Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären uusi poikaystävä on täysi luuseri

Vierailija
24.11.2013 |

19-vuotias tyttöni on alkanut seurustelemaan pojan kanssa, jonka tausta ei miellytä minua ollenkaan. 

- Perhe ns. wt, vanhemmat olleet työttöminä kuulemma pari vuotta

- Harrastaa skeittausta ja pukeutuu sen mukaisesti. Ei urheile (tyttöni on kova lenkkeilemään).

- Opiskellut vain ammattitutkinnon ja tällä hetkellä varastohommissa... meinaa kuulemma vielä jotain opiskella mutta luulempa että jää vain puheen asteelle! Tytär käynyt lukion ja opiskelee yliopistossa.

En vaan kestä tätä poikaa, vaikka yrittääkin minua kovasti mielistellä. Tytär seurusteli ennen pojan kanssa, joka oli anopin unelma, joten ehkä olen vaan ollut liian syvällä pilvilinnoissani. Toivon eroa, ja olen sen tytöllenikin ilmoittanut.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta! Ihan normaali poika/mies!

Vierailija
2/113 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta! Ihan normaali poika/mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa raivostuttavalta. Aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa 18v lukiolaisena, mies oli vuotta vanhempi, menossa inttiin, ei koulutuspaikkaa tms suunnitelmia vielä. Halusi ensin intin ohi. 

Äitini vastusti, haukkua minua (huoritteli jopa), haukkui miestä ja selitti vakavissaa, että muut tytöt laskee varman päälle ja ottavat miehen, jolla on kunnon koulutuspaikka jne. Arvaapa ap, lähensikö tuo meitä? Jos se jotain teki, niin lähemmäksi tuota miestä, kauemmaksi äidistä.

Nyt on 18v kulunut, olen naimisissa kyseisen miehen kanssa, meillä on kaksi lasta. Itselläni akateeminen tutkinto, mies opiskeli intin jälkeen insinööriksi. Molemmilla vakityö ja siis ok elämä. Kyllä nyt äitimuorilla on ihan eri ääni kellossa, kun vävypojastaan puhuu. Mutta unohtaa en voi noita alkuaikojen haukkumisia ja erotusyrityksiä.

Vierailija
4/113 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin aloittajalta kysäistä yhtä asiaa... Sanot ettet tiedä miksi tyttö erosi tästä ihanasta vävyehdokkaasta. Entäs jos kaikki oli pelkkää ulkokultaisuutta? Tämä ihana, kunnollinen ja rehti vävy esim. hakkasi tytärtäsi? Vähätteli ja haukkui? Ryyppäsi ja töni humalassa? Nykyinen taas lähettelee ihania tekstiviestejä pitkin päivää, kannustaa, kehuu, tukee ja auttaa... MUTTA työskentelee varastolla ja on amis. Kumpi nyt sitten on pahempi? Se sekopää lääkäriopiskelija vai ihana ja kiltti duunari? Uskon että sun suuresti korostamat arvot kuitenkin sanoo, että koulutus ei ole mitään verrattuna sydämensivistykseen. 

T. Se joka erosi unelmavävystä 18v. parisuhdeväkivallan vuoksi, eikä koskaan kertonut asiasta kellekään. Vähiten äidille ja isälle.

Vierailija
5/113 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun äidit haluaa eroa, ne haluaa suojella meitä tyttöjä/nuoria naisia huonolta parisuhteelta. Äidit vaistoaa jo etukäteen jos pojalla on taipumuksia näyttää ajan mittaan oikeat kasvonsa. Aikuisena ukkona se saattaa olla naistaan nöyryyttävä suomalais mongoloidiukko. Sydänsurut ei ole niin pahoja kuin vuosia kestävä raastava avioliitto.

Vierailija
6/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monikohan vuotia on tän keskustelun ap? Nimimerkkinä sillä vois olla "Vitun ämmä joka yrittää rajottaa tyttärensä elämää". Siis onko sillä mitää välii, jos joku skeittaa? Tai jos pojalla on pitkät hiukset? Jos mun äiti ois tollanen, mä kyllä nii häipyisin kotoo huutaen "FUCKING B*TCH!" Hemmetin persläpi...

Vierailija
7/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö halusi selvästi rouheemman tyypin sen silotellun herraspojan tilalle.

