Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkeruus... Yhdestä asiasta

Vierailija
19.12.2025 |

Aikaa, aikaa sitten jouduin korjauttamaan paria hammasta muovilla eroosion ja lohkeaman takia. Elämäni ensimmäinen tällainen toimenpide ikinä. Luotin sokeasti hammaslääkäriin. Kuvittelin, että ammattilainen tietää mitä tekee eikä minun tarvitse huolehtia asiasta. En ollut todellakaan tyytyväinen lopputulokseen. Hampaita (muovia) on vuosien mittaan hiottu ja hiottu, silti en ole ikinä kunnolla tykästynyt lopputulokseen. Koska muovia ei ole hampaiden takana, näen pelaamalla missä kohdassa muovi menee. Sitä on joka puolella suunnilleen milli tai kaksi liikaa. EN IKINÄ PYYTÄNYT MUUTTAMAAN HAMPAIDEN KOKOA MILLÄÄN TAVOIN, eikä minulta kysytty yhtään mitään. Mikäänhän ei ole peruuttamattomasti pilalla, muovit pitäisi muutenkin jo uusia ja ensi kerralla teen hyvin selväksi, että haluan MILLILLEEN SAMANKOKOISET MUOVIKUORET KUIN HAMPAANI OVAT. Toinen vaihtoehto on posliinikuoret. Pointti oli kuitenkin se, että olen edelleen ihan h#lvetin katkera siitä, etten osannut SILLOIN vaatia jämäkästi kunnollista lopputulosta, koska luotin niin sokeasti ammattilaiseen. Nykyään en todellakaan hyväksyisi tällaista toimintaa. Ehkä eniten olen vihainen hammaslääkärille. Millä v#tun oikeudella hän menee sooloilemaan toisen ulkonäköön liittyen eikä kysy yhtään mitään?! Hampaani eivät ole mitenkään kamalan näköiset. En silti ole tyytyväinen. Haluan millilleen aitojen hampaideni kokoiset kuoret, en milliäkään isompia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on aivan valtavat, jättikokoiset hampaat. Siksi kuoretkin ovat massiiviset.

Vierailija
4/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aivan valtavat, jättikokoiset hampaat. Siksi kuoretkin ovat massiiviset.

En tiedä miksi vaivaudun vastaamaan tällaiseen, mutta tosiaan olen nähnyt hampaani "pari kertaa" peilistä elämäni aikana ja ne ovat kaukana suurista.

Vierailija
6/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on korjattavissa, mutta ai v#ttu että ärsyttääkin. Eihän sitä silloin osannut vaatia, oli niin sokea ja naiivi luotto ammattilaisiin. Nyt vuosien varrella on saanut huomata yhtä sun toista ja olen tajunnut, että todellakin itsestäänselvyydetkin täytyy kertoa ja vaatia erikseen. 

Vierailija
7/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset pois ja litium disilikaattia tilalle  vaa, nopeaa ja helppoa.  On myös kestävää.

Vierailija
8/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinikuori tonnin kappale.

Ei niitä ainakaan julkiselta puolelta saa.

Kaiva kuvetta siis.

Tai mene Turkkiin.

Niin muutkin joutuvat tekemään.

Vierailija
11/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muovit kuitenkin pitäisi uusia, niin teetät vain uudet normaalin kokoiset.  Siinä se.

Vierailija
12/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Trivago kaipaakin jo uusia hampaita.

Vierailija
13/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa märehtiä jotain vuosien takaista tapahtumaa? Ei se kiukuttelemalla korjaannu. Mene hammaslääkäriin ja teetä uudet kuoret, just sellaiset kuin haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän