Miten Onnelat ja muut teinipaikat pärjäävät ? Alkoholi ei maksa mitään
Onnelassa kuulemma kaljat, siiderit 1.5 e ja drinkit 2-3 e. Joka päivä.
Monissa muissa paikoissa on ns. eurot, mutta vain osana päivistä. Silloin kaikki maksaa EURON.
Ja jos ei ole "euroja" niin taululle tulee joka tunti yksi juoma joka maksaa 1-1-5 e
Eli 10 e teinit voi vetää lärvit. Miten ihmeessä mahdollista? Pakko olla joku rahanpesu tms kyseessä. Tuolla hinnalla ei voi olla kannattavaa myydä mitään
Kommentit (4)
Helsingissä ainakin ns teinipaikat, kuten Kaivo ja Tivoli ovat ainakin törkyhintaisia!!
Hinnasto ei kyllä ole tota luokkaa kuin olet kuullut. Suosituimmat teinipaikat eli just Onnelat, Tivoli, Kaivo jne ei ole noin halpoja, vaan siellä maksaa kyllä poikkeuksetta 5-10e+narikka sisään ja juomatkin 5-15e, halvimpana hanabisse. Tollasia halpishintoja löytää Kalliosta, tai sitten jos jollain keskustan baarilla on erikoishäppäri, esim. Amarillossa keskiviikkoisin Karkkipäivät, jolloin hanajuomat pari egee.
Hesan Onnela lopetti tänä vuonna. Vuokrasuhde päättyi (=ei kannattanut).
Ei siellä kyllä saanut kun vesilasin tuolla hinnalla. Limutkin maksoi enemmän.
Lähiöissä taas löytyy näitä Happy Hour -paikkoja muutamia, itse olen käynyt vain yhdessä aikoinaan, nyt lienee vähenemään taloustilanteen takia.
1-1,5 E ei kyllä Hesan onnelasta oo mitää saanu ikinä kun oon siellä ollut.
Tappiolla näyttää menevän. Muistaakseni omistaja-yhtiötä haettiin sekä konkurssiin että yritys-saneeraukseen tänä vuonna aiemmin