Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukon uusi rakkaus

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa juuri sen verran että vaivaudun sanomaan ettei paljon kiinnosta.

Vierailija
2/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kyllä miten erilaisia ihmiset on. Itsellä kestää eroista toipuminen yleensä vuosia, ja uusissa suhteissa en hyppää mihinkään suinpäin. Ajatus, että eroaisin useamman vuoden suhteesta ja olisin jo siitä puolen vuoden päästä avoliitossa, on mahdoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitään ei ole oppinut, täyttä vauhtia kohti uusia pettymyksiä, kun pitäisi ensin oppia elämään itsensä kanssa.

Vierailija
4/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin kyllä, että tämä suhde voi olla vakaamalla pohjalla kuin edellinen ja ehkä parikin on enemmän toisilleen sopiva. Jos suhde alkaa pettämisestä, sillä on harvoin kodin hyvät edellytykset kestää.

Vierailija
5/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa aina tietää paremmin toisten asiat kuin he itse. Ei voi tehdä näin tai noin.

No minä ainakin tein juuri niinkuin itse halusin ja hyvin kävi. Erosin 5 vuoden avoliitosta ja olin sinkku tasan viikon. 3 viikon seurustelun jälkeen muutimme yhteen. Nyt on oltu yhdessä pian 30 vuotta. Pitää joskus vain uskaltaa elää. Suoraan sanottuna paskat nakkaan muiden mielipiteistä. Jos olisin muita kuunnellut niin olisin kävellyt onneni ohi!

Vierailija
6/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa aina tietää paremmin toisten asiat kuin he itse. Ei voi tehdä näin tai noin.

No minä ainakin tein juuri niinkuin itse halusin ja hyvin kävi. Erosin 5 vuoden avoliitosta ja olin sinkku tasan viikon. 3 viikon seurustelun jälkeen muutimme yhteen. Nyt on oltu yhdessä pian 30 vuotta. Pitää joskus vain uskaltaa elää. Suoraan sanottuna paskat nakkaan muiden mielipiteistä. Jos olisin muita kuunnellut niin olisin kävellyt onneni ohi!

Olet ihan oikeassa. Lähinnä itse vain ihmettelin sitä, että miten erilaisia me ihmiset ollaan, miten erilainen tunne-elämä ja persoonallisuus ihmisillä voikaa olla. Touko saa tehdä ihan mitä itse haluaa, hänen vapautensahan se on. Mutta on myös totta, että julkisuudessa hänen käytöksensä näyttäytyy jollain lailla aika epävakaana ja tuuliviirimäisenä. Toki ykistyisestä ihmisestähän me emme loputa kovinkaan paljoa tiedä.

Vierailija
7/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko ei tauda olla mikään penaalin terävin kynä 😏 Saan siitä vähän Toni Nieminen-viboja.

Vierailija
8/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyse on jostain aika romantisoidusta käsityksestä rakkaudesta. Itselle asia on aika paljon monimutkaisempi ja myös syvästi vastuullinen. Siksi rakastuminen ja rakastaminen ottavat aikaa ja vaativat paljon tunne- ja ajatustyötä.

Vierailija
9/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä pitää lehdissä kertoa? Ei tuu uskottavuutta lisää ainakaan.

Vierailija
10/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tietenkin parasta mutta olisikohan tätä suhdetta olemassakaan jos mies ei olisi Apteekkariliiton pamppu? "– Ensimmäisellä kynttiläillallisella, kun hän alkoi puhua soteuudistuksesta, tajusin, että hän on minulle oikea ihminen."

Vierailija
11/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touko ei tauda olla mikään penaalin terävin kynä 😏 Saan siitä vähän Toni Nieminen-viboja.

Ennemmin Minkkis-fiboja.

Vierailija
12/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut kuitenkin töitä. Ja vielä tuolla taustalla. Voisi jotkut muutkin ex-poliitikot ehkä ottaa mallia?

Vierailija
13/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ehdolla kuntavaaleissa?

Vierailija
14/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ehdolla kuntavaaleissa?