Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeopatiasta apua unettomuuteen?

Vierailija
24.11.2013 |

Ajattelin kokeilla vielä homeopatiaa tähän unettomuuteen,auttaisiko.Olen joutunut syömään yli 20 vuotta erilaisia unilääkkeitä,ja nukun huonommin kuin koskaan.Parina iltana en ole nyt ottanut enää lääkkeitä,eka yönä nukuin kolmesta yhdeksään,mutta viime yönä sain unta vasta kuuden jälkeen aamulla ja unta riitti kolmisen tuntia.

Paikkakunnallani ei ole homeopaattia,saako luontaiskaupasta ostettua niitä valmisteita ja osaavatko myyjät neuvoa? Vai voiko vaan soittaa jollekin homeopaatille ja kysyä neuvoja?

Kommentit (244)

Vierailija
221/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs meni jänkkäämiseksi...ap siis tässä,enkä minä ollut se,joksi luulit,että olisin itseäni onnitellut ja siis itseni kanssa keskustellut,niin sekaisin en todellakaan ole :D

Kaikenlaisia kirjoittajia tännekin tulee,näkyy olevan toisille ihan ajanvietettä .No,eipä se minua haittaa,huvinsa kullakin.

Kiitos sille,joka tsemppasit minua,kiva kuulla,että joku on kiinnostunut :)

Vierailija
222/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetääs tähän väliin se muistutus, että homeopatia on humpuukia ja huijausta.

Ap saa sitten taas jatkaa itsensä kanssa keskustelemista ja humpuukimaakarointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:45"]

Ap saa sitten taas jatkaa itsensä kanssa keskustelemista ja humpuukimaakarointia.

[/quote]

Joo,se on jo kuultu,että humpuukia on.Ei ole ymmärryksessä vikaa.Toisin kuin ehkä sinulla,kun jankkaat samaa asiaa.

Vierailija
224/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:45"]

[/quote]

Joo,se on jo kuultu,että humpuukia on.Ei ole ymmärryksessä vikaa.Toisin kuin ehkä sinulla,kun jankkaat samaa asiaa.

[/quote]

Hahahaa :-) Me nyt muistutellaan totuudesta tässä välillä ja naureskellaan virityksilles :-)

Vierailija
225/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:32"]

Huomenta,ap nukkui viime yönä klo 24-7 humpuukitipoilla :) Da daa!!

Olen monta kertaa ennenkin yrittänyt vierottua unilääkkeistä,mutta en ole jaksanut montaa yötä peräkkäin sitä valvomista,niin olen joutunut joka kerta palaamaan takaisin lääkityksen käyttöön.Siis ei ole edes ajan kanssa uni ruennut korjaantumaan,pikemminkin on alkanut tulemaan pään-leviämis-ajatuksia ym.mukavaa,kun yö toisensa jälkeen olen vaan valvonut ja valvonut.

En aio kyllä enää syömään niitä reseptilääkkeitä,jos näin helposti pääsen niistä eroon.

[/quote]

Hah hah!

Palstan homeopatiauskovainen on vihdoinkin keksinyt tarkoituksiinsa sopivan vedätyksen. 20 vuoden unettomuustaisto asettuu - PIM! - kahdessa yössä muistavan veden voimin!  :D

Sorry, ei mene läpi. Tule vielä mainostamaan sitä hepar sulphur vai mikälie troppi se nyt onkaan, jota tarjoat kaikkeen vaivaan korvatulehduksista yleiseen hysteriaan.

Vierailija
226/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ap! Mitäs sanot? Eiks olekin dorkaa porukkaa? Näyttävät tyhmyytensä aivan ns "ilmaiseksi". Luulis toimeksiantajien laittavan aikuisia ihmisiä väittelemään mutta että ihan kakaroita? No, yhdessä aloituksessa kysyttiin paljonko loggaajat ja bloggaajat tienaavat niin tuli esille sellainen summa kuin 600 euroa/kk  ja että yleensä sen tekevät opiskelijat. Joten pakko vaan todeta että tuo on se taso mitä saavat tuohon hintaan ja se todellakin näkyy. 

Vierailija
227/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, miten aikuiset ihmiset jaksavat vaivata näin paljon päätään sillä, että joku toinen kokee homeopatian toimivana ja on saanut siitä avun -oli se sitten placeboa tai ei.

Antakaa toisten nauttia asioista joista he haluavat nauttia ja kokevat saavansa apua. Jos sinä et usko asiaan X etkä halua käyttää valmistetta Y ja olet sitä mieltä, että ne ovat täyttä humpuukia, niin ole ihan rauhassa sitä mieltä. Kukaan ei varmasti siitä loukkaannu tai väitä sinua idiootiksi. Anna myös muiden olla rauhassa sitä mieltä, että ne humpuukit toimivat, jos ne kerta tuntuvat toimivan äläkä tule mollaamaan typeräksi idiootiksi ihmistä, joka uskoo omiin kokemuksiinsa.

Henkilön X homeopatian käyttö ei ole millään muotoa pois henkilöltä Y (paitsi jos henkilö Y sattuu edustamaan lääkefirmaa), miksi ette anna ihmisten vaan olla rauhassa kun mitään harmia kenellekään ulkopuoliselle ei tällaisesta toiminnasta aiheudu.

Kaikki eivät koe maailmaa samalla tavalla eikä tarvitsekaan. Annetaan kaikkien kukkien kukkia :)

Vierailija
228/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:41"]Mitkä ovat teidän mielestänne ne tehoikkaimmat homeoplacebo valmisteet? Minä en voi elää ilman yskäntippoja, arnica, hepar sulfur, aconitum. Mitäs ne on teillä? [/quote]

Kannattaako kertoo, kohta lääkevirasto omii ne apteekkituotteeksi kun se placebo vaikuttaa reseptilääkkeisiin:)))))

No, nuxvomica on yksi laajavaikutteisin aine homeopatiassa. Minä myös saan hyvän unen tällä placebolla kun otan 5 helmeä iltaisin kielen alle. Ja voi kauhistus kokeilin kyllä näitä ei placebo lääkkeitäkin. Lensivät kyllä äkkiää kun olo oli niin ´´sairas´´

[/quote]

Tiedättekö mitä minua oikein kovasti harmittaa? Tuli saamari ostettua 97 eurolla kasan minulle tuttuja jo entuudestaan olevia homeoplaceboita eilen ja vasta sen jälkeen sain lukea tästä aineesta. Nyt joudun taas lähtemään ostoksille kun  olisin voinut ostaa kaikki samalla kertaa. Oikein hirveesti harmittaa! Täällä on kyllä Life kauppa lähellä mutta olisikohan sitä siellä? Kyllä se olisi niin kätevää kun niitä sais lähiapteekista. Kas kumma etteivät ota niitä sinne myyntiin niinkuin nyt euroopassa yleensä niitä myydäänkin. Ihmettelen minä vaan että kuinka apteekit antavat hyvät rahat valua muualle? Mitä apteekkien edustajat ovat mieltä tuosta asiasta? Eikö teitä raha kiinnosta ja uudet aktiiviset asiakkaat? 

Vierailija
229/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri Hyvä Terveys -lehdestä, että unilääkkeistä vierottautuminen kestää yleensä useita (noin 4) viikkoja ja unettomuus on alussa pahinta. Jos jaksaa ja pystyy sitkeästi olemaan ilman mömmöjä, niistä pitäisi siis päästä siinä ajassa eroon. Pitäisin todella ihmeellisenä sitä, jos ap:n vieroitusoireet jäisivät näin vähäisiksi. Mutta en kiellä sitä, että se olisi mahdollista. Mutta toivon, että ap päivittää 4 viikon kuluttua vielä mikä on tilanne :)

Vierailija
230/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:41"]Mitkä ovat teidän mielestänne ne tehoikkaimmat homeoplacebo valmisteet? Minä en voi elää ilman yskäntippoja, arnica, hepar sulfur, aconitum. Mitäs ne on teillä? [/quote]

Kannattaako kertoo, kohta lääkevirasto omii ne apteekkituotteeksi kun se placebo vaikuttaa reseptilääkkeisiin:)))))

No, nuxvomica on yksi laajavaikutteisin aine homeopatiassa. Minä myös saan hyvän unen tällä placebolla kun otan 5 helmeä iltaisin kielen alle. Ja voi kauhistus kokeilin kyllä näitä ei placebo lääkkeitäkin. Lensivät kyllä äkkiää kun olo oli niin ´´sairas´´

[/quote]

Tiedättekö mitä minua oikein kovasti harmittaa? Tuli saamari ostettua 97 eurolla kasan minulle tuttuja jo entuudestaan olevia homeoplaceboita eilen ja vasta sen jälkeen sain lukea tästä aineesta. Nyt joudun taas lähtemään ostoksille kun  olisin voinut ostaa kaikki samalla kertaa. Oikein hirveesti harmittaa! Täällä on kyllä Life kauppa lähellä mutta olisikohan sitä siellä? Kyllä se olisi niin kätevää kun niitä sais lähiapteekista. Kas kumma etteivät ota niitä sinne myyntiin niinkuin nyt euroopassa yleensä niitä myydäänkin. Ihmettelen minä vaan että kuinka apteekit antavat hyvät rahat valua muualle? Mitä apteekkien edustajat ovat mieltä tuosta asiasta? Eikö teitä raha kiinnosta ja uudet aktiiviset asiakkaat? 

