Kommari-Arhinmäkeä korpeaa edelleen Cheekin menestys!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288625160447.html?ref=hs-tf-promo2
Voi voi. Esim. ministerin kaveri Pallinaama ei koskaan myisi Stadionia täyteen "yhteiskunnallisesti kantaaottavalla" räppäilyllään. Vassaria ärsyttää kun joku menestyy omalla työllään ja sen vuoksi työstä saadut tulot pitää tietenkin ottaa pois verottamalla.
Kommentit (111)
Miten se pöljä vertaa pienessä Suomessa myytyjä lippumääriä muuhun maailmaan?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:17"]
Nytkin aina naurettava dissata toisen Suomen mittakaavassa ainutlaatuista suoritusta
[/quote]
Mestarit lavalla keräsi Olympiastadionille 36 000 katsojaa, sanoo Wikipedia. Ja se jo vuonna 1999.
17, ihan jees mutta taisit ymmärtää lainaamasi viestin hiukan väärin...
Ei tarvitse Cheekistä henk. koht. pitää tai kuunnella hänen musiikkia, mutta silti älyttömän junttia ministerin mennä julkisesti arvostelemaan häntä (siis yksittäistä artistia). Ja kun ottaa vielä huomioon, että mitä Cheek on saanut aikaan ja mitä Arhinmäki.
Hehe, meinasin tulla sanomaan, että kaikki vasemmistoon viittaavat ala-astetasoiset nimittelyt tästä ketjusta jo löytyykin, paitsi "punikki"... Mutta ei, 18 kurvasi paikalle ja kruunasi nämä jälkeenjääneiden kokoontumisajot. Onnea! Nyt sitten vain odottelemaan ensimmäistä kommenttia Halosesta. Haen sillä aikaa poppareita, jatkakaa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:29"]
Ei tarvitse Cheekistä henk. koht. pitää tai kuunnella hänen musiikkia, mutta silti älyttömän junttia ministerin mennä julkisesti arvostelemaan häntä (siis yksittäistä artistia). Ja kun ottaa vielä huomioon, että mitä Cheek on saanut aikaan ja mitä Arhinmäki.
[/quote]
Alku meni hyvin, mutta sitten menit metsään ja vieläkin kauemmas harhaan.
Mitäs se Tsiik nyt sitten ihan konkreettisesti on saanut aikaan? Paitsi sitä autonromua, tietysti.
Ihanko tosissaan joku kirjoittaa, että Poski on saanut jotain aikaan ja Arhinmäki ei. Hei pois se pää sieltä perseestä (posken perseestä) NYT!
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:31"]
Hehe, meinasin tulla sanomaan, että kaikki vasemmistoon viittaavat ala-astetasoiset nimittelyt tästä ketjusta jo löytyykin, paitsi "punikki"... Mutta ei, 18 kurvasi paikalle ja kruunasi nämä jälkeenjääneiden kokoontumisajot. Onnea! Nyt sitten vain odottelemaan ensimmäistä kommenttia Halosesta. Haen sillä aikaa poppareita, jatkakaa.
[/quote]
Tässä ketjussa ei ole aiheena tuo punanoita, vaikka edustaakin Arhinmäen lailla Suomen kutistuvaa punikkipopulaatiota.
[/quote]
Kommunismi on historian verisin ja naurettavin aate; sitä ei voi koskaan solvata tarpeeksi. Vihreiden ja vasemmiston pitäisi joka eduskunnan istunnon alkajaisiksi pyytää anteeksi Suomen kansalta, kun ovat koskaan moiseen pölhöyteen sekaantuneet.
Kyllä jälkeen jääneisyys liittyy vasemmistoaatteisin enemmän kuin mihinkään muuhun.
[/quote]
Kommunismi on historian verisin ja naurettavin aate; sitä ei voi koskaan solvata tarpeeksi. Vihreiden ja vasemmiston pitäisi joka eduskunnan istunnon alkajaisiksi pyytää anteeksi Suomen kansalta, kun ovat koskaan moiseen pölhöyteen sekaantuneet.
Kyllä jälkeen jääneisyys liittyy vasemmistoaatteisin enemmän kuin mihinkään muuhun.
Minua ihmetyttää, miten ministeriä noin kovasti kiinnostaa yksi suomalainen artisti. Ajatelkaa nyt vaikka Risikkoa mollaamassa Paula Koivuniemeä.
No eihän sitä kiinnostakaan, mutta vastaa jotain kun kysytään. Ja onhan se Cheek paskaa, mutta ministerinä kyllä kommentoisin jotain ympäripyöreää - kuten Arhinmäki nyt tekikin. Se alkuperäinen juttu olisi voinut jäädä sanomatta.
Mietin tässä, että onko tämä kommarijankkaaja sama kuin palstapersu, vai ovatko eri tyyppejä?
Meneekö Arhinmäki kuokkavieraaksi Cheekin keikalle?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 14:38"]
Komukalle termi tulojen tasaus on veruke loisimiseen. Toiset tekee ja toiset ruikuttaa.
[/quote] Minä olen hyvin tienava vasemmistolainen ja en pidä Cheekistä. Annan rahaa kansalaisjärjestöille ja tuen aloittelevia taiteentekijöitä. Olen tehnyt tätä kovapalkkaista työtä 27 vuotta ja teen sitä vielä ainakin 15 vuotta ja maksan veroja hyvin mielelläni jotta huonommin pärjäävät saisivat samat mahdollisuudet. Mikä olisi sinun ratkaisusi? Kaikki köyhät saisivat kuolla?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:44"]
Minua ihmetyttää, miten ministeriä noin kovasti kiinnostaa yksi suomalainen artisti. Ajatelkaa nyt vaikka Risikkoa mollaamassa Paula Koivuniemeä.
[/quote] Koska Cheek on kapitalistista paskaa. Siksi. Hän on ääriesimerkki ajattelemattomasta kapitalistisesta paskasta.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 14:38"]
Komukalle termi tulojen tasaus on veruke loisimiseen. Toiset tekee ja toiset ruikuttaa.
[/quote] Minä olen hyvin tienava vasemmistolainen ja en pidä Cheekistä. Annan rahaa kansalaisjärjestöille ja tuen aloittelevia taiteentekijöitä. Olen tehnyt tätä kovapalkkaista työtä 27 vuotta ja teen sitä vielä ainakin 15 vuotta ja maksan veroja hyvin mielelläni jotta huonommin pärjäävät saisivat samat mahdollisuudet. Mikä olisi sinun ratkaisusi? Kaikki köyhät saisivat kuolla?
[/quote]
Jos olet hyväpalkkainen vasemmistolainen, niin saat toki tehdä rahoillasi mitä haluat ja maksaa vaikka kuinka paljon veroja. Silti kaltaisillasi ei pidä olla mitään oikeutta vaatia muita toimimaan samoin. Vai oletko kenties itse tyypillinen kovapalkkainen vasemmistolainen eli töissä julkisella sektorilla, joka hyötyy siitä että pääsee jakamaan muiden ansaitsemia rahoja sekä itselle että omille kavereille?
Paavo on pop ja koleempi jäbä ku tää wannabekovis Lahen keskiluokkaisista ghetoista. Käännä vain kiltisti se toinenkin Poski, niin Paavi leikkisästi bismarckaa sut, oi beibi.
Tsiikki ois muuten noista bismarckeista onnessaan, kun sen mimmit on aina jotain ala-arvoisia huorii, miehethän ei voi olla, ei Tsiikki ainaskaan, eihän, niin nyt ois miehistä laatuseuraa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:51"]
Mietin tässä, että onko tämä kommarijankkaaja sama kuin palstapersu, vai ovatko eri tyyppejä?
[/quote]
Voi olla mahdollista, mutta mitä väliä. Kyllä kommunismi on paljon pahempaa kuin persuilu tai jankkaus.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:17"]
Vähän tulee sellainen "mun isä on vahvempi kuin sun isä" fiilis.
[/quote]
Siis samaan tapaan kuin että "mun äitiä itkettää, kun mua haukutaan"?