Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Paras huulirasva?

Vierailija
22.09.2020 |

Kertokaapas mikä on paras huulirasva/voide? Tuntuu että mulla on aina kuivat huulet vaikka juon vettä paljon ja eri huulirasvoja on kyllä kokeiltu mutta ei oo mikään auttanut :(

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista La Roche-Posay stick. Toimii ympäri vuoden. (Korkea aurinkosuoja!) Minä tykkään!

Vierailija
102/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummeli, etkä tarvii muuta !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman blistexit ja apteekin huulirasvapötköt on testattu, osa toimii, mutta kaikissa on se ongelma, että pitää tyyliin tunnin sisällä laittaa lisää. Ainoa mitä ei tarvi kuin pari kertaa päivässä on vaseliini. Siinä on myös kiva kiilto, eli toimii myös huulikiiltona. Riittää reilusti yli vuodeksi.

Vierailija
104/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi on paras, iholle ja huulille kans. Nivea. Se ihan perinteinen sininen purkki. Normalista saa mini Niveapurkkeja, tulee käytettyä siten loppuun asti.

Vierailija
105/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että perinteiset huulirasvat eivät tehoa pakkasen kovettamiin huuliin. Käytän itse Dermosilin huulivoidetta, joka on tätä mallia: https://tinyurl.com/yup3cxsu

Vierailija
106/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terrocort-niminen voide. 

Vierailija
107/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lanoliini, nännirasva. Ihan paras.

Tämä! Sain aikanaan vinkin tästä ihotautilääkäriltä. Halpaa, kestävää ja erittäin tehokasta. Älä tuhlaa rahojasi jonninjoutavaan humpuukkiin, vaan marssi apteekkiin hakemaan. En ole ihan varma, oliko kauppanimi joku Lanosin.

Vierailija
108/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että perinteiset huulirasvat eivät tehoa pakkasen kovettamiin huuliin. Käytän itse Dermosilin huulivoidetta, joka on tätä mallia: https://tinyurl.com/yup3cxsu

Peukku tälle 😊

Vierailija
109/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUXE Rêve De Miel Ultra-Nourishing Lip Balm, ihan paras. Purkki kestää pitkään, tuote kosteuttaa hyvin eikä huulet jää häiritsevän kiilteleviksi

Vierailija
110/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenmaailman blistexit ja apteekin huulirasvapötköt on testattu, osa toimii, mutta kaikissa on se ongelma, että pitää tyyliin tunnin sisällä laittaa lisää. Ainoa mitä ei tarvi kuin pari kertaa päivässä on vaseliini. Siinä on myös kiva kiilto, eli toimii myös huulikiiltona. Riittää reilusti yli vuodeksi.

Tämä! Todellakin tämä! Itsekin tuolla aiemmin suosittelin vaseliinia! Esim. se perinteinen keltainen pyöreä peltirasia Kløver merkiltään. Saa joka marketista. 👌👌👌Ihan kaikki muut huulirasvat vain lisää rasvaamisen tarvetta, jotkut enemmän kuin toiset. Tuolla pärjää, kun aamuin illoin hammaspesun jälkeen pikkuisen sipaisee huuliin. Ei sisällä mitään tuoksuja eikä värejä, pelkkää vaseliinia.

T. Ennen huulet kuivuudesta verta vuotavilla haavoilla, ei enää moneen vuoteen!

Vierailija
111/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekista sellainen haaleansininen pötkö. En muista nimeä, mutta väri vaaleansininen. Tai sitten Bepanthen.

Sen nimi on Aco. Äänestän samaa. Vuosikausia olen kokeillut vaihtaa merkkejä, mutta tuon kun löysin niin ei tartte enää vaihtaa.

Ääni myös tälle, välillä ostan jotain muuta merkkiä, mutta sitten kun palaan taas tähän, niin palaa muistiin se, että tätä pitää laittaa paljon harvemmin. Ehkäpä jo nyt olen vihdoin viisastunut, että muita ei kannata ostaa.

Vierailija
112/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yves Rocherin se Karitevoi stick. Ei ole maustettu, on väritön ja todella hoitava. Pari euroa ja on riittoisa. Mulla nyt samaa toista vuotta.

Mun mielestä taas tuo on aika hirveä.

Itse olen todellinen huulirasva-addikti ja minulle ylivoimainen ykkönen on aina ollut tavallinen sininen Labello. Olen testannut vaikka mitä kalliita ja halpoja huulirasvoja, ja sitä ei päihitä mikään.

Tosin luulen että mieltymykset ovat yksilöllisiä, varmaan kiinni ihotyypistä ja muista huulten "ominaisuuksista". Monet rasvat eivät tunnu imeytyvän ollenkaan vaan muodostavat huulten päälle semmoisen ällön kelmun.

Joo ei todellakaan kannata käyttää huulirasvaa. Ne huulet kannattaa mieluummin repiä :)

Vierailija
113/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EOS on hyvä

Mulla on ollut myös käytössä EOS-tuotteita ja voin suositella niitä lämpimästi =)

Vierailija
114/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blistexin semmonen pikku purkissa oleva tai sitten aivan vastaava tuote keltasella korkilla merkiltään Carmex. Näissä on mehiläisvahaa, mentholia ainaki ja mitähän lie. Ja tuo riittää ikuisuuden, eikä sitä oikeastaan tarvii laittaa sormella vaikka onkin purkissa, ennenkuin on ihan lopussa. Edellinen rasva oli varmaan kolme vuotta ja ei ehtiny kulua sormellalevitysasteelle, ku hukku. Ei mulla olekaan tosin yhtä paha huultenkuivumisongelma, kuin alottajalla.

Vierailija
115/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouskaupasta saa Tummelia. Se on riittoisa ja edullinen huulirasvanakin. Käypi myös tisseihinkin.

Vierailija
116/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaseliini hyvä, lanoliini vielä parempi

Vierailija
117/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaseliini hyvä, lanoliini vielä parempi

Lasol parhain.

Vierailija
118/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisvahaa sisältävät tuotteet, kuten esim.Ekoihmeen "niityn voimasalva".

Ja muistaa laittaa ennen ulosmenoa niin huulet saavat suojaa kylmyyttä vastaan.

Voi levittää myös esim.niistämisestä kuivuneisiin nenänpieliin.

Vierailija
119/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blistex lip relief, sellainen valkoinen pikku tuubi, on mun ehdoton lemppari. Ja maksaa noin kolme euroa, eli ei edes kovin kallis.

120/131 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lanoliini, nännirasva. Ihan paras.

Tämä! Sain aikanaan vinkin tästä ihotautilääkäriltä. Halpaa, kestävää ja erittäin tehokasta. Älä tuhlaa rahojasi jonninjoutavaan humpuukkiin, vaan marssi apteekkiin hakemaan. En ole ihan varma, oliko kauppanimi joku Lanosin.

Lansinoh. Olen käyttänyt, on hyvää tavaraa. Ainoa toimiva apu myös kipeästi halkeavile kantapäille.

Ongelmana tässä tuotteessa on se, että se on kylmässä ilmassa kovettuvaa, eli tuubia saa puristaa raivopäisenä ennen kuin sieltä tulee mitään ulos. Jos tuotteen saisi jotenkin puikkomuotoon, se olisi huippu.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi