Paljonko Cheekin varressa mittaa?
Kommentit (20)
Se on tosi lyhyt. Astui jostain autosta ulos niin oli minua tissilihaksiin. Olen 189.
t- Mies
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 20:27"]
Se on tosi lyhyt. Astui jostain autosta ulos niin oli minua tissilihaksiin. Olen 189.
t- Mies
[/quote]
Joten tuo 162 voisi olla lähellä totuutta...
Varmaan melko lyhyt. Joutuu kompensoimaan lyhyyttään uhoamalla ja rahoilla leventelyllä.
Vastenmielinen tyyppi, ja nykyään sen naama on joka saamarin lehdessä. Ei se ole edes komea.
Onko Uniikki tämän Geekin veli?
Molemmat suunnilleen samanmittaisia.
Luulin että puhuttiin muista varsista...
Ap miksi sua niin kovin kiinnostaa Cheekin peniksen pituus?
Monenkohan naisartistin suvunjatkamis elimen ominaisuuksia mietitään nimeltä mainiten julkisilla keskustelupalstoilla?
Oottakaas. Mulla kuva, jossa olen Cheekin kanssa. Itse olen 165cm ja kuvassa minulla matalat kengät jalassa. Raportoin kohta.
Oottakaas. Mulla kuva, jossa olen Cheekin kanssa. Itse olen 165cm ja kuvassa minulla matalat kengät jalassa. Raportoin kohta.
On Cheek minua pidempi. Yllän silmien kohdalle, eli karkeasti on minua kymmenisen senttiä pidempi.
sataseitenviis kuulin radiosta joskus
Tuossa radio suomipopin linkissä sanoo olevansa 175cm ja tosiaan tuntuu ärsyttävän.
Kyllä se miehille tosiaan on loukkaavaa kysyä pituutta enkä tarkoita vain penistä. Eihän naisellekaan ole hyvä sanoa "ai sulla onkin noin pienet tissit" tai cheekin sanoin "ai ootko sä oikeesti noin läski".
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 09:21"]
Tuossa radio suomipopin linkissä sanoo olevansa 175cm ja tosiaan tuntuu ärsyttävän.
Kyllä se miehille tosiaan on loukkaavaa kysyä pituutta enkä tarkoita vain penistä. Eihän naisellekaan ole hyvä sanoa "ai sulla onkin noin pienet tissit" tai cheekin sanoin "ai ootko sä oikeesti noin läski".
[/quote]
ja paskanen nauru vielä päälle :(
Riippuu, mistä "varresta" on kyse. Jos koko herran pituudesta, luultavasti on aika pätkä, kun pitää egoa niin pönkittää.. Ja toisaalta ehkä niin on sitten sen toisenkin pituusmitan suhteen... Yök, mä en voi sietää Cheekiä henkilönä enkä sen ns. "musiikkia".
12.5cm kovana