Kommari-Arhinmäkeä korpeaa edelleen Cheekin menestys!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288625160447.html?ref=hs-tf-promo2
Voi voi. Esim. ministerin kaveri Pallinaama ei koskaan myisi Stadionia täyteen "yhteiskunnallisesti kantaaottavalla" räppäilyllään. Vassaria ärsyttää kun joku menestyy omalla työllään ja sen vuoksi työstä saadut tulot pitää tietenkin ottaa pois verottamalla.
Kommentit (111)
Päivän typerin ketju. Keskustelijoiden keskimääräinen äo noin 67.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 18:13"]
"Hän ei kuitenkaan pidä saavutusta erityisen poikkeuksellisena, etenkään, jos esimerkkiä otetaan ulkomailta. Koomikkoryhmä Monty Pythonin paluuesityksen liput myytiin Isossa-Britanniassa loppuun huimaa vauhtia.
- Monty Python veti kuitenkin alle minuutissa, muistutti Arhinmäki.
- Varmasti Cheek on tehnyt pitkään töitä. Kysymys on kuitenkin se, että onko rahalla ja autoilla ja vähäpukeisilla naisilla rehentely nyt ihan se juttu, ottamatta kantaa musiikin tasoon."
Totta, vaikka Cheek möi täyteen varauksia kentän niin ulkomaiset artistit myyneet puolet kalliimmilla lipuilla vielä nopeammin. Jos UUTINEN oli se, että Cheek möi kentän nopeasti loppuun.
Ja jos sanoo, että hänelle autot eivät ole se juttu niin silloinko on punikki ja ihan kauhee?
"Noh, noi punikit nyt ei osaa tarttua muuhun kuin epäolennaisuuksiin. "
Musta tuntuu, että nämä Cheekin ihalijat on rakentaneet koko ketjun epäoleellisuuksille...
[/quote]
Arhinmäki on punikki ja ylpeä siitä. Cheekillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 18:18"]
[/quote]
tämä on niin totta. Lapsellista haukkumista ja arvostelua.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 18:18"]
[/quote]
tämä on niin totta. Lapsellista haukkumista ja arvostelua.
[/quote]
Joka kumpuaa vielä sitäkin lapsellisemman ministerin ja lakeijoidensa ulostuloista.
Oli sitten Arhinmäestä mitä mieltä tahansa, niin jotenkin mielikuva Kataisesta luukuttamassa Cheekiä Kesärannassa herättää lieviä myötähäpeän tunteita.
Kyllä minäkin tuota Cheekin suosiota kovasti ihmetten. Kuuntelin ja katselin telkkarista kerran tuota ihmettä. Lahjatonta moskaa tai sanoisinko kulttuuriministerin sanoin potaskaa.
Ärhinmäki ainoona poliitikkona puhuu totuuksia ja Perskannikan fanit heittaa niin saatanasti. Kääntäkää nyt vaan tsiikkejänne, niin Puavo-setä antaa piiskaa molemmalle tsiikille.
Jaren tuotokset on kaikki pelkkää paskaa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:55"]
Ärhinmäki ainoona poliitikkona puhuu totuuksia ja Perskannikan fanit heittaa niin saatanasti. Kääntäkää nyt vaan tsiikkejänne, niin Puavo-setä antaa piiskaa molemmalle tsiikille.
Jaren tuotokset on kaikki pelkkää paskaa.
[/quote]
Minä saan voimaa kateudestanne ja katkeruudestanne. Kaltaisianne on aina yhtä kiva kiusata, tavalla tai toisella.
Hajotkaa luuserit, hajotkaa! :D
Noloja ne on kumpikin, Cheekin riimit jotka on kuin 12-vuotiaan kynästä ja Paavon kommentit jotka on kuin 12-vuotiaan takarivissä jupisijan.
Eniten ärsyttää aloittajan Palefacen dissaaminen. Live and let live, AP!
Mutta musiikkimakuja on monia ja kaikki paitsi yksi on oikea.
Mun läpät saattaa kuulostaa rasvasilta. Oon se rentun ruusu, joka nousee asvaltista.
Cheek sotkee, muut peräs tiskaa. En kumarra ketään, oon Suvi Teräsniska.
Turha miettii kostoo. Se on teille vaikeempaa, ku Titanicin nosto.
"Eikse jo lopeta?" Jos haluut lyödä vetoo, lyö vetoo, etten lopeta.
Täällä taas, Cheek liukuu esiin. Ajan hermolla, mutten tiedä mitä tiuku repii.
Silti numero uno spedeilemässä, Jyrki Järvilehdon kanssa veneilemässä.
Ota pää pois perseestä, silmä käteen, katos mua nyt! Hääh!?
Käännä pää, sulje silmät, mut näät mut silti, katos mua nyt! Hääh!?
Sä sanoit, ettei musta tuu ikinä mitään, mut katos mua nyt! Hääh!?
Puhkesin kukkaan, haista mun sukkaa, katos mua nyt! Hääh!?
Mä hymyilen, koska oon niin vitun kaunis. Mä nauran, koska elän täysillä!
Katos mua nyt, mä olen, mä elän, mä seison ylpeenä!
En jaksa taukoilla. Oon nyt iskussa, mutten huonekalukaupoilla.
Otan vastaan kaiken, mitä vaan menusta. Ette pysty kattoon mua silmiin, Medusa.
Oon hirveissä nousuissa. Teidän ainoot saumat on housuissa.
Sää oot yhtä aito, kun Tiina Jylhä. Yritin olla normaali, mutta, vittu, se oli tylsää.
Ihan sama, tee, vittu, valintas. Silti mä oon Jordan, sä oot neljän raidan Adidas.
Ootte Cheekin iskulainilinjastossa. Jätän teidät hiljasiks, vaikkei olla kirjastossa.
En välitä enää. Haista vittu eli laita veriset tampoonit nenään.
Ette pääse musta ikinä, sekös teitä painaa. Vaikka kuolisin, mun musiikki elää aina.
Ette voita edes arvasta. Syö mun kainalopuskat, tappio on karvasta.
Sanon suoraan, rehelliset rehdit on harvassa. Cheek jalat maassa, kymmenen varvasta.
Cheek - Kato mua nyt
Suomalaiseksi musiikiksi kelpaa vain kalponaamat ja hynyset ja ennen tietty eput ja. Suupielet alas ja pelkkää ryysyrantaa. Kaikki positiivinen on perseestä.
Hieno kulttuuriministeri teillä Suomessa :) Ei mikään järjen jättiläinen, itä-helsinskin idiootti vaikka koulutusta ja osaamista, kannattaako ihan oikeasti äänestää tällaisia tapauksia eduskuntaan? Miten olisi ensi kerralla vaikka joku töissä joskus käynyt tai vaikka opiskelua kokeillut.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:31"]
Hehe, meinasin tulla sanomaan, että kaikki vasemmistoon viittaavat ala-astetasoiset nimittelyt tästä ketjusta jo löytyykin, paitsi "punikki"... Mutta ei, 18 kurvasi paikalle ja kruunasi nämä jälkeenjääneiden kokoontumisajot. Onnea! Nyt sitten vain odottelemaan ensimmäistä kommenttia Halosesta. Haen sillä aikaa poppareita, jatkakaa.
[/quote]
Kommunismi on historian verisin ja naurettavin aate; sitä ei voi koskaan solvata tarpeeksi. Vihreiden ja vasemmiston pitäisi joka eduskunnan istunnon alkajaisiksi pyytää anteeksi Suomen kansalta, kun ovat koskaan moiseen pölhöyteen sekaantuneet.
Kyllä jälkeen jääneisyys liittyy vasemmistoaatteisin enemmän kuin mihinkään muuhun.
[/quote] Kommunismi on isminä hieno ja tavoiteltava asia mutta ahneet ihmiset pilasivat sen kokeilun. Et taida tietää mistä puhut.
"Koska Cheek on kapitalistista paskaa. Siksi. Hän on ääriesimerkki ajattelemattomasta kapitalistisesta paskasta".
Voi, voi pikkuista... Etkö ole tähän päivään mennessä ymmärtänyt, että kapitalismi on ainoa järkevä vaihtoehto? Ilman kapitalismia, emme eläisi näin mukavasti. Suomen talous on riippuvainen yrityksistä. Meillä ei ole öljyä, timantteja, riittävästi kultaa, eikä suomalainen puu kelpaa ulkomaalaisille sen kalleuden takia. Jäljelle jää yritykset. Suomi tarvitsee Nokian kaltaisen jättiyrityksen, joka voi kääntää Suomen talouden nousuun. Jolleikin yrittäjät ja työnantajat ovat pahoja. Asioita täytyy ajatella kokonaisuutena. Yrittäjät luovat uusia työpaikkoja, jolloin työttömyys saadaan vähentymään.