[/quote]

Niin tai jos teidän myynti on liian hyvä muutenkin  ja ihmisryntäys apteekkeihin työllistäisivät henkilökuntaa liikaa  ja muodostuisi  liian pitkiä jonoja kassoihin. Ehkä haluatte pitää kassajonot sujuvan kokoisina. 

Vierailija
231/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 17:22"]

[/quote]

[/quote]

Niin tai jos teidän myynti on liian hyvä muutenkin  ja ihmisryntäys apteekkeihin työllistäisivät henkilökuntaa liikaa  ja muodostuisi  liian pitkiä jonoja kassoihin. Ehkä haluatte pitää kassajonot sujuvan kokoisina. 

Anteeksi apteekkien ammattilaiset että pohdiskelen tätä asiaa mutta niin näyttäisi yks sun toinen pohdiskelevan montaa muutakin asiaa täällä. 

Vierailija
232/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aivan lämmin olo. Vaikka mitä muuta tapahtuisi, niin voi luottaa siihen, että ap se täällä juttelee hömppähomeopatiasta keskenään.

Vierailija
233/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 18:01"]

Tuli aivan lämmin olo. Vaikka mitä muuta tapahtuisi, niin voi luottaa siihen, että ap se täällä juttelee hömppähomeopatiasta keskenään.

[/quote]

Ehkä sinulla on kuumetta jos olo on niin lämmin. Ota panadolia tai sinulle sopivaa särkylääkettä. Tuo sinun houruilusi saattaa lakata kun kuume laskee. Tässä neuvot mitä sinulle voin antaa. 

Vierailija
234/244 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan homeopatian vastustaja ei ole vieläkään vastannut järkevästi siihen, miten homeopatia (ja monet muut "humpuukiset" vaihtoehtohoidot, kuten energiahoidot) voi toimia myös pienillä lapsilla ja eläimillä, joilla ei ole käsitystä mitä tapahtuu, ei uskoa (ei sen kummemmin epäuskoakaan) siihen, että valmisteet toimivat eikä näin ollen mahdollisuutta placebo-vaikutukseen?

Vierailija
235/244 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnu auttaa. Onko ap linjoilla? Oletko palannut mömmöihin :( ?

Vierailija
236/244 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki homeopaattinen Valeriana C30. Toinen vaihtoehto on ostaa valeriaanaeetä. Valeriaana on tehty Virmanjuuresta ja sitä käytetään kaikkialla, paitsi Suomessa, joka on todella takapajula verrattuna lääkinnällisesti edistyneihin maihin, kuten esim. Saksaan ja muihin EU-maihin. Täällä kaupataan vain kemiaa.

Vierailija
237/244 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavaa tekstiä sinulta. Jos homeopatia ja luontaislääkintä on pelkkää "kuutiohintaista vettä", niin kerrohan, miksi sen käyttöä ja käyttäjiä vainotaan?

Miksi Evira lähettelee maatalouksiin Suomessa kirjeitä, joissa kehotetaan olemaan käyttämättä karjalle homeopatiaa? MIKSI - jos se on pelkkää vettä?

Vierailija
238/244 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aconitum on mulle paras aine nukahtamiseen  mutta pitää kokeilla tota valerianaa. No nyt apteekitkin rupee myymään niitä joten ei tartte kauas lähteä hakemaan niitä 

Vierailija
239/244 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 09:14"]

Loukkaavaa tekstiä sinulta. Jos homeopatia ja luontaislääkintä on pelkkää "kuutiohintaista vettä", niin kerrohan, miksi sen käyttöä ja käyttäjiä vainotaan?

Miksi Evira lähettelee maatalouksiin Suomessa kirjeitä, joissa kehotetaan olemaan käyttämättä karjalle homeopatiaa? MIKSI - jos se on pelkkää vettä?

[/quote]

homeopatialla ei ole mitään tekemistä luontaislääkinnän kanssa. Luontaislääkinnässä on vaikuttavia aineita, homeopatiassa saatanan kallista vettä.

Vierailija
240/244 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullistahan se on jos se parantaa taudin. Tottakai se on lääkeyhtiöiltä pois mutta apteekit kuitenkin saavat osansa nyt kun rupeavat niitä myymään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä