Help! Paras huulirasva?
Kertokaapas mikä on paras huulirasva/voide? Tuntuu että mulla on aina kuivat huulet vaikka juon vettä paljon ja eri huulirasvoja on kyllä kokeiltu mutta ei oo mikään auttanut :(
Kommentit (131)
Se Lidlin huulivoide, jonka nimeä en nyt muista. Myydään kolmen kappaleen pakkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Yves Rocherin se Karitevoi stick. Ei ole maustettu, on väritön ja todella hoitava. Pari euroa ja on riittoisa. Mulla nyt samaa toista vuotta.
Mun mielestä taas tuo on aika hirveä.
Itse olen todellinen huulirasva-addikti ja minulle ylivoimainen ykkönen on aina ollut tavallinen sininen Labello. Olen testannut vaikka mitä kalliita ja halpoja huulirasvoja, ja sitä ei päihitä mikään.
Tosin luulen että mieltymykset ovat yksilöllisiä, varmaan kiinni ihotyypistä ja muista huulten "ominaisuuksista". Monet rasvat eivät tunnu imeytyvän ollenkaan vaan muodostavat huulten päälle semmoisen ällön kelmun.
Apteekin Favora. Ei sisällä petrolatumia.
Blistexin hoitava huulirasva, valkoinen voidemainen putkilossa. Rasva on menttoolilla "ryyditetty" viileä: hoitaa huulet kuntoon huuliherpestä myöten. Itse asiassa nyt en ole saanut huuliherpestä lähes vuoteen, kun olen käyttänyt säännöllisesti ko. huulirasvaa ja se on itselleni suuri helpotus!
Vierailija kirjoitti:
EOS on hyvä
Ostin näitä useamman eri tuoksuja, ekan pystyin käyttämään ennen kuin allergisoiduin. Ja huom! en ole yleensä ikinä yhtään millekään allerginen, ainoastaan näille rasvoille. Rahat menivät Kankkulan kaivoon.
Hyvä ja halpa on Lidlin vaaleanvihreässä paketissa oleva, jos sitä nyt enää saa, viimeksi ei ollut kun etsin. Siis huippuhyvää laatua pilkkahintaan, aivan uskomatonta!
Ardenin Eight hour cream. Myydään pyöreässä peltirasiassa tai huulipunan näköisenä puikkona.
Bepanthenin voittanutta ei tietenkään ole, mutta vähän hankala kantaa tuubia mukana.
Käytän vaseliinia, keltaisessa pyöreässä metallirasiassa. Kestää kauan, hyvä hinta-laatusuhde.
Mitä, eikö kukaan ole maininnut tavallista vaseliinia? Ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Hurraw! Moon balm.
Takaan ettet pety! Itse kokeillut _kaiken_. Nykyään rasvaan tällä vain kerran päivässä ja se riittää. Aluksi toki rasvailin useamminkin mutta sitten alkoi tasapaino löytyä.
Ja huom! Hurraw!:ta on montaa erilaista, nimenomaan Moon balm se hyvä, muut ihan peruskauraa mielestäni!
Itse tykkään eniten merkin Coconut Lip Balmista.
Kiitos kaikille ehdotuksista, saa laittaa lisää!! Ap
Rasvainen perusvoide tai Bacibact-voide.
Paljon erilaisia kokeillut ja paras ja nopeiten tehoava on ehdottomasti tuo Acon vaaleansininen huulirasva.
Vierailija kirjoitti:
EOS on hyvä
Itse käytin EOSia ja tuli kauhea ihottuma suun ympärille. En ollut ainoa ja yhtiötä vastaa on maailmalla nostettu ihan lakijuttujakin...
https://www.buzzfeed.com/augustafalletta/eos-lip-balm-blisters-rash-all…
Paw Paw cream. Kotona oltaessa käytän ihan kookosöljyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ardenin Eight hour cream. Myydään pyöreässä peltirasiassa tai huulipunan näköisenä puikkona.
Bepanthenin voittanutta ei tietenkään ole, mutta vähän hankala kantaa tuubia mukana.
Apteekissa kyllä myydään Bepanthenia pienessä huulivoideputkilossa. Ainoa huulirasva, joka on auttanut huuliini. Suosittelen lämpimästi!
Vierailija kirjoitti:
Apteekista sellainen haaleansininen pötkö. En muista nimeä, mutta väri vaaleansininen. Tai sitten Bepanthen.
Se n Aco. Myös apteekin Avene gold cream on hyvä.
Blistex Medilip
EOS Sweet Mint