Jos kapitalismi kerran sinusta on niin kauheaa, mene ihmeessä ihastelemaan Pohjois-Koreaa. Pohjois-Korean talous ei toki ole kuralla, eikä maassa ole nälkää nähtykään! Muuten vain Pohjois-Koreassa salakuvaajat ovat kuvanneet köyhiä ihmisiä heinää syömässä. Oma lukunsa on sitten ihana ja rakastettu isä aurinkoinen, Stalin, joka ei missään nimessä tapattanut miljoonia ihmisiä tai pahentanut nälänhätää! Kapitalismi voittaa kommunismin mennen tullen, sen on jo historia näyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 14:38"]
Komukalle termi tulojen tasaus on veruke loisimiseen. Toiset tekee ja toiset ruikuttaa.
[/quote] Minä olen hyvin tienava vasemmistolainen ja en pidä Cheekistä. Annan rahaa kansalaisjärjestöille ja tuen aloittelevia taiteentekijöitä. Olen tehnyt tätä kovapalkkaista työtä 27 vuotta ja teen sitä vielä ainakin 15 vuotta ja maksan veroja hyvin mielelläni jotta huonommin pärjäävät saisivat samat mahdollisuudet. Mikä olisi sinun ratkaisusi? Kaikki köyhät saisivat kuolla?
[/quote]
Jos olet hyväpalkkainen vasemmistolainen, niin saat toki tehdä rahoillasi mitä haluat ja maksaa vaikka kuinka paljon veroja. Silti kaltaisillasi ei pidä olla mitään oikeutta vaatia muita toimimaan samoin. Vai oletko kenties itse tyypillinen kovapalkkainen vasemmistolainen eli töissä julkisella sektorilla, joka hyötyy siitä että pääsee jakamaan muiden ansaitsemia rahoja sekä itselle että omille kavereille?
[/quote] En, ihan it-alalla töissä ja jaan ihan itse rahani pois. Myös niille jotka sinä veisit saunan taakse.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:44"]
Minua ihmetyttää, miten ministeriä noin kovasti kiinnostaa yksi suomalainen artisti. Ajatelkaa nyt vaikka Risikkoa mollaamassa Paula Koivuniemeä.
[/quote] Koska Cheek on kapitalistista paskaa. Siksi. Hän on ääriesimerkki ajattelemattomasta kapitalistisesta paskasta.
[/quote]
Ilman kapitalismia meillä ei olisi sitä kaikkea maallista hyvää mitä meillä nyt on.
Kummasti sinäkin -pikku punikki- vaan siitä nautit.. :D
[/quote] En ole pikku punikki vaan aikuinen ihminen, joka kustantaa itse perheensä elämisen ja maksaa veroja. Kapitalismista ja sen ihanuudesta olen eri mieltä kanssasi. Miksi ne, joilla on kaikkea, haluavat edelleen lisää? Miksi kapitalismi ei teekään onnelliseksi? Miksi sinä et ole onnellinen?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:14"]
Mun läpät saattaa kuulostaa rasvasilta. Oon se rentun ruusu, joka nousee asvaltista.
Cheek sotkee, muut peräs tiskaa. En kumarra ketään, oon Suvi Teräsniska.
Turha miettii kostoo. Se on teille vaikeempaa, ku Titanicin nosto.
"Eikse jo lopeta?" Jos haluut lyödä vetoo, lyö vetoo, etten lopeta.
Täällä taas, Cheek liukuu esiin. Ajan hermolla, mutten tiedä mitä tiuku repii.
Silti numero uno spedeilemässä, Jyrki Järvilehdon kanssa veneilemässä.
Ota pää pois perseestä, silmä käteen, katos mua nyt! Hääh!?
Käännä pää, sulje silmät, mut näät mut silti, katos mua nyt! Hääh!?
Sä sanoit, ettei musta tuu ikinä mitään, mut katos mua nyt! Hääh!?
Puhkesin kukkaan, haista mun sukkaa, katos mua nyt! Hääh!?
Mä hymyilen, koska oon niin vitun kaunis. Mä nauran, koska elän täysillä!
Katos mua nyt, mä olen, mä elän, mä seison ylpeenä!
En jaksa taukoilla. Oon nyt iskussa, mutten huonekalukaupoilla.
Otan vastaan kaiken, mitä vaan menusta. Ette pysty kattoon mua silmiin, Medusa.
Oon hirveissä nousuissa. Teidän ainoot saumat on housuissa.
Sää oot yhtä aito, kun Tiina Jylhä. Yritin olla normaali, mutta, vittu, se oli tylsää.
Ihan sama, tee, vittu, valintas. Silti mä oon Jordan, sä oot neljän raidan Adidas.
