Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeopatiasta apua unettomuuteen?

Vierailija
24.11.2013 |

Ajattelin kokeilla vielä homeopatiaa tähän unettomuuteen,auttaisiko.Olen joutunut syömään yli 20 vuotta erilaisia unilääkkeitä,ja nukun huonommin kuin koskaan.Parina iltana en ole nyt ottanut enää lääkkeitä,eka yönä nukuin kolmesta yhdeksään,mutta viime yönä sain unta vasta kuuden jälkeen aamulla ja unta riitti kolmisen tuntia.

Paikkakunnallani ei ole homeopaattia,saako luontaiskaupasta ostettua niitä valmisteita ja osaavatko myyjät neuvoa? Vai voiko vaan soittaa jollekin homeopaatille ja kysyä neuvoja?

Kommentit (244)

Vierailija
161/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihanaa! Kyllä elämä on ihanaa kun voi luottaa elämään ja sen ihanuuteen. Säälittää vaan noi ihmiset jotka tuntevat sisällään niin paljon ahdistusta että niillä näyttäisi menevän järki homeopatian salojen etsimiseen. Aihe homeopatia tuntuu kyllä olevan elämääkin suurempi juttu ja tuntuu että kiinnostus on kohisten noussut viimeaikoina. On se homeopatia aika KOVA juttu näköjään kun aihe niinkin paljon kiinnostaa. Mitäs sanotte muut? Eikö olekin?  Tähänkin aloitukseen on sadat kiinnostuneet näyttänyt kiinnostustaan homeopatiaa kohtaan (kysellen mitä se oikein sisältää). 

Vierailija
162/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:32"]

Tähänkin aloitukseen on sadat kiinnostuneet näyttänyt kiinnostustaan homeopatiaa kohtaan (kysellen mitä se oikein sisältää). 

[/quote]

Jos otetaan pois ap:n juttelu itsensä kanssa, niin aika vaatimattomiin määriin tuo "sadat" kutistuu... Niin, se sisältää vettä ja... ...ei mitään. Arvoitus ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska on kyllä todeta että nykynuoria kiinnostaa, poikia eteenkin, tämä aihe homeopatia. Se on hurmannut heitä aivan kokonaan. Homeopatia vie sydämmen mennessään, eiks vaan. 

Vierailija
164/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmannut heitä ja sydämmen vie, niin juu

Vierailija
165/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä minua oikein kovasti harmittaa? Tuli saamari ostettua 97 eurolla kasan minulle tuttuja jo entuudestaan olevia homeoplaceboita eilen ja vasta sen jälkeen sain lukea tästä aineesta. Nyt joudun taas lähtemään ostoksille kun  olisin voinut ostaa kaikki samalla kertaa. Oikein hirveesti harmittaa! Täällä on kyllä Life kauppa lähellä mutta olisikohan sitä siellä? Kyllä se olisi niin kätevää kun niitä sais lähiapteekista. Kas kumma etteivät ota niitä sinne myyntiin niinkuin nyt euroopassa yleensä niitä myydäänkin. Ihmettelen minä vaan että kuinka apteekit antavat hyvät rahat valua muualle? Mitä apteekkien edustajat ovat mieltä tuosta asiasta? Eikö teitä raha kiinnosta ja uudet aktiiviset asiakkaat? 

[/quote]

Ei hyvää päivää niitä apteekista osteta ikinä! Ovat niin kuten tuo yksi jänkkääjä eli pitäkööt ihan ne omat lääkkeensä kun ei ole edes koulutusta homeopatiaan. Hakaniemen apteekista homeopaattipuolelta voi tilata kotiinsa tai Apilasta. Ei ole kallista!

Vierailija
166/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:59"]

Hauska on kyllä todeta että nykynuoria kiinnostaa, poikia eteenkin, tämä aihe homeopatia. Se on hurmannut heitä aivan kokonaan. Homeopatia vie sydämmen mennessään, eiks vaan. 

[/quote]

Dream on!

Vierailija
167/244 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 22:16"]

Tiedättekö mitä minua oikein kovasti harmittaa? Tuli saamari ostettua 97 eurolla kasan minulle tuttuja jo entuudestaan olevia homeoplaceboita eilen ja vasta sen jälkeen sain lukea tästä aineesta. Nyt joudun taas lähtemään ostoksille kun  olisin voinut ostaa kaikki samalla kertaa. Oikein hirveesti harmittaa! Täällä on kyllä Life kauppa lähellä mutta olisikohan sitä siellä? Kyllä se olisi niin kätevää kun niitä sais lähiapteekista. Kas kumma etteivät ota niitä sinne myyntiin niinkuin nyt euroopassa yleensä niitä myydäänkin. Ihmettelen minä vaan että kuinka apteekit antavat hyvät rahat valua muualle? Mitä apteekkien edustajat ovat mieltä tuosta asiasta? Eikö teitä raha kiinnosta ja uudet aktiiviset asiakkaat? 

