Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä saatte tulokseksi tästä englannin kielen sanavarastotestistä?

Vierailija
22.09.2020 |

Itse 12,800 sanaa. Peruskoulu vain suoritettuna (Olen lukion ensimmäisellä, 15v) Päättötodistuksessa arvosana 10
http://testyourvocab.com/

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

33,300.

Puhun amerikkaa ja monet noista sanoista oli selvasti brittilaisia joiden kanssa en joudu tekemisiin.

Vierailija
62/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

33,300.

Puhun amerikkaa ja monet noista sanoista oli selvasti brittilaisia joiden kanssa en joudu tekemisiin.

Amerikka ei ole kieli. Puhut siis amerikangenlantia, niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran näille tässä ketjussa ilmoitetuille tuloksille. Suomalaisten kielitaitoa englannissa yli 20 vuotta läheltä seuranneena tiedän tasan tarkkaan, millä tasolla valtaosan englannin sanavarasto on. 

Vierailija
64/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 000. Luen lähes kaiken englanniksi. Korkeakoulututkinto löytyy. Englannin kielessä yli 50% sanoista on peräisin latinasta (joko suoraan tai ranskan kautta), ja testin sanoista osa oli helposti pääteltävissä latinan avulla (luin mm. latinaa yliopistossa). Esim. uxoricide eli vaimon m úr ha, vrt. patricide eli isänmürha tai suicide.

Vierailija
65/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran näille tässä ketjussa ilmoitetuille tuloksille. Suomalaisten kielitaitoa englannissa yli 20 vuotta läheltä seuranneena tiedän tasan tarkkaan, millä tasolla valtaosan englannin sanavarasto on. 

Nettitesti ei mielestäni edes ole paikkaansapitävä. Olen AP ja mielestäni suht huono englannissa, olenhan vasta juuri päässyt 9lk. 

Vierailija
66/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama vanha aloitus.

Vierailija
67/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes ymmärrä pitääkö mun nyt rastittaa tuosta ne jotka tiedän vai ne joita en tiedä... Ehkä mun ei tarvi tehdä tuota ollenkaan.

Ne jotka tiedät tietysti. Onko ÄO 40? HAHAAA. Itse sain 20k.

20 ÄO-testistä, OK.

Vierailija
68/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama vanha aloitus.

Hmm? En ole nähnyt tätä.

Vierailija
69/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran sinulle, jolle ei tule mieleenkään että ehkä tällaisella otsikolla avattu ketju ei juurikaan kiinnosta niitä joiden sanavarasto on siellä asteikon alapäässä.

Vierailija
70/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran sinulle, jolle ei tule mieleenkään että ehkä tällaisella otsikolla avattu ketju ei juurikaan kiinnosta niitä joiden sanavarasto on siellä asteikon alapäässä.

Tässä ketjussa on muutamia realistisia tuloksia. Valtaosa lopuista on ihan silkkaa itsepetosta. 

Vierailija
71/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on ilmoiteltu kaikenlaisia lukuja, ja ne suuremmat tulokset tulevatkin ihmisiltä, jotka käyttävät ilmeisesti englantia työkielenään (/asuvat ulkomailla/ovat opiskelleet kieliä).

Kyllä suomalaiset ihan hyvin englantia taitavat, mutta ovat ujoja puhumaan, kun on se pelko persiissä koko ajan että on "huvittava aksentti" tai tekee jonkun pienenpienen kielioppivirheen.

Ei sitä rallienglantiakaan tarvitse hävetä, kyllä aksentteja maailmalta löytyy. Moni kuulostaa paljon hassummalta kuin tämä nk. rälli inglish. Ei-natiivin ei tarvitsekaan kuulostaa miltään Oxfordin professorilta.

Vierailija
72/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes ymmärrä pitääkö mun nyt rastittaa tuosta ne jotka tiedän vai ne joita en tiedä... Ehkä mun ei tarvi tehdä tuota ollenkaan.

Ne jotka tiedät tietysti. Onko ÄO 40? HAHAAA. Itse sain 20k.

20 ÄO-testistä, OK.

ÄO-testit on huijausta.

Vierailija
73/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

27,800

En ole käynyt lukiota tai amiksen jälkeen jatko-opintoja, mutta lukenut paljon englanniksi.

N25

Vierailija
74/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5500. Tiesin, että mulla on suppeahko sanavarasto. Kuitenkin yliopisto ja jatkotutkinto käyty näillä. Ja olin täysin rehellinen ainakin...

Vierailija
75/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12300 sanaa, klikkasin ne, jotka heti tunnistin, en jäänyt kaivelemaan muistia.

Luen jonkun verran englanniksi, mutta en käytä työssä tms.

Vierailija
77/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 600. Olen lukiossa ja käyn abivuotta, opiskellut englantia kolmosluokalta ja lähes aina ollut todistuksessa 10.

Vierailija
78/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapiat 6000, peruskoulussa aloitin enkun vasta 5. luokalla, lukio käytynä. Pystyn lukemaan kevyttä kirjallisuutta englanniksi ja keskustelemaan englanniksi kunhan ujoudestani pääsen. Töissä olen se joka tuupataan etualalle kun tulee englantia puhuva asiakas tai jolle tyrkätään luuri jos on tarpeen puhua englantia. Sanavarasto ei ole erityisen laaja mutta aina voi selittää 😁

Vierailija
79/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8870.

Olen ihan hyvä englannissa, oli vain paljon sanoja, joita en muista, että olisi tullut vastaan. Enkä ole tarvinnutkaan.

Kyllä alle 10 000 sanan osaamisella pärjää hyvin ulkomailla.

Vierailija
80/134 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://my.vocabularysize.com/result/55ad4f53bfc3c0cf3b4037c2335262b7

Sain tästä testistä 5300. 

Ap:n testistä sain 5,430. Ihan hyvin kuitenkin tällä englannilla pärjännyt.