Ootte Cheekin iskulainilinjastossa. Jätän teidät hiljasiks, vaikkei olla kirjastossa.
En välitä enää. Haista vittu eli laita veriset tampoonit nenään.
Ette pääse musta ikinä, sekös teitä painaa. Vaikka kuolisin, mun musiikki elää aina.
Ette voita edes arvasta. Syö mun kainalopuskat, tappio on karvasta.
Sanon suoraan, rehelliset rehdit on harvassa. Cheek jalat maassa, kymmenen varvasta.
Cheek - Kato mua nyt
[/quote] Minä tunnen Tiina Jylhän joka on ihana ja aito ihminen. Miksi Cheek saa haukkua häntä? Ihme mulkku.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:44"]
Minua ihmetyttää, miten ministeriä noin kovasti kiinnostaa yksi suomalainen artisti. Ajatelkaa nyt vaikka Risikkoa mollaamassa Paula Koivuniemeä.
[/quote] Koska Cheek on kapitalistista paskaa. Siksi. Hän on ääriesimerkki ajattelemattomasta kapitalistisesta paskasta.
[/quote]
Ilman kapitalismia meillä ei olisi sitä kaikkea maallista hyvää mitä meillä nyt on.
Kummasti sinäkin -pikku punikki- vaan siitä nautit.. :D
[/quote] En ole pikku punikki vaan aikuinen ihminen, joka kustantaa itse perheensä elämisen ja maksaa veroja. Kapitalismista ja sen ihanuudesta olen eri mieltä kanssasi. Miksi ne, joilla on kaikkea, haluavat edelleen lisää? Miksi kapitalismi ei teekään onnelliseksi? Miksi sinä et ole onnellinen?
[/quote]
Minä olen onnellinen vaikka tavoittelenkin koko ajan lisää.
Jos moiseen ei olisi mahdollisuutta olisi elämä hirveää: se merkitsisi että joku muu saisi päättää tekemisistäni -joku taho joka kieltäisi rikastumisen olisi vallassa. En haluaisi elää sellaisessa yhteiskunnassa.
Ainoastaan kapitalismi toimii -esimerkkinä vaikka Kiinan edelliset 30 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:36"]
"Koska Cheek on kapitalistista paskaa. Siksi. Hän on ääriesimerkki ajattelemattomasta kapitalistisesta paskasta".
Voi, voi pikkuista... Etkö ole tähän päivään mennessä ymmärtänyt, että kapitalismi on ainoa järkevä vaihtoehto? Ilman kapitalismia, emme eläisi näin mukavasti. Suomen talous on riippuvainen yrityksistä. Meillä ei ole öljyä, timantteja, riittävästi kultaa, eikä suomalainen puu kelpaa ulkomaalaisille sen kalleuden takia. Jäljelle jää yritykset. Suomi tarvitsee Nokian kaltaisen jättiyrityksen, joka voi kääntää Suomen talouden nousuun. Jolleikin yrittäjät ja työnantajat ovat pahoja. Asioita täytyy ajatella kokonaisuutena. Yrittäjät luovat uusia työpaikkoja, jolloin työttömyys saadaan vähentymään.
Jos kapitalismi kerran sinusta on niin kauheaa, mene ihmeessä ihastelemaan Pohjois-Koreaa. Pohjois-Korean talous ei toki ole kuralla, eikä maassa ole nälkää nähtykään! Muuten vain Pohjois-Koreassa salakuvaajat ovat kuvanneet köyhiä ihmisiä heinää syömässä. Oma lukunsa on sitten ihana ja rakastettu isä aurinkoinen, Stalin, joka ei missään nimessä tapattanut miljoonia ihmisiä tai pahentanut nälänhätää! Kapitalismi voittaa kommunismin mennen tullen, sen on jo historia näyttänyt.
[/quote] Aika avutonta. Eikö ole muuta kuin riistokapitalismi tai ääridiktatuuri? Minä elin Nokian kanssa 80-luvun aloittelun, nousun ja tuhon, miten se liittyy kapitalismiin? Minulle se liittyi parempiin tiedonsiirtomahdollisuuksiin maailmassa. Mieti jos kaikki tekisivät töitä yhteisen hyvän, yhteisön hyvän takia eivätkä lihottaisi muutamien jo äärettömiä rahavaroja? Eikö se olisi hyvä asia.
Miksiköhän Pakaran (eng. cheek) ihailijat vetää kateus-kortin aina jos sanoo että se musiikki on pakarasta?