Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaanit, miten olet pärjänneet matkustettaessa maissa joissa vegaanivaihtoja ei juurikaan ole?

Vierailija
23.09.2020 |

Metropoleissahan tähän ongelmaan ei törmää, mutta kasvissyöjänäkin minulla on ollut vaikeuksia välillä löytää kasvisvaihtoehtoja kun matkustelen jossain vähän syrjäisemmässä paikassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vuosikymmeniä olen ollut vegetaristi ja haasteita on ollut minullakin saati sitten totaalisella vegaanilla. Monissa maissa ei tätä ymmärretä vielä ollenkaan. Keski-ja Itä-Euroopan maat olivat täysiä painajaisia vielä jokin aika sitten, eivät ymmärtäneet ravintoloissa yhtään, jos yritti tilata kasvisruokaa, hapankaali ja pikkelöidyt vihannekset ovat hyviä, muttei ihan joka aterialla. Salaateissakin oli aina jotain pekoninpaloja. Joskus on pakko vain tilata annos ja jättää osa syömättä. Hedelmillä ja vihanneksilla pärjää aika pitkälle ja voihan kaupasta ostaa itse ruokaa, mutta ravintoloissa voi olla haastavampaa.

Vierailija
2/4 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan söisi ruokaa, eikä nirsoile. Nälän poistaminen on pääasia.

Näitä periaatteellisia "en syö" ei vaan jaksa ymmärtää, kun ei ole allergiasta kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoitumme apartmenteissa, joissa on keittiö, jolloin pystyn tekemään itse osan ruoista. Joskus on pakko hyväksyä, että ruoassa on kananmunaa tai juustoa. Lihaa en ole syönyt yli 25 vuoteen, sen ja kalan/merenelävien suhteen olen ehdoton.

Vierailija
4/4 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majoitumme apartmenteissa, joissa on keittiö, jolloin pystyn tekemään itse osan ruoista. Joskus on pakko hyväksyä, että ruoassa on kananmunaa tai juustoa. Lihaa en ole syönyt yli 25 vuoteen, sen ja kalan/merenelävien suhteen olen ehdoton.

Asuntohotellit ovat olleet meilläkin ratkaisu. Varsinkin Keski-Euroopassa torit ovat avautuneet tätä kautta ihan eri tavoin ja itse kokkailu on muutenkin nautinto, lisäksi edullisempaa pidempään oleskellessa.

AirBnB-aikakaudella tämän luulisi toimivan hyvin, vaikka itse emme sitä vaihtoehtoa olekaan käyttäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme