Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te hoikat! Kuinka paljon keskimäärin syötte päivässä?

Vierailija
23.09.2020 |

Olen 15 kg ylipainoinen ja aina ajatellut syöväni terveellisesti ja kohtuudella. Paino kuitenkin koko ajan vain nousee, joten pakko on myöntää, että näin ei ole.

Mitä te hoikat, ei hulluna urheilevat, naiset syötte? Kuinka paljon? Kaipaisin ihan konkreettisia esimerkkejä määristä. Tai jos joku on ihan laskenut kuinka monta kcal päivässä saatte?

Olisin todella kiitollinen, jos joku jaksaisi kertoa! 🤗

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että minun ruokavaliossani on paljon parantamisen varaa, mutta tämä sopii minulle. Ja se on nyt parempi kuin silloin, kun olin 20 kg ylipainoinen ja söin joka päivä suklaalevyn.

Pääsin eroon suklaan syömisestä sillä, että korvasin aamupalan ja lounaan suklaan makuisella ateriankorvikepatukalla. Niitä on pari todella hyvää makua, mikä menee minulle ihan suklaapatukasta, mutta pitävät nälän. Korvasin siis aamun leipäaamiaisen ja lounaan (usein taas leipää ja suklaata) ateriankorvikepatukalla, jossa on n. 200 kcal.

Loppupäivän syön terveellistä kotiruokaa. Paljon kasviksia, kanaa yms. Viikonloppuisin, kun lapset kotona, syön normaalia aamupalaa ja lounasta heidän kanssaan.

Tosiaan tiedän, ettei tämä ole mikään paras ratkaisu, mutta on minulle helppo ja maukas, ja paino on tippunut parissa vuodessa 20 kg.[/

Onko tämä nyt edes niin epäterveellinen?

Vierailija
82/85 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista vastauksista!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 2 krt päivässä ja pätkäpaastoan välissä vähintään 16h.

Lounas noin klo 12, reilu annos mitä tahansa peruskotiruokaa tai työpaikkalounasta. Paljon salaattia, syön muutenkin kasvispainotteista ruokaa, mutta mitään en välttele.

Illallinen noin klo 18. Yleensä ruokaisa salaatti, munakas, muutama (lämmin) voileipä tms.

Viikonloppuisin saatan syödä myös aamiaista. Joskus jotain suolaista mättöä pe-iltaisin (pizzaa, nachoja,...)

Jos on jotain aihetta syödä makeita herkkuja, juhlat esimerkiksi niin syön kyllä, mutta en kotioloissa oikeastaan koskaan. Lasillisen viiniä otan kerran-pari kuussa.

Vierailija
84/85 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän siis saavat hoikat syödä.

Vierailija
85/85 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön päivässä n. 1800 kcal. Ylläpidän nykyistä painoa tällä. 165/63. Teen etätöitä koneella niin fyysinen aktiivisuus pitää hankkia vapa-ajalta. Lihaskuntoa 1-2 kertaa viikossa. 1-2 viikossa myös aerobista. Jos haluaisin laihduttaa (ilman liikunnan lisäämistä) niin pudottaisin kalorit 1500-1600.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi