Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Paras huulirasva?

Vierailija
22.09.2020 |

Kertokaapas mikä on paras huulirasva/voide? Tuntuu että mulla on aina kuivat huulet vaikka juon vettä paljon ja eri huulirasvoja on kyllä kokeiltu mutta ei oo mikään auttanut :(

Kommentit (131)

121/131 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nyt ostamassa Acon Lip Ceratin, kun sitä tuntui niin monet suosittelevan. Tuntuu kyllä älyttömän hyvältä ja hintakin on halpa. Ainoan miinuksen annan siitä ällövaniljan tuoksusta. Muuten tämä on huippu tuote ja jää käyttöön varmasti.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
122/131 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miramen mansikka. Makukin hyväilee suuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tarvinnut huulirasvoja😌

Vierailija
124/131 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista valkovaseliinia tuubissa. Halpaa ja erinomaista. Putkilo kestää ikuisuuden. Vuosiin en ole käyttänyt muuta. Toinen on se Kløver -vaseliini keltaisessa metallipurkissa. Mitään muuta ei tarvita.

Täällä suositeltua Lansinohia aikoinaan imettäessä käytin nänneihin, huuliin en hoksannut kokeilla, varmaan olisi toiminut huulissakin.

Juotko tarpeeksi vettä? Sisäinen kosteutus on myös tärkeää.

Vierailija
125/131 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt todennut että paras itselleni on classic carmex lip balm. Olen kokeillut useampaa eri voidetta ja tämä toimii huolissani. Ei ole enää kuivat eikä riekalaiset.

Vierailija
126/131 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista sellainen haaleansininen pötkö. En muista nimeä, mutta väri vaaleansininen. Tai sitten Bepanthen.

Ditto! Bepa on tuotteiden aatelia, varsinainen multipööpös. Sitä saa näköjään sisäisestikkin käytettäväksi!

Vierailija
127/131 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coco Chanel. 

Vierailija
128/131 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aiemmin mainitsi, että kannattaa repiä, niin siihen hommaan en kyllä rupea! Välillä niin pahasti lohkeilee että veri maistuu suussa, niin repiminen ei ainakaan siihen ongelmaan auta. Suosittelen ACOn sitä sinistä huulirasvaa!! Mulla itse tällä hetkellä isotretinoin-kuuri meneillään, niin huulet myös sen mukaiset...:/

Vierailija
129/131 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthen tuubissa on minusta paras huulirasva. Se sopii kaikkiin muihinkin ihon pikkuvaurioihin. Apteekista.

Vierailija
130/131 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut addikti, mutta päässyt keltaisessa rasiassa olevalla vaseliinilla eroon. Sitä laitan aamuisin ja riittää joskus koko päivän.

Vierailija
131/131 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvi huulirasvaa muuhun kuin huuliherpekseen ajoittain. Blistex hoitava huulirasva toimii ja on halpa. Pitää vaan olla melko tuoretta. Vuoden vanha ei enää toimi.

No ei se huulirasva herpestä paranna 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi