku
Vierailija kirjoitti:
Toisillakin on vastaavia ongelmia. Onhan naisetkin täällä käyneet kertomassa etteivät välttämättä ole saaneet mätsin mätsiä. Kai heilläkin on oikeus avautua? He vain tuntuvat hyväksyvän asian ja, kenties siirtyvät semmoiselle alustalle missä kuvat eivät tule olemaan keskeisessä asemassa. Tehkää tekin samoin niin voisi niitä treffejäkin sitten ilmaantua.
Ai niin, jaksa vieläkin rummuttaa sinkkuiltojen järjestämisen puolesta. Sinne kuitenkin tulee ennestään randomeita mitkä ovat todennäköisesti aivan yhtä jännittyneitä kuin sinäkin. Facessa olevien kannattaisi näin syksyn tullen järkätä tunnelmallisia illanistujaisia. Voitte pyytää nyyttäri meiningillä porukkaa tuomaan yhden itemin esim. sipsejä taikka lautapelin, jolloin ilta sujuu mukavammin eikä aika käy pitkäksi.
Vaikea kuvitella että matchejä ei tule kun pelkällä meren kuvalla ilman tekstejä tulee kymmenittäin tykkäyksiä lyhyessä ajassa. Täytyy olla jotain pahasti profiilissa vialla, jolle tule tykkäyksi miehiltä, kun ainakin osa tuntuu tykkäävän automaattisesti jokaisesta naisen profiilista, ovat toki varmasti vain sen perässä tai sitten muuten vain elämänhallinta pois raiteilta.
Kasvokuva tuo tykkäyksiä sellaiset kymmenen vuotta nuoremmilta kolleilta, sanomattakin on selvää mikä on pojilla mielessä kun nelikymppinen saa sydämen uimarivartaloiselta kolmekymppiseltä, ei siinä ainakaan pysyvää suhdetta rakennella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisillakin on vastaavia ongelmia. Onhan naisetkin täällä käyneet kertomassa etteivät välttämättä ole saaneet mätsin mätsiä. Kai heilläkin on oikeus avautua? He vain tuntuvat hyväksyvän asian ja, kenties siirtyvät semmoiselle alustalle missä kuvat eivät tule olemaan keskeisessä asemassa. Tehkää tekin samoin niin voisi niitä treffejäkin sitten ilmaantua.
Ai niin, jaksa vieläkin rummuttaa sinkkuiltojen järjestämisen puolesta. Sinne kuitenkin tulee ennestään randomeita mitkä ovat todennäköisesti aivan yhtä jännittyneitä kuin sinäkin. Facessa olevien kannattaisi näin syksyn tullen järkätä tunnelmallisia illanistujaisia. Voitte pyytää nyyttäri meiningillä porukkaa tuomaan yhden itemin esim. sipsejä taikka lautapelin, jolloin ilta sujuu mukavammin eikä aika käy pitkäksi.
Vaikea kuvitella että matchejä ei tule kun pelkällä meren kuvalla ilman tekstejä tulee kymmenittäin tykkäyksiä lyhyessä ajassa. Täytyy olla jotain pahasti profiilissa vialla, jolle tule tykkäyksi miehiltä, kun ainakin osa tuntuu tykkäävän automaattisesti jokaisesta naisen profiilista, ovat toki varmasti vain sen perässä tai sitten muuten vain elämänhallinta pois raiteilta.
Kasvokuva tuo tykkäyksiä sellaiset kymmenen vuotta nuoremmilta kolleilta, sanomattakin on selvää mikä on pojilla mielessä kun nelikymppinen saa sydämen uimarivartaloiselta kolmekymppiseltä, ei siinä ainakaan pysyvää suhdetta rakennella...
Ja mikä mahtaa olla mielessä nelikymppisellä naisella, jonka haarukka tinderissä kattaa ne huomattavasti nuoremmat? Tuliko mieleen, että ehkä osa naisista ei saa osumia tinderissä juuri siksi, että he EIVÄT pyyhi oikealle niitä itsestäänselviä seksinmetsästäjiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä mahtaa olla mielessä nelikymppisellä naisella, jonka haarukka tinderissä kattaa ne huomattavasti nuoremmat? Tuliko mieleen, että ehkä osa naisista ei saa osumia tinderissä juuri siksi, että he EIVÄT pyyhi oikealle niitä itsestäänselviä seksinmetsästäjiä?
Ei tykkäysten tuleminen ole mistään haarukasta kiinni, minulla on haarukka 35-50, mutta kyllä sieltä välillä tulee tykkäyksiä alle 30 kymppisiltä, jotka toki jätän vastaamatta, koska en ole sen perässä. Useinhan noissa miesten profiileissa on pelkkiä kuvia tai jotain ympäripyöreää, miten siitä voi päätellä että on pelkkä seksinmetsästäjä?
Lopettakaa tämmöinen ihan turha ja tyhmä jankkailu. Tämmöinen pilaa aina kaikki keskustelut
- Eri nro 1000..?