Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka istuu aina suihkussa siellä lattialla?

Vierailija
23.11.2013 |

Vai olenko outolintu?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

istutaan miehen kanssa usein!

Vierailija
42/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoo? Istua suihkussa.

Itse käyn normisti suihkussa, 3min. ulos ja pihalle. Ei mitään järkee lotrailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 17:35"]

Mun ex istui ja varmaan istuu yhä. Ällösin sitä tapaa, lotrasi "tuntitolkulla" vettä ja kiskoi suihkun aikana jopa alkoholia napaansa.

[/quote]

Onkohan meillä sama eksä.. Oksettavin näky ikinä, kun mies istui baarista tultuaan suihkun lattialla huonossa ryhdissä tuhannen humalassa.

Hyhhyh ja hyi

Vierailija
44/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen ajan lapsi kun joka paikassa oli vielä ammeet.tästä johtuen olen tottunut istumaan ja tulen istumaan aina.

Vierailija
45/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En istu suihkussa kun on kylpyamme ja palju.

Vierailija
46/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran naapurini mielellään rentoutuu aamuöisin ottamalla nokoset suihkussa. Silloin minäkin saan nauttia kattolampustani lankeavan sateen ropinasta. 

Vierailija
47/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus, jos olen ollut saunassa liian kauan, tai sauna on ollut liian kuuma. eli on jotenkin lihakset aivan liian vetelät seisomiseen. en pelkää pöpöjä, koska mulle on luonto jostain syystä luonut takapuolen, etteivät alapääni aukot ole suoraan lattiaa vasten. 

Vierailija
48/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun aina, mutta ostin kylpyammeen just siksi. Toisaalta ei se kylpyamme ole oikeesti yhtään hygienisempi paikka istua, se vaan tuntuu siltä.

Vierailija
49/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 16:58"]

Ja tämähän on sitten ihan perusasia että kännissä ei mennä suihkuun ainakaan jos alakerrassa asuu joku. Voi meinaan sammua lattiakaivon päälle ja aiheuttaa vesivahingon alakertaan.

[/quote]

On näköjään kovin yleinen tapa aiheuttaa itselleen hillitön rahanmeno. Suihkussa istujilla pitää ainakin olla kotivakuutuksen vastuuvakuutusosa kunnossa.

https://www.google.fi/search?q=nukahti+suihkuun&rlz=1C1CHXU_enFI555FI556&oq=nukahti+su

Vierailija
50/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus istun. Minua kivistää aina lonkkia paikalla seistessä, vaikka kyseessä olisi vain muutama minuutti. En seiso paikallani yhtään ellei se ole täysin välttämätöntä. Jauhelihaakaan en mielellään paista yhdeltä seisomalta vaan kävelen välillä. 

Vierailija
51/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun, jos olen kylmissäni ja haluan olla lämpimässä suihkussa pidempään. Tai jos vaikka hartiat tai niska ovat jumissa ja haluan lämmitellä niitä suihkussa ja rentoutua. Tai jos olen voinut pahoin ja olo on voipunut ja pitäisi saada itsensä virkistettyä jotenkin. Ja siis vain omassa suihkussani, en muitten suihkuissa tätä tee enkä missään nimessä yleisissä suihkuissa kuten kuntosalilla tai uimahallissa. Ei ole lattialta tarttunut pöpöjä. Miten likainen se lattia suihkun alta edes on, kun siihen lotrautuu joka kerta saippuaa ja shampoota ja lämmintä vettä.

Vierailija
52/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin istun suihkussa. Et siis ole ainoa ap.

Olen vain havainnut, että se on miellyttävintä. Siinä samalla kuorii ja sheivaa sääret, ja raspaa jalat. Eikä ole riskiä että liukastuisi jalkapohjien pesun yhteydessä, kun tekee sen istualteen. Toki ylös nousen pestessäni koko kropan. Pitkähiuksisena se hiustenpesu ja hoitoaineiden vaikutusaikakin kestää sen verran, että ei suihkussa jaksa sitä aikaa seisoskella, varsinkaan jos laittaa hiusnaamion. Ennemmin istuu sen ajan ja hoitaa jalat kuntoon siinä samalla, kun aineet vaikuttaa päässä.

Mitään tulehduksia en ole itse saanut koskaan, eikä meillä ole edes se lattiakaivo suoraan siinä alla vaan sivussa, eli sen päällä en istu.

Ja jos on jakkara, niin eikös ne kaikki likavedet valu myös sitä jakkaraa pitkin (ja kuinka bakteerinen se sitten on...). Ehkä jollain muovisella voisin istuakin, jonka voi pestä samalla kun koko kylppärin, mutta en esim. puisella, joka varmasti imee itseensä kaiken likaveden eikä taatusti ole hygieeninen.

Itse en oikein syty jakkaralle, siinähän joutuu kurkottelemaan esim. sheivatessa. Ellei sitten seiso ja nosta jalkaa siihen jakkaran päälle sheivaillessa (ja siirrä siinä samalla siirtää sitten kaikki lattian bakteerit jalkapohjan mukana siihen jakkaralle....).