Miksi seksin osto halutaan kieltää? On ihmisiä jotka eivät voi mitenkään muuten saada seksiä...
Mikä tämä juttu siis on että halutaan evätä näiltä ihmisiltä yksi perustarpeista?
Eikö tuo ole sadistista?
Mikä oikein ajaa seksin oston kieltäjiä eteenpäin?
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei panolla käynti ole sen kummempi kuin kampaaja tai hierojakaan.
Seksityön kannattajien tälläinen ihmisen seksuaalisuuden tuotteistamisen ajatus on minulle lähinnä merkki siitä, että ei todellakaan pidä laillistaa.
Tämä ajatusko on käsi sydämellä mielestäsi täysin terve? Näetkö mitään ongelmaa?
Nimenomaan se että jos seksipalvelu olisi laillista ja valvottua veisi markkinat ihmiskaupalta. Tällä hetkellä kyseinen palvelu saattaa maksaa esimerkiksi 200 euroa puoli tuntia pimeänä. Jos kyseinen palvelu olisi laillinen saattaisi sitä saada esimerkiksi sadan euron tuntihintaan niin että hinta sisältää arvonlisäveron ja kaikki maksut sekä sen että työntekijä on turvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksityön kannattajien tälläinen ihmisen seksuaalisuuden tuotteistamisen ajatus on minulle lähinnä merkki siitä, että ei todellakaan pidä laillistaa.
Tämä ajatusko on käsi sydämellä mielestäsi täysin terve? Näetkö mitään ongelmaa?
Nimenomaan se että jos seksipalvelu olisi laillista ja valvottua veisi markkinat ihmiskaupalta. Tällä hetkellä kyseinen palvelu saattaa maksaa esimerkiksi 200 euroa puoli tuntia pimeänä. Jos kyseinen palvelu olisi laillinen saattaisi sitä saada esimerkiksi sadan euron tuntihintaan niin että hinta sisältää arvonlisäveron ja kaikki maksut sekä sen että työntekijä on turvallinen.
Kerro minulle: jos olisin nuori, kaunis nainen joka haluaa luksusta elämäänsä, niin miksi myisin itseäni laillisessa palvelussa 50 e/h ja joutuisin ottamaan vastaan vaikka millaisia juntteja sen sijaan, että myisin itseäni vain valikoiduille liikemiehille joille 400 e/h ei olisi mikään ongelma?
Miksi jonkun pitäisi myydä omaa kroppaansa 50 eurolla/tunti? Miksi kukaan suostuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan hyvin voitais sallia lailliset bordellit jotka maksaisivat veronsa ja joiden toiminta olisi kontrolloitua. Ja kovat sanktiot ihmiskaupan uhreilta ostamisesta.
Itseäni kyllä hävettäisi olla sellainen elukka jonka on pakko päästä itseään hinkuttamaan vaikka maksamalla, mutta meitä on joka junaan. Toiset ovat lähempänä eläintä.
Ostin seksiä saadakseni kunnon tavaraa. En nähnyt siinä mitään hävettävää.
Nuo kaksi lausettasi liittyvät ehkä kiinteästi yhteen tavalla, jota et itse ymmärrä. On olemassa ihmisiä, joiden myönteinen arvio jostain toiminnasta ei mitenkään puhu sen puolesta vaan päinvastoin on omiaan osoittamaan, ettei heidän arvostelukykynsä painoarvo ole häävi. Joskus painoarvonmenetyksessä saattaa olla kysymys ennakkoluuloista, mutta yhtä hyvin ennakkoviisaudesta. Todella monella kun on suoraa kokemusta ihmisistä, joille toisilla on pelkkää välinearvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan hyvin voitais sallia lailliset bordellit jotka maksaisivat veronsa ja joiden toiminta olisi kontrolloitua. Ja kovat sanktiot ihmiskaupan uhreilta ostamisesta.
Itseäni kyllä hävettäisi olla sellainen elukka jonka on pakko päästä itseään hinkuttamaan vaikka maksamalla, mutta meitä on joka junaan. Toiset ovat lähempänä eläintä.
Jos et häpeä, niin oletko puhunut kirjoittanut/puhunut asiasta omalla nimelläsi?
Siis minne olisi pitänyt puhua ja kirjoittaa? Kuka kertoo yksityisasioista muutenkaan kellekään.
Eikös suurin ostajakunta ole perheelliset miehet? Silti aina vedetään esiin vammaiset ja reppanat, kun seksin ostamisesta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä nyt on sitten kieltämässä?
Samaa olen kysynyt edellisessä kymmenessä ketjussa.
Ilmeisesti äiti kielsi, kun muuta vastausta ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaksi lausettasi liittyvät ehkä kiinteästi yhteen tavalla, jota et itse ymmärrä. On olemassa ihmisiä, joiden myönteinen arvio jostain toiminnasta ei mitenkään puhu sen puolesta vaan päinvastoin on omiaan osoittamaan, ettei heidän arvostelukykynsä painoarvo ole häävi. Joskus painoarvonmenetyksessä saattaa olla kysymys ennakkoluuloista, mutta yhtä hyvin ennakkoviisaudesta. Todella monella kun on suoraa kokemusta ihmisistä, joille toisilla on pelkkää välinearvoa.
