Mies ei halua kertoa asiaa menneisyydestään liittyen exäänsä
Ollaan siis miehen kanssa palattu yhteen puolen vuoden eron jälkeen, tänä aikana mies ehti seurustella toisen kanssa. Sanoin miehelle, että hän vaikuttaa erilaiselta kuin silloin, kun olimme yhdessä aikaisemmin. Hän sanoi, että johtuu asioista mitä on tapahtunut eromme aikana ja johon liittyy myös tämä exä. Mies ei halunnut asiasta minulle kertoa, ja kuulema asiasta tietää vain hänen vanhempansa ja paras ystävänsä.
Pitäisikö tästä asiasta olla huolissaan, kun jokin on häntä selvästi muuttanut, mutta ei suostu kertomaan että mikä? Sanoi vain, että jos minullekin olisi käynyt noin, niin en varmasti sitä heti unohtaisi. Eli ilmeisesti jotain todella vakavaa. Vai pitäisikö minun vaan unohtaa koko juttu, koska olimme kuitenkin erossa silloin?
Kommentit (111)
Sori ap, viimeinen viestisi paljasti sinut provoksi.
Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti mietityttää, kuvittelenko vaan itse kaiken negatiivisesti, ja negatiivisuuteni ja epäilykseni on johtanut siihen että mies kohtelee minua näin. Ja teinkö liian ison numeron tuosta aloitusviestini asiasta. Kadunko taas, jos nyt jätän miehen.
- Ap
Sairasta, niin sairasta.
Miten niin?
- Ap
Olen eri, mutta kyllähän nyt selvästi vaikuttaa siltä, että mies tekee niin kuin haluaa ja syyllistää sinua siitä, kun reagoit varmaan aivan ymmärrettävän negatiivisesti hänen tekemisiinsä tai sanomisiinsa. Syy, miksi hän hengailee sinun ja sinua nuorempienkin tyttöjen kanssa, on juuri siinä, että nämä eivät uskalla tai viitsi elämänkokemuksen puuttuessa laittaa häntä tilivelvolliseksi mistään. Oman arvonsa paremmin tuntevan naisen kanssa samankaltainen perseily ei välttämättä onnistuisi.
Älä oikeasti anna syyllistämisen tehota itseesi. Luota siihen omaan tunteeseen. Jos tunnet että sinua ei kohdella kovin hyvin, niin se on ihan oikeutettua. Älä anna miehen iskostaa päähäsi sitä ajatusta, että hän kohtelisi sinua paremmin, jos vain toimisit eri tavalla tai olisit erilainen.
Provo, onneksi. Sääli että näitä on. Ei olisi kannattanut lypsää ihan noin pitkälle. Ole onnellinen ettet ole tuossa tilanteessa.
Eilenkin minun piti nähdä miestä, mutta ilmoittikin vain, että lähtee käymään isänsä luona.. Kysyin, miksi ei ottanut minua mukaan, niin sanoi vaan että lähti veljensä kanssa..
- Ap
Kannattaako enää olla mieheen edes yhteydessä vai jatkanko vaan elämääni? Hän kun tuskin on oikeasti edes tosissaan kanssani vaikka niin väittääkin..
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako enää olla mieheen edes yhteydessä vai jatkanko vaan elämääni? Hän kun tuskin on oikeasti edes tosissaan kanssani vaikka niin väittääkin..
- Ap
Jos tällaista pitää kysyä, niin tiedät varmaan itsekin vastauksen. Aika monta neuvoa tässä annettu.
KUINKA SAIN EXIN AVIOMEEHENI TAKAISIN LOITSUJEN LAUTAJAN {PAPPI ADU} AVULLA JA HÄNEN JÄLLEENYTTÄMISRAKKAUDEN LOITSUNSA VOIMANA 7 PÄIVÄN SISÄLLÄ. LÄHETÄ HÄNELLE SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN (PRIESTADU@GMAIL.COM)
Ainiin, ja mies suuttui minulle myös siitä, kun en ole hirveästi pitänyt siitä, että hän näkee (suurimmaksi osaksi teinejä eli 18-20v) tyttöjä, jotka on hänen kavereitaan.. ei kuulema uskalla nähdä enää ketään minun takiani.. mutta en oikein ymmärrä, miks näiden teinien luona haluaa hengailla? Ymmärtäsin paremmin ehkä jos mies vaikka pyytäis minutkin mukaan, mutta näkee kaikkia kavereitaan ilman minua. Onko tässäkin siis vika minussa, kontrolloinko liikaa?
- Ap