Help! Paras huulirasva?
Kertokaapas mikä on paras huulirasva/voide? Tuntuu että mulla on aina kuivat huulet vaikka juon vettä paljon ja eri huulirasvoja on kyllä kokeiltu mutta ei oo mikään auttanut :(
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta huulirasvojen käyttö, niin et enää tarvitse huulirasvaa. Oikeasti! Itse olen onneksi päässyt jo vuosia sitten tuosta kierteestä eroon.
Aamuisin sipaisen Kløver vaseliinia ja se riittää. Illalla pesun jälkeen kasvoja rasvatessa pyhkäisen samaa voidetta kevyesti myös huulille.
Olin jälleen kerran koko kesän ilman, mutta nyt heti ensimmäisten pakkasten myötä huulista lohkeilee kuivuneita paloja. Miten sen selität jos kyse on vain huulirasvakierteestä?
Avene Cold cream. Apteekista. Paras.
Labello on ainoa jonka maku miellyttää.
Blistex, se valkoinen tuubi. Jos oikein pahana, pinkki Bepanthen.
Blistexin se tuubitavara. Muita älä huoli.
Ainakin miehelle riittää Kloverin vaseliini.
Kiehl's Lip Balm ja Avenen huulivoide toimii ainakin minulla hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kaipaa vanhaa kunnon Lipsiliä? Joku vuosi sitten ostin sit vielä Ruotsista Lypsyl-nimellä, Suomesta sitä ei ole enää saanut aikoihin. Paitsi tämän ketjun innoittamana googlasin ja saa Lypsyl-nimellä jostain verkkokaupasta. Paras huulirasva ikinä!
On se ihan ok, Ruotsista ostan usein. Mutta ei se minusta mikään huippuhyvä ole.
🇺🇦🇮🇱
Pallivaha on todella hyvä myös huulirasvaksi.
Punainen lamelli. Hoitaa ja antaa väriä huuliin.
Vierailija kirjoitti:
Punainen lamelli. Hoitaa ja antaa väriä huuliin.
Labelloa tarkoitin :)
Blistex sensitive. Ei makuja eikä tuoksuja. Kosteuttaa juuri sopivasti. Itsellä ollut tämä käytössä jo pitkään.
Aco Lip Cerat apteekista. Kokeilkaa, se on oikeasti paras.
Eikö kukaan kaipaa vanhaa kunnon Lipsiliä? Joku vuosi sitten ostin sit vielä Ruotsista Lypsyl-nimellä, Suomesta sitä ei ole enää saanut aikoihin. Paitsi tämän ketjun innoittamana googlasin ja saa Lypsyl-nimellä jostain verkkokaupasta. Paras huulirasva ikinä!