AP, oletko koskaan kuullut, ettei ole soveliasta mennä lukemaan edes oman aikuisen tyttären puhelimen tekstiviestejä? Tunnetko sanan kirjesalaisuus? Olet rikkonut sitä aika rumasti. Ja arvostelet niitä vielä julkisesti täällä palstalla. 

Vierailija
8/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin nuorempana rikkaan ja menestyvän suvun lääkäriksi opiskelevan pojan kanssa. Tyyppi oli niiiin mielin kielin aina, kun olimme "ihmisten ilmoilla", mutta kaksin ollessamme kamala narsisti. Vaihdoin lukion kesken jättäneeseen varastomieheen, enkä ole päivääkään katunut. :)

KtM, s. -77.

Vierailija
9/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo poika ole luuseri. Alle parikymppinen jolla ammatti, työ ja harrastus ja vielä tyttöystävä. Jos poika on lähtöisin huonoista kotioloista, niin itse ajattelisin, että wau mikä poika. Nostan hattua pojalle.

Vierailija
10/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:01"]

Olet hyvä äiti. Itsekkin toivon tytölleni parasta ja uskon että pidempi elämänkokemus antaa valtaa sanoa myös parisuhde asioissa. Turha tytön kaatua samalla tavalla kuin äitinsä aikanaan. Pidä pintasi!

[/quote]

Näin itsekin ajattelen, vihaisia vastauksia on tullut mutta se ei tosin täällä av:lla jaksa yllättää. Onko siinä jotain vikaa tai provoilua, että haluan parasta tyttärelleni? En mitään skeittailevaa hulttiota (mitä urheilua  laudalla seisominen on??), senkin ajan voisi käyttää vaikka siihen opiskeluun. Meidän perheessä on tietyt arvot joiden toivoin tytöllekin välittyneen. Ap. 

[/quote]

Mitä nämä tietyt arvot ovat?

[/quote]

Raha, status ja pintakiilto.

Vierailija
11/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että itselleni käy kuten ap:lle - oli sitten provo tai ei. Missään nimessä en haluaisi suhtautua tuleviin vävykandidaatteihin noin ennakkoluuloisesti, mutta pelkään jo nyt, että petyn pahasti jos en saa mieluista vävyä. Haaveilen teekkarivävystä enkä edes kovin salaa. Humanisti olisi jo ihan kauhistus, saati sitten joku amis!

Toivon totisesti, että joku tukiryhmä on tarjolla siinä vaiheessa kun sitä itse tarvitsen!

Vierailija
12/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 22:52"]19-vuotias tyttöni on alkanut seurustelemaan pojan kanssa, jonka tausta ei miellytä minua ollenkaan. 

- Harrastaa skeittausta ja pukeutuu sen mukaisesti. Ei urheile (tyttöni on kova lenkkeilemään).

- Opiskellut vain ammattitutkinnon ja tällä hetkellä varastohommissa... meinaa kuulemma vielä jotain opiskella mutta luulempa että jää vain puheen asteelle! Tytär käynyt lukion ja opiskelee yliopistossa.

En vaan kestä tätä poikaa, vaikka yrittääkin minua kovasti mielistellä. Tytär seurusteli ennen pojan kanssa, joka oli anopin unelma, joten ehkä olen vaan ollut liian syvällä pilvilinnoissani. Toivon eroa, ja olen sen tytöllenikin ilmoittanut.

[/quote]

Tuota...mitä tähän nyt sanoisi.

Tarkemmin ajateltuna kuullostaa mun elämältä. Miehen suku ei tykännyt kun 10v sitten tavattiin mies piti puoliani ja minä hänen.

Miehen vanhemmat työttömiä (silloin).

Erottui pukeutumisellaan (edukseen)

Mieheni on " amis".

Niin ja varastollla töissä. Itselläni kaksi tutkintoa eikä ole ollut sellaista työtä jossa olisin päässyt edes puoliväliin palkkani kanssa, jos vertaa mieheni tuloihin.

Meillä on vahva parisuhde ja aivan ihana lapsi enkä vaihtaisi päivääkään.

En ollut mitään mitä suku ja vanhemmat (ainakaan aluksi) halusi ja moni sanoi suoraan "jätä se". Mutta mieheni oli itsenäinen (vaikka itsekin tuolloin alle 20v.) Ja vahva kuten minäkin.

Onneksi, sillä aina kun joskus iskee se sellainen" Miski tuo on mun kanssa ja riittääkö rakkaus"-hetki muistan tuon kaiken.

Osa sukulaisista muistaa myös sen, ettei olla oltu tekemisissä millään muotoa.

Ole iloinen että tyttäresi on löytänyt jonkun, älä aja sitä pois viereltäsi.

Nimimerkki: vanjempani eivät ole koskaan tavanneet lastenlastaan

Vierailija
13/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 22:52"]19-vuotias tyttöni on alkanut seurustelemaan pojan kanssa, jonka tausta ei miellytä minua ollenkaan. 

[/quote]

Taas näitä lässyn lässyn juttuja. Luulempa että sillä amislaisella poikaystävällä on enemmän kysyntää työmarkkinoilla kuin yliopistolla opiskelevalla tytölläsi. Kokemusta on, että mitä korkeampi ja hienompi koulutus, niin sitä vähempi saa töitä, kun kaikilla on samat paperit.

Vierailija
14/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Taas näitä lässyn lässyn juttuja. Luulempa että sillä amislaisella poikaystävällä on enemmän kysyntää työmarkkinoilla kuin yliopistolla opiskelevalla tytölläsi. Kokemusta on, että mitä korkeampi ja hienompi koulutus, niin sitä vähempi saa töitä, kun kaikilla on samat paperit.

Vierailija
15/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aikalailla minkä tes:n alla varastossa työskentelee... Esim. AKT:n varasto- ja terminaalityöntekijöiden LÄHTÖpalkka on 13-14 euroa. Se on todella hyvä verrattuna moneen muuhun työhön. Ja varastoalalla ei kauaa laiskottelijoita katsella, joten jos on jo yli puoli vuotta siellä ollut niin eiköhän ole ihan kunnon työmies. Ja mitähän se tyttö oppii kodissa, jossa duunareita ei arvosteta?

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:36"]

Oma koulutukseni ei tähän kuulu ja tämä seurustelu kestänyt jo puoli vuotta ja ylikin. Poikaystävä vaikuttaa kohtelevan tyttöä ihan ok (kuulemma järjesti yllätysjuhlat syntymäpäivänä ja hemmottelee), mutta veikkaan että tämä vain esitystä minulle (tyttö kiistää jyrkästi). Ja varastomiehen palkalla ei nyt kovinkaan isoja hemmottelujakaan vielä järjestetä, tyttö tosin tyytyväinen vähäänkin.. Arvoihimme on kuulunut juurikin koulutus ja esim. siisti pukeutuminen ja hiustyyli. Tällä pojalla esim. pipo päässä sisällä (huomautin asiasta) ja hiuksetkin pitempää mallia... Sivarin käynyt, mikä on taas miehelleni iso no-no.

[/quote]

Vierailija
16/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika läheltä päässyt katselemaan tämän päivän lääkisläisiä: siellä on melkoisen monta skeittaavaa ja lumilautailevaa tulevaa lääkäriä. Tyttöjäkin.

Vierailija
17/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 22:52"]

19-vuotias tyttöni on alkanut seurustelemaan pojan kanssa, jonka tausta ei miellytä minua ollenkaan. 

[/quote]jaa että ei sattunut olemaan joka mutsin toivevävy? Ehkä tyttö viisastuu ajan myötä. Taitavat olla henkisesti eri aaltopituuksilla.

Vierailija
18/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu voi olla urheilua, jos oikein urheilee. Jos vain vähän tekee pari temppua ja lähtee himaan niin..

Sama, kuin joku juoksee 2km pysäkille... Ei se urheilua ole.

Vierailija
19/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 22:52"]

[/quote]jaa että ei sattunut olemaan joka mutsin toivevävy? Ehkä tyttö viisastuu ajan myötä. Taitavat olla henkisesti eri aaltopituuksilla.

[/quote]vanhempien työttömyys ei pitäisi vaikuttaa,

Vierailija
20/113 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän statushan tekee onnelliseksi suhteessa. Viis mistään rakkaus- ja onnellisuushömpötyksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän