Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antaa minulle käsin kirjoitettuja ”lahjakortteja” erilaisiin tarpeisiin

Vierailija
23.09.2020 |

Esimerkiksi viimeksi sain tällaisen:

”LAHJAKORTTI

Tällä lahjakortilla Tiina on oikeutettu tilaamaan Ikeasta/Askosta/Maskusta huonekaluja uuteen kotiin.

ARVO: 1000 euroa

Lahjakortti on voimassa tänään”

————

Kirjoittaa siis tällaisia kortteja itse käsin, ja ojentaa minulle.

Joo, hänellä on huomattavasti enemmän rahaa kuin minulla.

Onko tämä teidän mielestä suloisen anteliasta vai alentuvaa ja nöyryyttävää? En osaa päättää.

Mielipiteitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kelpasko lahjakortti liikkeeseen, vai naurettiinko sut pihalle sieltä?

Vierailija
2/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimassaolo vain tänään?

Oletteko siis naimisissa, avopari vai seurusteletteko vasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mahtavaahan tuo on, haluaa sulle hyvää.

Vierailija
4/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah.

Vierailija
5/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimassaolo vain tänään?

Ollaan avopari. Antaa kortit aina kasvotusten ja viimeksi kehotti heti selaamaan nettiä ja tekemään tilauksen.

Ap

Vierailija
6/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä ukon rahat. me naiset olemme tunnetusti rahanahneita. tuhlaa, äläkä välitä ukosta tai SEN tunteista

Vierailija
7/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse nauraisin pihalle tuollaisen ukon, mutta jos nuo sinusta ovat kivoja, niin mikäs siinä. Jokainen tyylillään.

Vierailija
8/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimassaolo vain tänään?

Ollaan avopari. Antaa kortit aina kasvotusten ja viimeksi kehotti heti selaamaan nettiä ja tekemään tilauksen.

Ap

Siis vaikkei edes tarvittaisi juuri nyt mitään huonekaluja? 

Vierailija
9/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta (miehenä) kuulostaa siltä, että miehesi on tietoinen siitä, että voisit kokea alemmuudentuntoa, kun hän maksaa. Joten lahjakortteja kirjoittamalla hän yrittää huumorin keinoin sanoa, että tilanne on ok ja että haluaa rakentaa kotia kanssasi. Ehkä myös mielellään antaa sinun hoitaa valikoimispuolen. Aika monen miehen mielestä on vaivalloista valita jotain sisustusjuttuja, ja raha nyt kuitenkin on käytettäväksi ansaittu.

Vierailija
10/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siitä voisi loukkaantua ihan varmuuden vuoksi

Vierailija
11/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rahaa niin paljon kuin miehelläsi, joten olen antanut merkkipäivinä vaimolleni tietokoneella tehtyjä lahjakortteja tyyliin: Etu Sukunimi on oikeuettu lunastamaan maksuttoman auton pesun ja vahauksen tätä lahjakorttia vastaan.

Mutta sama idea siis, minusta järkevämpää kuin ostella jotakin koriste-esineitä hamsteri-vaimolle.

Vierailija
12/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Maskusta huonekaluja tonnilla ja netin kautta ostaminen? Ei, en käyttäisi sitä lahjakorttia.

Vierailija
13/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole rahaa niin paljon kuin miehelläsi, joten olen antanut merkkipäivinä vaimolleni tietokoneella tehtyjä lahjakortteja tyyliin: Etu Sukunimi on oikeuettu lunastamaan maksuttoman auton pesun ja vahauksen tätä lahjakorttia vastaan.

Mutta sama idea siis, minusta järkevämpää kuin ostella jotakin koriste-esineitä hamsteri-vaimolle.

Meillä mies ja lapset antoivat kerran äitienpäivälahjaksi lahjakortin, jossa lupasivat pestä autoni kerran kuukaudessa ja sen lisäksi muutamia kertoja myös imuroida ja pyyhkiä kovat tasot sen sisältä sekä pestä ikkunat sisältä. Se oli paras lahjakortti ikinä.

Vierailija
14/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole mitään seksijuttuja, niin olisi ok. Ei mitään "10 x pano, voimassa kuukauden"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi