Ärsyttävät blogien korulauseet:
"Tällä hetkellä insipiroidun..."
"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."
"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."
Aaarrgh!
Kommentit (720)
"Blogeja on niiin monenlaisia, että varmasti löytyy jokaiselle jotain".
-->Mainossaasteen pukkaajat hakevat yhä halvempia ja ovelampia kanavia.?
-Millähän perusteella? Blogityrkyistä EI ikinä LÖYDY yhtäkään 'mieleistäni', koska en missään muodossa pidä (blogi)tyrkkyilystä piste! Enkä mainostuputuksesta, "ei oo pakko kenenkään ostaa", ei sitten ole mikään lievennys tai synninpäästö ja tuskin muuten lähelläkään totuutta. ;)
"Blogini olis just tämmönen ilman mainoksiakin"
-Mihinkäs sopuli pilkuistaan pääsisi. Lauma tukee ja inspiroi ja tönäisee tarvittaessa kehäraakin bussin alle. ;)
Ihan sama, vaikka olisit joku yber äititeresa oikeasti, leikisti tai edes feikisti, vaan jos sie tyrkkyilet, niin siitä mie en pidä ja miul on oikeus miun omiin tunteisiin! ;)
Tätähän se usein on "Te saastaiset paviaanihuorat saatte lukea minun blogia ilmaiseksi, mutta klikatkaa mulle nyt tuosta linkistä vähän provikkaa, pliiiis"
Kirjoitin juuri omaan blogiini blogeista! Lukekaas:
mullaonsanottavaaa.blogspot.com
sori mainostus mutta mua kanssa ärsyttää niin moni asia blogeissa! Esimerkiksi se valkoisuus.. Huoh!
Kiikuta kassalle taas uusi rakkauspakkaus.. Äkkiä, äkkiä !!!
Ällön poika(tyttö)ystävän tuppaaminen väkisin framille ja hehkutus.
Kaikki matkustaa vaan koko ajan ykkösluokassa Pariisiin, New Yorkiin ja Lontooseen ostelemaan, tai kaukomatkoille lämmittelemään... ja ostelemaan lisää. Shampanja virtaa ja joka päivä tuoreita macaronleivoksia esillä. Ruoka haetaan Stockan Herkusta, joka toinen päivän on ihanan kallis sushipäivä, rakennekynnet ja tekoripset ovat aina hyvin laitetut ja letti myös, asunto on aina vastarempattu ja puhtaan valkoinen lattiasta kattoon, miehen kokovalkoisissa kalsareissakaan ei ole värillistä raitaa koti-idylliä pilaamassa.
Terve ja kiitos kaloista.
Oikeasti, kuinka monessa blogissa tämänkin pitää olla? Eikö ne keksi muuta? Miksi bloggaajia ei kiinnosta oman persoonallisen ilmaistyylin kehittäminen vaan kaikki pitää apinoida muilta sopuleilta?
Ja "näkyy kaivolta kotiin". Tämä mainitaan eräässäkin blogissa JOKA IKINEN kerta kun se hemmetin pipo näkyy kuvissa. Huoooookaaaauuuusss.
ilmaisUtyyli... ei ilmaistyyli... sitä lienee eturivin roinahysteriablogeissa ihan tarpeeksi
Hahhaa joku on jo ehtiny kirjottaa aiheesta BLOGISSA :D Yritin googlettaa lisää näitä kliseitä ni löyty tää:
http://www.zeninan.com/2013/12/kliseiset-blogit.html
En seuraa ni en tiedä onko tää kans "kotiuttaja" ja "tunnelmoija" vai mikä bloggaaja, mutta joku mamma taitaa olla. Vissiin lukenu kans tätä palstaa joskus :D :D
Otsikossa "ja" -sana.
Vaikutelma --> Tuskallista ja etovaa; Roskaa ja p*kaa. Taas ja uudestaan ja samaa toistellaan ja yhä vaan ja jatketaan.
"Mainoksia ja tyrkkyilyä",
"Shoppailua ja yksilöiden kotiuttamista",
"Sopulointia ja sössötystä",
"Jaarittelua ja mainostusta",
"Matkimista ja määkimistä",
"Kehujenkalastelua ja kettuuntumista (jollei kehuja tule;)"...
Suomalaiset bloggaajat ovat ilmeisesti muiden, ja jopa diplomattien, yläpuolella valtion sääntöjen ja lakien suhteen eikä heidän tarvitse maksaa EU:n ulkopuolelta ostettavista monen tonnin laukuista (joissa se tuliaisten raja on 300 vai 400e?) Suomen arvonlisäveroja eikä muita tullauskuluja tai maksuja, sitten kun lukija erehtyy kommenteissa kysymään että paljonko laukusta menee noita maksuja niin pillastutaan, sillä odotettiin kehuja ihanuusrakkauslaukusta eikä kyselyjä (maksamattomista?) tuontituotteista?
stellan blogi on ihana mutten kestä kun sen elämä on muka koko ajan niin IHANAA. ei vaan voi olla kellään niin ihanaa aina kaikki. pakko olla huonojakin päiviä!!
Halu & tarve kannattaisi opetella erottamaan toisistaan.
Tarve vai "tarve", on eri asia myöskin.
Mikä juttu tuo on että kuvat pitää koristella merkkimeikeillä, leikkokukilla, merkkilaukulla, hajukynttilällä ja jollain syötävällä kuten macaronleivokset tai jotkut sävyyn sopivat karkit?
Minusta nuo H-kirjain rannekorut on melkoinen koru(lause)klisee, vai alkaako niiden kaikkien nimet sattumoisin H-kirjaimella kuten Hannele, Hillevi tai Heluna?
Nyt täytyy avautua koska olen aivan ihmeissäni ja suorastaan hämmentynyt, sillä minä olen tavallaan erään blogin piilotettu päätähti!
Luitte oikein.
Sain monen mutkan ja klikkausten jälkeen selville että työkaveri pitää blogia. Ei se mitään, on mukavaa kun tutuilla on harrastuksia, mutta päivän asu tyyliset kuvakollaasit eivät ole hänen asujaan vaan minun!!! Hän on koonnut minun töissä käyttämistä vaatteista ja asusteita täsmälleen samoja yhdistelmiä kuin minun ylläni on ollut ja korulauseilee siihen tyyliin että tämän asun laittaisin sinne tilaisuuteen, tämä olisi töiden jälkeiseen juhlaan jne. jonne ottaisin tuon laukkuaarteen. Siellä on mm. minun laukut, takit, kengät, puserot ja korut malleineen merkkeineen kaikkineen ja yhdistelty samalla tavalla kuin minun ylläni on ollut, hän ei edes omista vastaavia tuotteita tai en ole niitä hänen yllään ainakaan koskaan nähnyt! Nyt on jotenkin typerä ja hyväksikäytetty mutta myös neuvoton olo, millä tavalla suosittelette että otan asian esiin hänen kanssaan koska pakko tuosta on jutella.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:40"]
Nyt täytyy avautua koska olen aivan ihmeissäni ja suorastaan hämmentynyt, sillä minä olen tavallaan erään blogin piilotettu päätähti!
Luitte oikein.
Sain monen mutkan ja klikkausten jälkeen selville että työkaveri pitää blogia. Ei se mitään, on mukavaa kun tutuilla on harrastuksia, mutta päivän asu tyyliset kuvakollaasit eivät ole hänen asujaan vaan minun!!! Hän on koonnut minun töissä käyttämistä vaatteista ja asusteita täsmälleen samoja yhdistelmiä kuin minun ylläni on ollut ja korulauseilee siihen tyyliin että tämän asun laittaisin sinne tilaisuuteen, tämä olisi töiden jälkeiseen juhlaan jne. jonne ottaisin tuon laukkuaarteen. Siellä on mm. minun laukut, takit, kengät, puserot ja korut malleineen merkkeineen kaikkineen ja yhdistelty samalla tavalla kuin minun ylläni on ollut, hän ei edes omista vastaavia tuotteita tai en ole niitä hänen yllään ainakaan koskaan nähnyt! Nyt on jotenkin typerä ja hyväksikäytetty mutta myös neuvoton olo, millä tavalla suosittelette että otan asian esiin hänen kanssaan koska pakko tuosta on jutella.
[/quote]
Ahaha :D link or it didn't happen!
"romanttinen hörsöilijä" -oksennus!!
^ siinä tuli sitten se päivän jeesusteluyritys ^