Ärsyttävät blogien korulauseet:
"Tällä hetkellä insipiroidun..."
"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."
"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."
Aaarrgh!
Kommentit (720)
Tutustukaa blogiin nimeltä taapertaen, se vasta onkin melkoista kielen juhlaa... Not!
http://karkkipaiva.indiedays.com/2014/02/08/some-mina-mina-maa/#comments
Oiva kirjoitus somesählääjistä =)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 14:50"]
Monet jopa tekee rahaa parodioimalla julkisuuden henkilöitä, tiettyjä ammatti- ja muita ihmisryhmiä jne. Kannattaa hankkia huumorintaju.
[/quote]
Osta huumorintaju! Niitä saa nyt K-Citymarketin Mammuttimarkkinoilta KOLME KYMPILLÄ! (Plussakortilla)
Random ostos
Hetken päästä kävelin ostoskassin kanssa ulos miettien että miten helkkarissa päädyin hankkimaan keltaisen huopahatun
Kun hiukset näyttää reuhkalta
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:05"]"romanttinen hörsöilijä" -oksennus!!
[/quote]
tää on nii nelliinan eikö ooki??!
ei vitsi, olin pitkällä vkl.reissulla ja palasin katsomaan onko tänne ketjuun tullut mitään. ja oli ainakin kolme uutta sivua<3
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 10:46"]
On todella olemassa positiivisesti ajattelevia ja maailman kauniina näkeviä ihmisiä.[/quote]
Pidät ostoslistamaisia suomalaisia blogeja tuollaisina?
Minusta vaikuttaa siltä että näkevät kauneutta korkeintaan omissa himotuslistoissaan ja merkkituoteostoksissaan.....
Rakentavan kritiikin mankuminen, vaikka itse kyllä tasaisin väliajoin julistetaan mm: "Kirjoitan blogia vain omaksi ilokseni / työkseni / enkä ole missään tapauksessa mikään esikuva / tai mitään velkaa kellekkään."
Kuitenkin myös sen "rakentava kritiikin" pitäisi olla muotoa: "siis mä oon niin samaa mieltä sun kans, kaikesta, ja jo etukäteen (ai mitenniin sopuli, täh). ihanaträtit, mistä ostettu, mäkin meen heti kotiuttamaan samat yksilöt, ihanaa ihanaa ihanaa.." tai sitten ei kelpaa ja/tai lyödään pöytään rasisti-, kateus-, jne -kortit. ;-)
"Tämä vaatekappale/trendi/matkakohde/tms. ei esittelyjä kaipaa."
Mitä jos kuitenkin kirjoittaisit siitä pari sanaa?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 04:15"]
Nakkimakkarat, nakkisisarukset, koiravaljakko, toimistoassistentti ja plaaplaa, IÄNIKUISET koirajutut, niin paljon kuin koiria rakastankin. Samat jutut on kuultu jo tuhanteen kertaan.
Rouheat, räyheät, rennosti valuvat ja roikkuvat jutut/neuleet, potkitut saappaat, pillifarkut, 60 euron LAATUkynttilät ja muu statuksenpönkityspaska, joka maksaa niin paljon ettei tavallisilla ihmisillä niihin ole varaa ja se on tarkoituskin. Minä olen parempi, minäminäminä (ja esitän niin viatonta kun lukijat penäävät aiheesta). Ei mulla muuta.
Ja joo, lopetan rasittavien blogien lukemisen. Riittää jo.
[/quote]
Tää on niin Stellaa, repesin pikkaisen nauruun kun luin...
"Aloitin bloggaamisen, jotta voin hengata ja olla vuorovaikutuksessa samanhenkisten kanssa, kun lähipiirissäni ei oikein ollut ketään sellaisia".
*sellaisia = riittävän pinnallisia tyhjäpäitä, joiden päähän ei muuta mahdu.
*samanhenkinen = muotilifestylefitnessjne -tyrkky, joka ei erilaisia ihmisiä siedä.
Huom: Virallisesti KORKEIMMASSA SOPULINEUVOSTOSSA 'HYVÄSYTTY SYY' RYHTYÄ BLOGGAAMAAN, siksi laajalle levinnyt.. ;)
Vrt. "Sama se kuka sen maalin tekee, jos tekee, mä haluun vaan kiittää ja auttaa koko joukkuetta lässynlää." "Ryhmäkuri rules."
"Suomalainen Sopuliyhdistys Ry, määrää ja hyväksyy kaikki blogeissa esiintyvät jutut ja henkilöt joiden kuuluu toimia yhdessä. Jos poikkeat kaavoista niin sinut eristetään tai savustetaan ulos."
ÄLÄ RIKO KAAVAA, ÄLÄ NÄYTÄ HAAVAA !!!
"Statement" koru = kauppiaiden viekas vippaskonsti (lisää vain raflaava nimi) saada rumat kissankultaiset rihkamansa myytyä ylihintaan (tai ainakin hyvään hintaan vs. ei ollenkaan) bimboille, jotka peräti tappelevat niistä ja vielä kilvoittelevat kellä on niitä eniten.. Voivee!
Tuo em. kitinä "jos et tunne älä tuomitse.. -hähää, murjaisimpa taas" "jos et tiedä todellisesta elämästäni mitään, et voi etkä saa kommentoida rakasta harrastustani / työtäni, jonka on pakko olla julkinen..-hähää ja taas". Yhyy sponssit ja yhteistyötyrkkyilyt, niistä en luovu, hih, en vaikka henki + maine menis tai mikä olis. Kliketiklikkistä klik !!!
Kyllä vierasta / tuntematonta voi yhtälailla kommentoida, vaikka sitten hiljaa mielessään esim ensivaikutelman perusteella sekä käytöksen ja olemuksen. Ei ne nykyisetkään tutut ja kaverit aina ole tuttuja olleet. Ensivaikutelma aikanaan loihdittu ja nykyään osataan ja uutterasti jaksetaan vain puolin ja toisin ihanaaihanaa lässytykset ja sopuloinnit ja näin saavutetaan laumakelpoisuus. ;)
Sitä kommentoidaan mitä eetteriin tyrkkyillään ja muulla ei ole väliä, eikä se asiaan liity. Älylliset ja terveitsetuntoiset (lukijat) eivät laumoja kaipaa. Tämä tuntuu olevan sössösopuleiden tajunnan ulottamattomissa.
Ärsyttävä ämmämäinen tyyli on ymmärtää tahallaan väärin, palkokasvi kärsässä, ja lisäksi väistelee käsillä olevaa aihetta mitä naurettavimmilla epäolennaisuuksilla ja epäloogisuuksilla, jotka eivät siis liity tapetilla olevaan teemaan mitenkään.
Sitäpaitsi myötähäpeää herättävää, luotaantyöntävää nettityrkkyilijää tuskin halutaan edes oppia tuntemaan, koska (tyrkkyilystään päätellen) kuitenkin todnäk. paljastuisi vaan tylsäksi, persoonattomaksi, sieluttomaksi kotiuttaja-tunnelmoija laumasopuli:ksi, vailla omintakeista annettavaa.
Ja tänään poimittua, toisaalta taisi nämä olla jo eilenkin ja toissapäivänä ja ja ja...
- adoptoida vaate omaan vaatekaappiin
- asustaa itsensä
- voi nähdä itsensä tallustelemassa auringonpaisteessa jotkut rytkyt yllään ruskettuneilla säärillä vauva vaunuissa, mies kaulapannassa, koira kuolaamassa vai oliks se toisinpäin...
- erityinen ihastuminen vaaleisiin deniminsinisiin farkkuihin. Just just, mitähän erityistä ihastumista siihen tarvitaan, mikä on ollut muodissa tai vähemmän muodissa jo kymmeniä vuosia?
Elinikä pitenee taas vuosilla, kun blogit naurattavat. Toivottavasti en kuole nauruun niitä lukiessani....
Kämppä = Villa Tönö & asukki = Blogisti Hönö.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:30"]
Tämä nyt ei ole korulause, mutta ärsyttävyys kuitenkin ja menee samaan kategoriaan sen suhteen, kuinka ihanaa ja täydellistä bloggaajan elämä onkaan. Miksi blogeissa ja erityisesti blogien instagrameissa kuvataan aina niitä hiton marjoja ja hedelmiä!? Ketä kiinnostaa, jos bloggaaja on snackaillut tänään koulujuttujen ääressä vadelmia tai syönyt iltapalaksi hedelmälautasen!? Se oikein huutaa "enpäs syönytkään voileipiä tai napannut suklaapatukkaa" Myös salaattikuvia ja smootiekuvia löytyy usein. Näissä on kai se pointti, että näytetään siitä ruokavaliosta vain parhaat palat ja annetaan täydellinen kuva itsestään ravinnonkäyttäjänä.
[/quote]
Tai sitten joku vaan oikeasti osaa syödä terveellisesti. MItä tuota kadehtimaan, kuka tahansa voi syödä hyvin ja voida paremmin, jättää suklaat kauppaan. JOtkut meisätä vaan tykkäävät pitää huolta itsestään, perheestään ja kodistaan. Ei rönöttää rasvaisessa tukassa ja verkkareissa kadehtimassa muita;)
Pakko kyllä sanoa, että tämä joukko ihmisiä lukee kokolailla eri blogeja kuin minä kun en ole vielä noihin juttuihin törmännyt. Korulause lisäksi mielestäni on eri asia kuin fraasi... Kumman paljon törmää kyllä negatiivisiin natisijoihin siellä kommenttikentissä. Jos blogin aihepiiri ei kiinnosta, kandee varmaan etsiä omaan elämäntapaan paremmin sopiva, ettei ainakaan joudu esim. treeneistä mieltään pahoittamaan.
"Nyt on toukokuu tulossa ja tarvitsen itselleni ehdottomasti taksista nousemishameen, kuten tiedätte, juuri sen pituisen hameen joka on tarkoitettu siihen että taksista noustessa ei vilahda mitään mutta joka ei kuitenkaan ole kuin vähän yli polven, olen jo koko huhtikuun yrittänyt metsästää itselleni taksistanousemishametta ja nyt vihdoin löysin sellaisen Zarangosta!!! Ostin saman tien kolmea eri väriä, takseja on monen värisiä mutta luulen että kolmella saa jo aika hyvin mätsättyä taksin väriin..."