Kumpikin oli oikein tyytyväisiä, joten miksi tämän pitäisi kellekään kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän perusteella hinta halpenisi, kun siihen lisätään sivukulut?
Koska ketään ei saisi pakottaa myymään sitä.
Ja niin siinä kävisi joka tapauksessa ja on jo käynytkin.
Minusta bordellitoiminta pitäisi laillistaa ja saada kunnon lainsäädäntö varmistamaan seksityöläisten oikeudet ja turvallisuuden. Tämä on toimivin malli. Kieltämisellä hommat pysyy maan alla ja se saattaa työntekijät haavoittuvaiseen asemaan ja mahdollistaa ihmiskaupan. Bordellissa ostaja voi olla varma ettei osallistu paritukseen.
Kädettömiä ihmisiä on melko vähän.
Olen eronnut ja rikas ja käytän miesprostutoitua säännöllisesti. Harmi jos tämä nyt lopettaisiin.
Saisin kyllä ilmaiseksikin seksiä halutessani, mutta olen nyt päätynyt tähän ratkaisuun, koska se toimii tosi hyvin.
Osta pumpattava B.
Kertahankinta. Tulee halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen esineellistäminen tuotteeksi ei tee hyvää kenellekään. Jos asia on vielä valtion puolesta ok, niin kierouttaa koko systeemin.
Suomessakin tapahtuu PALJON ihmiskauppaa. Sitten kun joku seksin oston ja myymisen puolesta meuhkaava on nähnyt vaivaa tämän hirvittävän ongelman kitkemiseksi, uskon että eettisyys kiinnostaa.
Sitten kun useita luotettavan lähteen tutkimustuloksia siitä, että seksityö on täysin terveellistä työntekijän pysyykeelle, uskon että tämä on mahdollista.
Seksityön osatajathan tässä ovat tarinan uhreja. He eivät saa muuten seksiä miten paljon tahtovat ja milloin haluavat!!!!! He joutuisivat luultavasti kehittämään aidon ihmissuhteen, josta joutuisi vielä pitämään huolta. Eikä edes suhteen syntymisestä ole mitään takeita!!!!! Rikos! Vääryys!
Miksi tälläinen uhriparka joutuisi miettimään vielä tuollaisia pikkuongelmia, kuin ihmiskauppa. Sehän ei missään tapauksessa ole mitenkään hänen vikansa millään muotoa ja ei siis kuulu hänelle
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut ja rikas ja käytän miesprostutoitua säännöllisesti. Harmi jos tämä nyt lopettaisiin.
Saisin kyllä ilmaiseksikin seksiä halutessani, mutta olen nyt päätynyt tähän ratkaisuun, koska se toimii tosi hyvin.
En kovin suurta kyyneltä vuodata vuoksesi
Kielletään vaan, kyllä nyt jokainen oikeasti pärjää ilmankin.
Koska seksi ei edelleenkään ole perustarve, jos koko ajan haluaa seksiä silloin on kyse adsiktiosta. Sama alkoholin, huumeiden, peli arpojen yms kanssa, jos koko ajan haluaa jotakin asiaa on kyse adsiktiosta. Ja seksi on tälläinen,, seksi ei ole perustarve kenellekään
Vertaako joku oikeasti "panolla" käyntiä kampaajaan tai parturi työhön, sairasta, sairasta perverssiä :D kyse on naisten esineellistämisestä, eikä nähdä muuta kuin reikinä
Pistää vihaksi että jotkut oikein haluaa bordelli toimintaa tänne Suomeen! On paljon nuoria naisia jotka on pakotettu seksi orjaksi yms, ihmiskauppaa
Tälläisten ajattelijoiden ei pitäisi olla edes olemassa,, saatan vaan kuvitella miten nää kyttää naisia kaikkialla ja vinkuvat ja vonkuvat kassaltakin numeroa (tulee mieleen tuo keskustelu kun nainen antoi väärän numeron)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bordellit pitää laillistaa, niin ongelmat loppuvat siihen. Prostituutiosta pitää tehdä laillinen ammatti, josta maksetaan verot, eläkkeet ja muut pakolliset.
Jos on laillinen ammatti, niin työttömiä voidaan laittaa työkokeiluun. Ja ammattilaisen pitää voida myydä lähisukulaiselle.
Ja jos vahingossa syntyy lapsi, se on myytävä kauppatavara.
Koska on samanlainen työ kuin muutkin työt. Siksi siihen pitäisi jokaisen pystyä.
Suoraan Pasilasta vetäisit?
Muissa maissa prostituoitu vertautuu vuokratuoliyrittäjänä toimivaan kampaajaan, joka voi kyllä kieltäytyä asiakkaista kuten muutkin yrittäjät.
Ja ihanko totta teillä päin tultaisiin ostamaan lähisuvulta seksiä?