Kun mies ei enää yhtäkkiä haluakaan
Nyt kaikki avut kehiin palstalaiset! Ollaan oltu avomieheni kanssa kohta 3 vuotta yhdessä. Suhteessa kaikki menee hyvin ja harvoin tapellaankaan mistään.
Meillä on aiemmin ollut tosi hyvä ja altiivinen seksielämä. Ollaan käsittääkseni (?) olleet molemmat tyytyväisiä ja innostuttu samoista asioista ja kokeiltu mielellään uusiakin juttuja.
Nyt kun salama kirkkaalta taivaalta miehen halut kesän alusta lähtien ovat kadonneet lähes täysin. Elämässämme ei ole muuttunut oikeastaan yhtään mikään ja eletään samaa, lapsetonta ja harratusten siivittämää arkea.
Olen yrittänyt ottaa asian puheeksi, mutta mies ei halua puhua siitä ja vetäytyy. Olen pari kertaa koittanut tuoda jotain uusia juttuja mukaan makuuhuoneleikkeihin, mutta mies ei joko reagoi tai sit sanoo et oli ”ihan kivaa”.
Alkaa pikkuhiljaa turhauttaa kun seksiä on enää max parin viikon välein kun ennen useita kertoja viikossa. Ja ei, en ole lihonnut vaan ne samat 170cm/57kg kun tähänkin asti ja pidän itsestäni huolta. Mitä tässä voi enää tehdä? :(
Kommentit (28)
Rankasti ihastunut johonkin toiseen tai pettää.
Vierailija kirjoitti:
täällä akat heti syyttävät miestä pettämisestä. HÄVETKÄÄ
Miesasiamieskin löysi taas tähän ketjuun akattelemaan.
Eikö miehellä voi olla ihan muuten vaan haluton kausi. Nimenomaan siitä huomaa miten miehiltä odotetaan ainaista halukkuutta, kun tuollaiselle pitää olla joku erityinen selitys (ja ensimmäinen selitys on että panee jossain muualla). Jospa yrittäisit saada sen antamaan sulle orgasmin jollain muulla keinolla kuin panolla, vai kieltäytyykö se muistakin jutuista? Niitähän on asioita joita voi mies tehdä silloinkin kun kulli ei jaksa osallistua touhuihin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehellä voi olla ihan muuten vaan haluton kausi. Nimenomaan siitä huomaa miten miehiltä odotetaan ainaista halukkuutta, kun tuollaiselle pitää olla joku erityinen selitys (ja ensimmäinen selitys on että panee jossain muualla). Jospa yrittäisit saada sen antamaan sulle orgasmin jollain muulla keinolla kuin panolla, vai kieltäytyykö se muistakin jutuista? Niitähän on asioita joita voi mies tehdä silloinkin kun kulli ei jaksa osallistua touhuihin.
No tätä ollaankin nykyään sitten onneksi tehty, että mies hoitelee mut käsin. Jos ne kullinkäyttökerrat lasketaan mukaan niin ei kyllä päästä tuohon kerta kahdessa viikossa määräänkään. Oon iloinen toki tästä, mutta harmittaa jos miehellä ei tee itsellä mieli ja kokee sen sit mahdollisesti velvollisuutena.
Mä oon itse aina ollut sellainen et mieli tekee usein enkä sitä peittele. Ja vielä viime keväällä oli sama homma miehebkin suunnalta
-ap
Vierailija kirjoitti:
Saahan kuka vaan olla haluton, mutta olisi asiallista kuitenkin puhua puolisolle näistä tuntemuksistaan, jos puoliso yrittää avata dialogia. Aika kivimuurifiilis varmaan tulee, jos tilanne pitkittyy eikä kyselyihin vastata.
Taitaa olla joku pervo äijä avauksen takana. 0/5
Tarvitseeko tuollaista nyhveröä katsella kun kiittää yhdessä eletyistä vuosista puhumattomuudella. Passiivisagressiivinen käytös ei ole kiitos.
Seksi pitkässä parisuhteessa on aina erilasta kuin alussa. Ehkä miehesi ei oikein hahmota tätä ja ajattelee että muutos on ollut vain huonoon suuntaan.
Pitkässä parisuhteessa seksi perustuu enemmän haluun haluta kuin pelkkään puhtaaseen haluun. Eli siis ihmiset eivät niin usein enää spontaanisti tunne suurta halua vaan syttyvät vasta kun seksiin tietoisesti ryhdytään koska tietävät että se kyllä sitten tuntuu hyvältä. Ehkäpä tämä ahdistaa miestäsi ja hän ei osaa oikein suhtautua tähän muutokseen tai edes tiedosta sitä?