Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka istuu aina suihkussa siellä lattialla?

Vierailija
23.11.2013 |

Vai olenko outolintu?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää ammetta,joten istun ja istun miehen kanssa yhdessäkin joskus :D

Vierailija
22/52 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus istun, jos on oikein paha olo. Se on vaan niin rentouttavaa. Jos en joutuisi maksamaan vedestä, niin tekisin niin varmaan aina kun on aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! toinen samanlainen :) istun aina, tai siis olen polvieni päällä kylpyammeessa. En tiedä tietääkö edes mieheni että teen näin, enkä edes tiedä miksi mutta aina vaan tulee niin oltua..olenko vain niin laiska etten jaksa seistä?! enpä ole ennen miettinyt tätä, ja luulin olevani todella outo. Av pelastaa aina :)

Vierailija
24/52 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis todella mielenkiintoista käydä näiden istujien kanssa uimahallissa.

Vierailija
25/52 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen istuin lattialla, nyt istun pienellä jakkaralla, mukavampaa :)

Vierailija
26/52 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En istu. Jos olisin nainen, istuisin vielä vähemmän ja pelkäisin tulehduksia, varsinkin muiden käyttämässä suihkussa. Naisen lantio on suunniteltu niin, että bakteerit voivat päästä vatsaan asti.

-Mies 28v-

Vierailija
27/52 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 24 haluaisi varmentavan tiedon ap:tä, josko hän istuu ihan normisuihkussa(kin), joka ei siis ole kypyamme/suihkuyhdistelmä? en itse istu normisuihkussa koskaan. SE jos mikä on jo hieman outoa, siis istua siinä likakaivon päällä? (outoa on myös se, miksi päässäni erottelen nämä kaksi istuntamuotoa outoon ja  normirajoihin tällä tavoin)

Ohoh, mitä mietiskelyä pikkuviineissä lauantai-iltana :)

Vierailija
28/52 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:21"]

Lattian kautta kulkeutuu kaikki sama vesi mitä siellä lattiakaivossakin lilluu.

[/quote]Samalla logiikalla hanavettäkään ei voi juoda, sillä sinne samaan likaviemäriin sekin olisi matkalla. Jos taas tarkoitit, että lattiakaivonne ei vedä kuten pitää, vaan tulvii ja pulpauttaa sisältönsä kylpyhuoneen lattialle, niin HYI mitä porsaita!!!! Kannattaisi putsata se viemäri jo ihan hygieniasyistä ja vesivahingon estämiseksi...

Vierailija
29/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

istun ja suihkuhetki saattaa kestää jopa 15-20min silloin. Onnea on porakaivo.

Vierailija
30/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa suihkujakkara, höpsöt naiset, niin ei tarvitse konttailla lattialla. Niin minä tein, kun odotin esikoistani maha pitkällä. Siitä se tapa sitten jäi, kun ei ollut mitään syytä muuttaa hyväksi havaittua tapaa. 

Muovisia suihkujakkaroita myydään hyvin varustetuissa marketeissa ja muovitarvikeliikkeissä. 

Vierailija
31/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö te suihkussa istujat ruumiillista työtä? Istumatyön tekijänä haluan välttää istumista niin paljon kuin mahdollista, ja suihku on yksi ihana syy seisoa. Sitä kun niin helposti istuu 90% päivästä muutenkin, niin tuntuisi aika oudolta istuksia jossain kovalla suihkun lattialla vielä kaiken lisäksi.

Vierailija
32/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa istun. Ja haaveilen kylppäristä johon mahtuisi amme.

Vierailija
33/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen istuin lattialla, nyt hommattu jakkara. Viimeisillään raskaana ei jaksa seisoa suihkussa. Joskus mieheni istuu jakkaralla, ja minä olen polvillani hänen haarovälissään..tiedätte kyllä miksi. Suihkussa on niin helppoa ja siistiä ottaa suihin, kun muuten se lima ja mälli tahtoo ällöttää. Voi sylkäistä helposti välillä sotkematta.

Eilen tuli istuttua miehen kans aika pitkään suihkussa, kun piti itkeä ja parantaa parisuhdetta. Ennen istuimme yhdessä ammeessa, mutta nykyään ei sellaista hienoutta ole, niin suihku tai sauna saa kelvata.

Vierailija
34/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä istun joskus, kun kaipaan oikein kunnon rentoutusta. Minulle paras rentoutumiskeino on pitkä kuuma suihku. Ja kyllä, saatan olla suihkussa yli puolikin tuntia silloin! Ihanaa! Ihan sama mitä muut ajattelee ;)

Vierailija
35/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 10:18"]

Kyllä istun joskus, kun kaipaan oikein kunnon rentoutusta. Minulle paras rentoutumiskeino on pitkä kuuma suihku. Ja kyllä, saatan olla suihkussa yli puolikin tuntia silloin! Ihanaa! Ihan sama mitä muut ajattelee ;)

[/quote]

Ei kai siitä mitään tartte ajatella. Jos itse maksat vesilaskusi, niin ketäs muuta se sun suihkussa lotraaminen kaivelisi. Lyhyitä suihkuja suositellaan lähinnä maapallon pelastamiseksi (!) ja siksi, ettei iho suotta kuivuisi. 

Vierailija
36/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En istu suihkussa, mutta kylpytynnyrissä sitäkin enemmän. Eilenistuin ja makoilin lähes tunnin paljussa lumipyryn keskellä ja ah, sitä rentoutta. Varmasti istuskelisin kuumassa suihkussa jos ei paljua tai ammetta olisi.

Vierailija
37/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa on ihan parasta mennä istumaan (suihkujakkaralle) lämpimän veden alle, siemailla pullosta kylmää vettä ja katsoa läppäriltä jotain roskasarjaa/leffaa. Läppäri on toki pöntön päällä suihkuseinän takana. Välillä pitää pyyhkiä huurut pois lasista, olen kyllä pohtinut pyyhkijöiden ostamista.

Vierailija
38/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin istun suihkun lattialla silloin kun tyydytän itseäni suihkulla. Pesen myös lattian todella usein saippualla ja tulikuumalla vedellä enkä hinkuta alapäätäni siihen, joten tuskinpa jatkossakaan tulee mitään "tulehduksia" sieltä :p

Vierailija
39/52 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämähän on sitten ihan perusasia että kännissä ei mennä suihkuun ainakaan jos alakerrassa asuu joku. Voi meinaan sammua lattiakaivon päälle ja aiheuttaa vesivahingon alakertaan.

Vierailija
40/52 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 23:47"]

Ennen istuin lattialla, nyt istun pienellä jakkaralla, mukavampaa :)

[/quote]

sama täällä. matala pikkujakkara ajaa nykyään asiaa. ja myönnän viettäväni kuuman veden alla vaikka 20min iloisesti...  en asu suomessa enää joten en tuhlaa teidän järvivesiennä sentään, älkää huolehtiko.