Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maunula pahan rikosaallon kourissa, eilinen ryöstö oli vain jäävuoren huippu.

Vierailija
17.09.2024 |

Mitä alueelle tapahtuu? Ollut vuosia rauhallinen, mutta nyt jatkuvasti rikoksia joka puolella.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/7842113

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona, rasismi ja näköalattomuus syynä.

Vierailija
2/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen kahvila on Pakilassa. Kahvilaan murtautuminen nykyaikana kertoo melkoisesta epäakateemisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua?

Vierailija
4/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoihin murtaudutaan naapureiden mukaan viikottain.

Vierailija
5/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on se mistä ei saa puhua.

Vierailija
6/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen järkevä ihminen on jo muuttanut tai suunnittelee muuttoa pois Helsingistä.

Vierailija
7/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen järkevä ihminen on jo muuttanut tai suunnittelee muuttoa pois Helsingistä.

Missä päin Suomea ei ole murtoja?

Vierailija
8/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä on se mistä ei saa puhua.

Kyllhänä päihdeongelmista puhutaan, mutta kukaan ei halua tehdö ongelmalle mitäään.

Vierailija
9/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä kolonialismi. Suomalainen terva orjienkuljetusveneissä. 

Vierailija
10/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa julkaistiin juuri eilen jonkun ulkomaalaisen video, jossa mainosti että Suomesta saa kuka tahansa heti Sato-vuokra-asunnon eikä tarvitse maksaa mitään aloitussummaa. Sillä oli tuhansia katsojia. Oli kuvattu Vantaan Hakunilassa.

Vierailija
11/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea ei ole murtoja?

Missä päin Suomea ei ole ei-saa - sanoa - ääneen? 

Vierailija
12/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne tuli niitä Iranin heimoisia. Niiden pentuja siellä riehuu. Pitää ravintolaa koko talo haisee vanhalle öljylle. 

Mikä ravintola?

Vierailija
13/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maunula on ollut aina huonomainenen. Jo minun nuoruudestani.tinnetyi narkomaaneistaan. Pakilassa jossa kyseinen ravintola sijaitsee, on lähinnä omakotitaloja. Siellä itse asuin. Maunulaisista oli aina harmia pakilalsisille. Ihan turha selittää, että joku uusi ilmiö.  

Vierailija
14/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maunula on MUSTANAAN rikollisia. Mutta hyshys vaan.

Maunula on kyllä hyvin vaalea alue. Turha yrittää. 

Vierailija
15/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maunulassa on paljon ma-tuja, jotka ovat tulleet roadman-ikään. Itse muutin juuri pois. 

Ei ole. Vain vanhoja alkoholisteja tai vanhoja sekakäyttäjiä. Selkeästi vahuksirn alue. 

Vierailija
16/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maunula on ollut aina huonomainenen. Jo minun nuoruudestani.tinnetyi narkomaaneistaan. Pakilassa jossa kyseinen ravintola sijaitsee, on lähinnä omakotitaloja. Siellä itse asuin. Maunulaisista oli aina harmia pakilalsisille. Ihan turha selittää, että joku uusi ilmiö.  

Maunula on rauhoittunut paljon. 90-luvulla oli aika hurja meininki ja varmasti myös ennen sitä. Pakilalainen myös.

Vierailija
17/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maunulassa on paljon ma-tuja, jotka ovat tulleet roadman-ikään. Itse muutin juuri pois. 

Ei ole. Vain vanhoja alkoholisteja tai vanhoja sekakäyttäjiä. Selkeästi vahuksirn alue. 

Monitoimitalolla parveilee porukka, joka ei ole vanhoja alkkiksia, eikä sekakäyttäjiä. En tiedä ovatko paikallisia, vai kerääntyvätkö muualta, mutta tämä on fakta.

Vierailija
18/18 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maunula on rauhoittunut paljon. 90-luvulla oli aika hurja meininki ja varmasti myös ennen sitä. Pakilalainen myös.

Sehän tässä ihmetyttää kun oli pitkään rauhallinen. Nyt alkanut ongelmia tulemaan kiihtyvällä tahdilla. Narkkareita notkuu rappukäytävissä, autoihin murtaudutaan kuten myös liikkeisiin. Lisäksi se eilinen puukkoryöstö kirjaston kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme