Kommari-Arhinmäkeä korpeaa edelleen Cheekin menestys!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288625160447.html?ref=hs-tf-promo2
Voi voi. Esim. ministerin kaveri Pallinaama ei koskaan myisi Stadionia täyteen "yhteiskunnallisesti kantaaottavalla" räppäilyllään. Vassaria ärsyttää kun joku menestyy omalla työllään ja sen vuoksi työstä saadut tulot pitää tietenkin ottaa pois verottamalla.
Kommentit (111)
Ja mitenhän tämä Cheek on sitten menestynyt? Tehnyt muutaman ykkössijan Suomen listoilla? Mä en tiedä tästä tyypistä muuta kuin mitä lehdissä on kirjoitettu.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:44"]
Minua ihmetyttää, miten ministeriä noin kovasti kiinnostaa yksi suomalainen artisti. Ajatelkaa nyt vaikka Risikkoa mollaamassa Paula Koivuniemeä.
[/quote] Koska Cheek on kapitalistista paskaa. Siksi. Hän on ääriesimerkki ajattelemattomasta kapitalistisesta paskasta.
[/quote]
Ilman kapitalismia meillä ei olisi sitä kaikkea maallista hyvää mitä meillä nyt on.
Kummasti sinäkin -pikku punikki- vaan siitä nautit.. :D
[/quote] En ole pikku punikki vaan aikuinen ihminen, joka kustantaa itse perheensä elämisen ja maksaa veroja. Kapitalismista ja sen ihanuudesta olen eri mieltä kanssasi. Miksi ne, joilla on kaikkea, haluavat edelleen lisää? Miksi kapitalismi ei teekään onnelliseksi? Miksi sinä et ole onnellinen?
[/quote]
Minä olen onnellinen vaikka tavoittelenkin koko ajan lisää.
Jos moiseen ei olisi mahdollisuutta olisi elämä hirveää: se merkitsisi että joku muu saisi päättää tekemisistäni -joku taho joka kieltäisi rikastumisen olisi vallassa. En haluaisi elää sellaisessa yhteiskunnassa.
Ainoastaan kapitalismi toimii -esimerkkinä vaikka Kiinan edelliset 30 vuotta.
[/quote] Ei, sinä et ole onnellinen. Onnellinen ei hamua aineellista lisää, hän haluaa levittää aineetonta hyvää. Kaikista rikkain on ihminen jolla on jo kaikki mutta tätä on sinulle aika turha selittää.
Kyllä muakin korpeaa, että tollanen sieluton paska uppoaa massoihin. Rahaahan tossa on tarkoitus iskeä tavallisilta tallaajilta niin paljon kuin irti saadaan. Mitään todellista, merkityksellistä cheek ei maailmaan luo, syytää euron kuvat silmissä pihalle populistista ja höttöistä humpparäppiä.
En tarkoita, että viihteen tai edes taiteen pitäisi olla otsa kurtussa tehtyä poliittista paatosta tai yltiösyvällistä korkeakulttuuria. Kyllästyttää niin nämä 'artistit', joiden motiivit näyttävät olevan puhtaan materialistisia ja narsistisia. Täysin turhaa. Leipää ja sirkushuveja kansalle.
Huhhuh. Viesteistä ja peukutuksista päätellen palstalle on pesiynyt runsaasti vasureita!
Miksi Cheekin kritisoimisesta nousee näin kamala haloo? Kai sitä nyt ihmisillä saa mielipiteitä olla? Mielestäni hänen 'musiikkinsa' on aivan täyttä skeidaa ja mulla on ihan syyni sille miksi näin ajattelen. Sallittakoon se minulle, kuin myös ministereillemme.
Kyllähän noi muutkin ministerit ovat avoimesti mediassa kertoneet mielipiteitään näistä asioista.Valehdellakko pitäisi ettei vaan loukkaa Cheekki faneja?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 21:20"]
Miksi Cheekin kritisoimisesta nousee näin kamala haloo? Kai sitä nyt ihmisillä saa mielipiteitä olla? Mielestäni hänen 'musiikkinsa' on aivan täyttä skeidaa ja mulla on ihan syyni sille miksi näin ajattelen. Sallittakoon se minulle, kuin myös ministereillemme.
Kyllähän noi muutkin ministerit ovat avoimesti mediassa kertoneet mielipiteitään näistä asioista.Valehdellakko pitäisi ettei vaan loukkaa Cheekki faneja?
[/quote]
Siteeraapa muutamaa ministeriä!
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:57"]
[/quote] Ei, sinä et ole onnellinen. Onnellinen ei hamua aineellista lisää, hän haluaa levittää aineetonta hyvää. Kaikista rikkain on ihminen jolla on jo kaikki mutta tätä on sinulle aika turha selittää.
[/quote]
Kuten sanoin, olen onnellinen vaikka hamuan lisää maallista mammonaa. (Toki perheeni liittyy tähän ihan olennaisesti.)
Jos joku filosofi on muuta ketjupäätellyt ei se tarkoita että se päätelmä aina totta olisi.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:44"]
Minua ihmetyttää, miten ministeriä noin kovasti kiinnostaa yksi suomalainen artisti. Ajatelkaa nyt vaikka Risikkoa mollaamassa Paula Koivuniemeä.
[/quote] Koska Cheek on kapitalistista paskaa. Siksi. Hän on ääriesimerkki ajattelemattomasta kapitalistisesta paskasta.
[/quote]
Ilman kapitalismia meillä ei olisi sitä kaikkea maallista hyvää mitä meillä nyt on.
Kummasti sinäkin -pikku punikki- vaan siitä nautit.. :D
[/quote] En ole pikku punikki vaan aikuinen ihminen, joka kustantaa itse perheensä elämisen ja maksaa veroja. Kapitalismista ja sen ihanuudesta olen eri mieltä kanssasi. Miksi ne, joilla on kaikkea, haluavat edelleen lisää? Miksi kapitalismi ei teekään onnelliseksi? Miksi sinä et ole onnellinen?
[/quote]
Minä en ole kukaan aiemmista kirjoittajista, mutta ihan onnellinen kapitalisti.
Kokoomuslaiset mielensäpahoittajat tekee tämmöisen ketjun, kun ajattelevat että Cheek on ensimmäinen muusikko joka olisi yrittäjä.
Mutta:
Nightwish-yhtyeen pomo Tuomas Holopainen on pomo myös rokkareiden ansiotulolistalla. Holopaisen verotettava ansiotulo vuonna 2012 oli runsaat 315 000 euroa. Hyvin pyyhkii myös bändin yhtiöllä Scene Nation Oy:llä, joka oli Kiteen suurin yhteisöveron maksaja.
Yritys teki voittoa 1,6 miljoonaa ja maksoi siitä veroja lähes 400 000 euroa.
Eikös me voitas sopii että eletään mieluusti kahden systeemin välissä? Jos tuloerojen annettaisiin kasvaa järjettömästi, sanotaan nyt vaikka samaan tyyliin kuin jenkeissä, niin köyhät tekis täällä kolmea duunia eikä saisi siltikään rahaa esim. lastensa koulutukseen. Rikkaat eläisi lukituissa esikaupungeissaan. (Juuri sellaisia siellä on.) Taas jos esim. palkkapolitiikka olisi täysin säänneltyä (mitä se tietenkään ei ole, Merja Ailus vaikka tässä esimerkkinä.) Niin osalle porukasta ei tulisi mieleenkään tehdä mitään duuniin verrattavaa tai yrittää mitään.
Ollaan onnellisia siitä että meillä on oikea monipuoluejärjestelmä eikä Kiinan yksipuoluejärjestelmä tai USA:n kaksipuoluejärjestelmä. Yhteiskunnasta tekee toimivan se, että on vaihtoehtoja. On sitten kyse ravintolasyömisestä, vapaa-ajan harrasteista, ammatinharjoittamisesta, uskonnosta tai äänestämisestä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 18:18"]
Päivän typerin ketju. Keskustelijoiden keskimääräinen äo noin 67.
[/quote]
Vaivauduit tuollaisin eväin testeihin saakka?
Esim. Stubb diggailee avoimesti Unniikkia. Eikä häneltä kukaan mitään kysynyt. Ihan kuulkaa twitterissä hypettää...
Stubb diggailee Uniikkia, jonka setä on Ben. Stubb diggaa myös Robinia niin että kiilailee lasten ohi. Cheek, Uniikki ja Robin, siinä kokoomuslainen musiikkimaku.
Eikös olekin hyvää musiikkia?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 21:29"]
[/quote]
Kuten sanoin, olen onnellinen vaikka hamuan lisää maallista mammonaa. (Toki perheeni liittyy tähän ihan olennaisesti.)
Jos joku filosofi on muuta ketjupäätellyt ei se tarkoita että se päätelmä aina totta olisi.
[/quote] Ei siihen tarvita filosofia. Ihan jokaikinen vanha sanonta ja mietelause ja viisaus ja jopa raamattu ja koraani ovat oivaltanet sen. Ja minä.
Cheek on silitetty, hajuton ja mauton kopio Petri Nygårdista. Sopii mummotunnelin 40 v mammoille ja Vantaan wannabe-burberry-bridgetjoneseille jotka pokaa sir Einossa pikkupomoja. Siideripissikset toinen fanilauma: Timantit on vaan henkkamaukkaa ja samppanja essii.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 21:29"]
[/quote]
[/quote] Ei siihen tarvita filosofia. Ihan jokaikinen vanha sanonta ja mietelause ja viisaus ja jopa raamattu ja koraani ovat oivaltanet sen. Ja minä.
[/quote]
Ja minä olen edelleen onnellinen.
Huomasitko muuten sen kohdan jossa mainitsin perheeni?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:29"]
Ei tarvitse Cheekistä henk. koht. pitää tai kuunnella hänen musiikkia, mutta silti älyttömän junttia ministerin mennä julkisesti arvostelemaan häntä (siis yksittäistä artistia). Ja kun ottaa vielä huomioon, että mitä Cheek on saanut aikaan ja mitä Arhinmäki.
[/quote]
Ihan aikuisten oikeasti, mitä Arhinmäki on saanut aikaan? Kai peruskoulu on suoritettu?
[/quote]
Otetaan pieni esimerkki. Tiedätkö ne pienet valkoiset kaapit keittiössä, joita kutsutaan jääkaapeilsi? Niitä ei ollut kaikissa Helsingin kaupungin vuokra-asunnoissa ennen, nyt on. Ja tämä oli pieni esimerkki, huom. Tuntuu itsestään selvyydeltä, jääkaappi.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:29"]
Ei tarvitse Cheekistä henk. koht. pitää tai kuunnella hänen musiikkia, mutta silti älyttömän junttia ministerin mennä julkisesti arvostelemaan häntä (siis yksittäistä artistia). Ja kun ottaa vielä huomioon, että mitä Cheek on saanut aikaan ja mitä Arhinmäki.
[/quote]
Ihan aikuisten oikeasti, mitä Arhinmäki on saanut aikaan? Kai peruskoulu on suoritettu?
[/quote]
Otetaan pieni esimerkki. Tiedätkö ne pienet valkoiset kaapit keittiössä, joita kutsutaan jääkaapeilsi? Niitä ei ollut kaikissa Helsingin kaupungin vuokra-asunnoissa ennen, nyt on. Ja tämä oli pieni esimerkki, huom. Tuntuu itsestään selvyydeltä, jääkaappi.
[/quote]
Ai en tiennytkään, että Arhinmäkeä on kiittäminen asuntojen jääkaappeistamisesta. Wau!
Alunperin siltä joku toimittaja kysyi mielipidettä. Ilmeisesti sen olisi kuulunut valehdella? Sitten olisi voitu otsikoida että komukka valehtelee. Eikö mätäkuu ole vielä ohi että loppuis nämä mätäkuun jutut?