Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

REHELLISESTI: Kuinka pahalta teistä varatuista tuntuisi jos oma

Vierailija
27.11.2013 |

mies/vaimo/kihlattu flirttailee jonkin tietyn henkilön kanssa. Vaikka kyseessä olisikin enemmän vitsailu ja pelleily, onko se teidän mielestä varatulta väärin toimittu. Vai sallitaanko tuollainen "elämän suola", kaikille??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta uskoisin että se olisi minusta ok. En ole luonteeltani yhtään mustasukkainen, joten päinvastoin voisin itsekin saada vähän säpinää, jos näkisin että mies osaa flirtata ja on mahdollisesti jonkun toisenki naisen mielestä haluttua kamaa. Mutta tiedostan, että olen normaalia epä-mustasukkaisempi enkä pidä pettämistäkään maailman kamalimpana asiana.

Vierailija
2/8 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ollenkaan flirttailija-tyyppiä, mutta jos olisi, niin kyllä mä varmaan loukkaantuisin, jos vain yhdelle flirttailisi ja vielä mun nähden. Ehkä sitä lieventäisi, jos useammalle flirttailisi eikä kohdistuisi vain yhteen tiettyyn henkilöön. Silloin kun en ole paikalla, on ihan ok flirtata vähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ollenkaan flirttailija-tyyppiä, mutta jos olisi, niin kyllä mä varmaan loukkaantuisin, jos vain yhdelle flirttailisi ja vielä mun nähden. Ehkä sitä lieventäisi, jos useammalle flirttailisi eikä kohdistuisi vain yhteen tiettyyn henkilöön. Silloin kun en ole paikalla, on ihan ok flirtata vähän. 

Vierailija
4/8 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/8 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se väärin toimittu. Itsekin usein flirttailen varatun miehen kanssa, enkä voi olla ajattelematta onko flirtti hänenkään puolelta täysin viatonta...

Vierailija
6/8 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se minunkin mieltä lämmittää jos joku flirttailee minulle, esim. ihan vain silmäpelillä, vaikka varattu olenkin. Kohottaahan sen omaa itsetuntoa, ja varsinkin jos itse alkaa flirttaamaan ja saa vastakaikua. Ei sen ole tarkoituskaan johtaa mihinkään. Poistun paikalta hyvissä ajoin, esim. baarissa.

Vierailija
7/8 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sallittua kaikille. Jos vedän siitä vähän herneen nenään niin onhan sekin ihan terve reaktio ja itse sen tunteeni kanssa tulen toimeen. Ei se tarkoita ettei mieheni saisi nauttia universumin tarjoamista pikku lahjoista niin kuin minäkin.

Vierailija
8/8 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 19:38"]

mies/vaimo/kihlattu flirttailee jonkin tietyn henkilön kanssa. Vaikka kyseessä olisikin enemmän vitsailu ja pelleily, onko se teidän mielestä varatulta väärin toimittu. Vai sallitaanko tuollainen "elämän suola", kaikille??

[/quote]

Ihan sama vaikka veis tuon mennessään. Suhde taitaa olla kasassa lähinnä lapsen vuoksi kummankin osalta. Itse jaksoin yrittää loputtomiin, mutta samaa ei voi sanoa hänestä. Kun mikään ei saa vastakaikua ja elämme kuin kämppikset, voisi joku tosiaan pokata niin loppuisi tämä teatteri "lapsen vuoksi".