Maunula pahan rikosaallon kourissa, eilinen ryöstö oli vain jäävuoren huippu.
Mitä alueelle tapahtuu? Ollut vuosia rauhallinen, mutta nyt jatkuvasti rikoksia joka puolella.
Kommentit (18)
Kyseinen kahvila on Pakilassa. Kahvilaan murtautuminen nykyaikana kertoo melkoisesta epäakateemisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Korona, rasismi ja näköalattomuus syynä.
Mitä vittua?
Autoihin murtaudutaan naapureiden mukaan viikottain.
Jokainen järkevä ihminen on jo muuttanut tai suunnittelee muuttoa pois Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen järkevä ihminen on jo muuttanut tai suunnittelee muuttoa pois Helsingistä.
Missä päin Suomea ei ole murtoja?
Vierailija kirjoitti:
Syynä on se mistä ei saa puhua.
Kyllhänä päihdeongelmista puhutaan, mutta kukaan ei halua tehdö ongelmalle mitäään.
Vierailija kirjoitti:
Sekä kolonialismi. Suomalainen terva orjienkuljetusveneissä.
Youtubessa julkaistiin juuri eilen jonkun ulkomaalaisen video, jossa mainosti että Suomesta saa kuka tahansa heti Sato-vuokra-asunnon eikä tarvitse maksaa mitään aloitussummaa. Sillä oli tuhansia katsojia. Oli kuvattu Vantaan Hakunilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea ei ole murtoja?
Missä päin Suomea ei ole ei-saa - sanoa - ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Sinne tuli niitä Iranin heimoisia. Niiden pentuja siellä riehuu. Pitää ravintolaa koko talo haisee vanhalle öljylle.
Mikä ravintola?
Maunula on ollut aina huonomainenen. Jo minun nuoruudestani.tinnetyi narkomaaneistaan. Pakilassa jossa kyseinen ravintola sijaitsee, on lähinnä omakotitaloja. Siellä itse asuin. Maunulaisista oli aina harmia pakilalsisille. Ihan turha selittää, että joku uusi ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Maunula on MUSTANAAN rikollisia. Mutta hyshys vaan.
Maunula on kyllä hyvin vaalea alue. Turha yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Maunulassa on paljon ma-tuja, jotka ovat tulleet roadman-ikään. Itse muutin juuri pois.
Ei ole. Vain vanhoja alkoholisteja tai vanhoja sekakäyttäjiä. Selkeästi vahuksirn alue.
Vierailija kirjoitti:
Maunula on ollut aina huonomainenen. Jo minun nuoruudestani.tinnetyi narkomaaneistaan. Pakilassa jossa kyseinen ravintola sijaitsee, on lähinnä omakotitaloja. Siellä itse asuin. Maunulaisista oli aina harmia pakilalsisille. Ihan turha selittää, että joku uusi ilmiö.
Maunula on rauhoittunut paljon. 90-luvulla oli aika hurja meininki ja varmasti myös ennen sitä. Pakilalainen myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maunulassa on paljon ma-tuja, jotka ovat tulleet roadman-ikään. Itse muutin juuri pois.
Ei ole. Vain vanhoja alkoholisteja tai vanhoja sekakäyttäjiä. Selkeästi vahuksirn alue.
Monitoimitalolla parveilee porukka, joka ei ole vanhoja alkkiksia, eikä sekakäyttäjiä. En tiedä ovatko paikallisia, vai kerääntyvätkö muualta, mutta tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maunula on rauhoittunut paljon. 90-luvulla oli aika hurja meininki ja varmasti myös ennen sitä. Pakilalainen myös.
Sehän tässä ihmetyttää kun oli pitkään rauhallinen. Nyt alkanut ongelmia tulemaan kiihtyvällä tahdilla. Narkkareita notkuu rappukäytävissä, autoihin murtaudutaan kuten myös liikkeisiin. Lisäksi se eilinen puukkoryöstö kirjaston kohdalla.