Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Paras huulirasva?

Vierailija
22.09.2020 |

Kertokaapas mikä on paras huulirasva/voide? Tuntuu että mulla on aina kuivat huulet vaikka juon vettä paljon ja eri huulirasvoja on kyllä kokeiltu mutta ei oo mikään auttanut :(

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blistex Medilip

EOS Sweet Mint

Vierailija
22/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Lidlin huulivoide, jonka nimeä en nyt muista. Myydään kolmen kappaleen pakkauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blistex on varma valinta.

Vierailija
24/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yves Rocherin se Karitevoi stick. Ei ole maustettu, on väritön ja todella hoitava. Pari euroa ja on riittoisa. Mulla nyt samaa toista vuotta.

Mun mielestä taas tuo on aika hirveä.

Itse olen todellinen huulirasva-addikti ja minulle ylivoimainen ykkönen on aina ollut tavallinen sininen Labello. Olen testannut vaikka mitä kalliita ja halpoja huulirasvoja, ja sitä ei päihitä mikään.

Tosin luulen että mieltymykset ovat yksilöllisiä, varmaan kiinni ihotyypistä ja muista huulten "ominaisuuksista". Monet rasvat eivät tunnu imeytyvän ollenkaan vaan muodostavat huulten päälle semmoisen ällön kelmun.

Vierailija
25/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin Favora. Ei sisällä petrolatumia.

Vierailija
26/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eos minttu

Vierailija
27/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blistexin hoitava huulirasva, valkoinen voidemainen putkilossa. Rasva on menttoolilla "ryyditetty" viileä: hoitaa huulet kuntoon huuliherpestä myöten. Itse asiassa nyt en ole saanut huuliherpestä lähes vuoteen, kun olen käyttänyt säännöllisesti ko. huulirasvaa ja se on itselleni suuri helpotus!

Vierailija
28/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EOS on hyvä

Ostin näitä useamman eri tuoksuja, ekan pystyin käyttämään ennen kuin allergisoiduin. Ja huom! en ole yleensä ikinä yhtään millekään allerginen, ainoastaan näille rasvoille. Rahat menivät Kankkulan kaivoon.

Hyvä ja halpa on Lidlin vaaleanvihreässä paketissa oleva, jos sitä nyt enää saa, viimeksi ei ollut kun etsin. Siis huippuhyvää laatua pilkkahintaan, aivan uskomatonta!

Vierailija
29/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ardenin Eight hour cream. Myydään pyöreässä peltirasiassa tai huulipunan näköisenä puikkona.

Bepanthenin voittanutta ei tietenkään ole, mutta vähän hankala kantaa tuubia mukana.

Vierailija
30/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vaseliinia, keltaisessa pyöreässä metallirasiassa. Kestää kauan, hyvä hinta-laatusuhde.

Vierailija
31/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, eikö kukaan ole maininnut tavallista vaseliinia? Ihan parasta.

Vierailija
32/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurraw! Moon balm.

Takaan ettet pety! Itse kokeillut _kaiken_. Nykyään rasvaan tällä vain kerran päivässä ja se riittää. Aluksi toki rasvailin useamminkin mutta sitten alkoi tasapaino löytyä.

Ja huom! Hurraw!:ta on montaa erilaista, nimenomaan Moon balm se hyvä, muut ihan peruskauraa mielestäni!

Itse tykkään eniten merkin Coconut Lip Balmista.

Vierailija
33/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ehdotuksista, saa laittaa lisää!! Ap

Vierailija
34/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvainen perusvoide tai Bacibact-voide.

Vierailija
35/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon erilaisia kokeillut ja paras ja nopeiten tehoava on ehdottomasti tuo Acon vaaleansininen huulirasva.

Vierailija
36/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EOS on hyvä

Itse käytin EOSia ja tuli kauhea ihottuma suun ympärille. En ollut ainoa ja yhtiötä vastaa on maailmalla nostettu ihan lakijuttujakin...

https://www.buzzfeed.com/augustafalletta/eos-lip-balm-blisters-rash-all…

Vierailija
37/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paw Paw cream. Kotona oltaessa käytän ihan kookosöljyäkin.

Vierailija
38/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ardenin Eight hour cream. Myydään pyöreässä peltirasiassa tai huulipunan näköisenä puikkona.

Bepanthenin voittanutta ei tietenkään ole, mutta vähän hankala kantaa tuubia mukana.

Apteekissa kyllä myydään Bepanthenia pienessä huulivoideputkilossa. Ainoa huulirasva, joka on auttanut huuliini. Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
39/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burt's Bees tottakai!

Vierailija
40/131 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista sellainen haaleansininen pötkö. En muista nimeä, mutta väri vaaleansininen. Tai sitten Bepanthen.

Se n Aco. Myös apteekin Avene gold cream on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä