Onko silmälasit miehellä turn-off?
Olen 20-vuotias mies, joka sai juuri silmälasit ja haluaisin kuulla mielipiteitä (erityisesti naispuolisilta), vaikuttaako lasit miehen kiinnostavuuteen/yleiseen mielikuvaan henkilöstä? Itsellä ei ole pahemmin( ainakaan vielä) mitään kompleksia asiasta, mutta haluaisin kuulla nimenomaan muiden näkemyksiä. Omasta mielestäni lasini ovat ihan tyylikkäät ja sopivat naamaani hyvin
Kommentit (34)
Ei todellakaan, päin vastoin :) Ite oon aina tykännyt erityisesti miehistä joilla on lasit. N26
Ei, vaan turn on. Koska rillipää näyttää älykkäältä.
Mutta ei insinöörilasit.
Tietysti lasien vahvuuskin vaikuttaa tyylikkyyteen, onko ns. pullonpohjaefektiä
Ei se miehillä ole ongelma, naisilla vaan.
Naisethan käyvät yleensä kuumina trendikkäisiin laseihin
Eivät ole turn-off. Mutta riippuu myös tosiaan laseista. Pitää olla tyylikkäät kuten muunkin olemuksen. Mutta itsessään silmälasit eivät ole kyllä mikään turn-off. Eivät ehkä turn-onkaan. Mutta eivät siis mitenkään negatiivinenkaan asia.
Päinvastoin! Tyylikkäät lasit on turn-on.
Jos on Mikko Alatalo lasit niin ei ole.
Parin vuoden kuluttua monilla naisilla on silmälasit. Et jää maapallon ainoaksi ihmiseksi jolla on silmälasit.
Taas hauska ristiriita naisten nettivastausten ja todellisuuden välillä :D Naiset netissä: ooh uuh lasit miehellä kuuminta hottia. Ja sitten oikeassa elämässä silmälasipäiset miehet on useimmiten sinkkuja
Mitä mieltä olet itse rillipäänaisista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet itse rillipäänaisista?
Tyylikkäät rillit ovat aina plussaa. Tällöin naisella ovat kuin kahdet kasvot, silmälasilliset ja lasittomat. Pidän
Eipä näytä, vain viimeisellä on sopivat lasit.