[/quote]

Ei hyvää päivää niitä apteekista osteta ikinä! Ovat niin kuten tuo yksi jänkkääjä eli pitäkööt ihan ne omat lääkkeensä kun ei ole edes koulutusta homeopatiaan. Hakaniemen apteekista homeopaattipuolelta voi tilata kotiinsa tai Apilasta. Ei ole kallista!

[/quote]

Apila unohtui juu! 

Lääkeyritykset ovat isoja ja lääkkeitä myydään paljon. Niitä mainostetaan monessa paikkaa. TV, radio, lehdet, netti ja jokapuolella ja niinkuin ollaan nähty niin keskustelupalstoilla on maksullisia poikia ns kirjoittamassa vähättelevään sävyyn homeopatiasta. Eli saavat siitä palkkaa. Olen huomannut jo niin monissa aiheissa liittyen tähän homeopatiaan sekä kaikissa aloituksissa, että työkuva on selkeä kuka hoitaa  ja mitä. Eli työkuva on selkeä. Homeopatiaan liittyvät aiheet pojat ovat sörkkimässä heti mutta apteekkiasiat ovat apteekkiedustajat kommentoimassa. Eikä pienintäkään virhettä siinä. Halusin taas vaan nähdä että vaikka sekoitin homeopatian kovastikin apteekkiin niin pojat olivat hiljaa. Mitä tuohon apteekkiin ja homeopatian myyntiin liittyy niin apteekit ovat mitä todennäköisemmin tehneet niin kovat sopparit lääkeyhtiöiden kanssa etteivät ikinä pystyisi ottamaan niitä myyntiin, poikkeus yksi. Lääkeiden myyntiä homeopaattiset valmisteet ei edistä. Niiden myyntiä edistää huonot elämäntavat, huono ruokavalio sekä lääkkeiden käyttö. 

Vierailija
168/244 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikuttaa siltä että homeopatiajankkaajan lääkevastaisuus on perua psykiatrin kehotuksesta ottaa määrätyt lääkkeet säännöllisesti sivuvaikutuksista huolimatta sillä lääkkeiden ottamattomuudesta voi olla vakavia seurauksia. Nyt lääkkeet on korvattu vesi ja sokeritipoilla ja seuraukset näkyvät. 

Vierailija
169/244 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskekaa ensin kymmeneen. Kyllä se siitä sitten rauhoittuu! 

Vierailija
170/244 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien ja eläiten hoidosta ja siitä, miten ne vaivat parenavat muutenkin usein itsestään, eli homeopatialla ei ole asian kanssa tekemistä:

En voi uskoa, että viikkoja ja joskus jopa kuukausia tai vuosia jatkuneet sairaudet/vaivat paranevat SATTUMALTA juuri silloin kun homeopaattisten valmisteiden käyttö aloitetaan. Kun ensin on yritetty tuloksetta ihan kaikkia mahdollisia muita hoitokeinoja, lääkkeitä jne. Näitä tapauksia on kuitenkin useita, milloin sattuma ei sitten enää ole sattumaa? Ja ei, en väitä, että ne toimisivat kaikilla, ihan kuten lääkärinkään määräät lääkkeet eivät toimi kaikilla. Mutta joillain toimii, eikä kyse varmasti ole pelkästä sattumasta. Ei ole pakko uskoa jos ei halua, mutta antakaa toisten uskoa siihen mitä kokevat.

Vierailija
171/244 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 09:29"]

Lapsien ja eläiten hoidosta ja siitä, miten ne vaivat parenavat muutenkin usein itsestään, eli homeopatialla ei ole asian kanssa tekemistä:

En voi uskoa, että viikkoja ja joskus jopa kuukausia tai vuosia jatkuneet sairaudet/vaivat paranevat SATTUMALTA juuri silloin kun homeopaattisten valmisteiden käyttö aloitetaan. Kun ensin on yritetty tuloksetta ihan kaikkia mahdollisia muita hoitokeinoja, lääkkeitä jne. Näitä tapauksia on kuitenkin useita, milloin sattuma ei sitten enää ole sattumaa? Ja ei, en väitä, että ne toimisivat kaikilla, ihan kuten lääkärinkään määräät lääkkeet eivät toimi kaikilla. Mutta joillain toimii, eikä kyse varmasti ole pelkästä sattumasta. Ei ole pakko uskoa jos ei halua, mutta antakaa toisten uskoa siihen mitä kokevat.

[/quote]

Miten homeopatia voisi toimia kun siinä ei ole vaikuttavaa ainetta? Eikö jokin homeopatia appsikin sitten toimisi? Homeopaattisissa valmisteissa on vain vettä joten on MAHDONTONTA parantaa mitään valmistetta nauttimalla. Sattuma tai placebovaikutus ovat ainoat todetut vaikutusmekanismit. JOS tiedät yhdessäkään homeopaattisessa valmisteessa olevan jotain muutakin kuin vettä niin korjaa tämä käsityksemme. 

Vierailija
172/244 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt vuosia unettomuudesta, lääkityksenä just mm. Tenox ja mirtazapiini. Homeopatia on auttanut minua hämmästyttävästi. Nyt nukun ensimmäistä kertaa vuosiin ilman lääkitystä. Suosittelen ehdottomasti homeopaatin konsultaatiota (vaikka puhelimitse sitten vaikka livenä tietysti parempi), eri ihmisille sopii eri aineet ja ammattitaitoinen homeopaatti määrää lääkkeen myös muiden tekijöiden kuin yksittäisen oireen perusteella.

Kukin taaplaa tyylillään, tämä nostanut mun elämänlaatua valtavasti.

Vierailija
173/244 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes vastailla näille: en usko tyypeille. Se on vain valtaisaa tiedon puutetta, jota kirjastot ja netti on tulvillaan. Heillä on muut intressit kyseessä kuten se, että omat tiedot ovat puutteelliset ja asetettu kyseenalaiseksi. Siihen ei ole Suomessa totuttu kun täällä aina arvostettu koulutusta vaikka se olisi hyvin suppeaa. Ja minä seurannut tätä keskustelua jo kymmeniä vuosia ja naureskellut!

Itse en aseta lääkärien tietämystä kyseenalaiseksi mutta toivoisin vaihtoehtolääkäreitä satamäärin lisää, sillä monet sairaudet voidaan hoitaa ilman lääketehtaiden sivuvaikutusdropeilla (ei kylläkään kaikkia).

Tietääkseni meillä suomessakin apteekkarit osasivat tehdä tämäntyyppisiä yrttisekoituksia moneen vaivaan. Sitten tuli tämä lääkebisnes tilalle ja tuo arvokas taito katosi!

Vierailija
174/244 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 11:41"]

Olen kärsinyt vuosia unettomuudesta, lääkityksenä just mm. Tenox ja mirtazapiini. Homeopatia on auttanut minua hämmästyttävästi. Nyt nukun ensimmäistä kertaa vuosiin ilman lääkitystä. Suosittelen ehdottomasti homeopaatin konsultaatiota (vaikka puhelimitse sitten vaikka livenä tietysti parempi), eri ihmisille sopii eri aineet ja ammattitaitoinen homeopaatti määrää lääkkeen myös muiden tekijöiden kuin yksittäisen oireen perusteella.

Kukin taaplaa tyylillään, tämä nostanut mun elämänlaatua valtavasti.

[/quote]

Kiitos,tää valaa uskoa minuun,että voisin vielä nukkua ilman lääkkeitä.Viime yönä unta riitti klo 1-6,olisin varmaan nukkunut pitempäänkin,mut mies nousi töihin,niin heräsin enkä enää saanut unta.

Ensi viikolla minulla on varattu parin tunnin aika homeopaatille,mielenkiinnolla ootan,mitä selviää.

ap siis tässä.

Vierailija
175/244 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten taas järkeä peliin. Homeopatia on huijausta ja humpuukia.

Vierailija
176/244 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 12:36"]

Ei kannata edes vastailla näille: en usko tyypeille. Se on vain valtaisaa tiedon puutetta, jota kirjastot ja netti on tulvillaan. Heillä on muut intressit kyseessä kuten se, että omat tiedot ovat puutteelliset ja asetettu kyseenalaiseksi. Siihen ei ole Suomessa totuttu kun täällä aina arvostettu koulutusta vaikka se olisi hyvin suppeaa. Ja minä seurannut tätä keskustelua jo kymmeniä vuosia ja naureskellut!

Itse en aseta lääkärien tietämystä kyseenalaiseksi mutta toivoisin vaihtoehtolääkäreitä satamäärin lisää, sillä monet sairaudet voidaan hoitaa ilman lääketehtaiden sivuvaikutusdropeilla (ei kylläkään kaikkia).

Tietääkseni meillä suomessakin apteekkarit osasivat tehdä tämäntyyppisiä yrttisekoituksia moneen vaivaan. Sitten tuli tämä lääkebisnes tilalle ja tuo arvokas taito katosi!

[/quote]

Yrttisekoitukset on aivan toinen asia kuin homeopatiasekoilu.

Vierailija
177/244 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut melatoniinia? Mulla se auttaa.

Vierailija
178/244 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatialääkkeen teho on sama kuin heittäisi burana-tabletin Itämereen ja joisi sitä vettä. Uskonasia siis.

Minäkin laittaisin rahani melatoniiniin sitä vastoin, se on ihan todistetusti toimivaa.

Vierailija
179/244 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,ei auta minulla melatoniini,ollut käytössä jo monta vuotta.Olen myös kokeillut monta luontaistuotekaupan valmistetta,valeriaanat sun muut.Lääkkeistä tulee sivuvaikutuksia,eikä ne edes auta,joudun joka kerta ottamaan tenoxia niiten lisäksi,käytössä siis mirtatsapiini+ketipinor.

Vierailija
180/244 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet kirjoittanut tämän, että joku huru sanoisi, että homeopatia auttaa. Voi-voi! Jopa tämän palstan ihmiset tietävät, että homeopatia on pelkkää huuhaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän